Protram 405N: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(łódzkie pogotowie)
Znaczniki: mobilna mobilna www
M (Wycofano ostatnie edycje użytkownika FanZIKiT, powód: bełkot)
Linia 3: Linia 3:


Powstał z połączenia trzech wagonów [[105Na]]. Obecnie wiele osób myśli, że jest to pierwotna wersja Krakowiaka. Nosi piękny numer HG999 i stacjonuje w zajezdni Nowa Huta. O dziwo posiada klimatyzację. Podczas hamowania wydaje synchroniczne piski i podejrzane stukoty, pochodzące z hamulców. Jego wózki znajdują się w bardzo podejrzanych miejscach (pod przegubem).
Powstał z połączenia trzech wagonów [[105Na]]. Obecnie wiele osób myśli, że jest to pierwotna wersja Krakowiaka. Nosi piękny numer HG999 i stacjonuje w zajezdni Nowa Huta. O dziwo posiada klimatyzację. Podczas hamowania wydaje synchroniczne piski i podejrzane stukoty, pochodzące z hamulców. Jego wózki znajdują się w bardzo podejrzanych miejscach (pod przegubem).
==Ciekawostki ==
*W tramwaju jest zawsze łódzkie pogotowie, ponieważ numer jest numerem na pogotowie.


{{stub|trans}}
{{stub|trans}}

Wersja z 21:34, 17 lip 2019

Przód tramwaju w starym malowaniu i ze starym numerem

Protram 405N-Kr – jedyny tramwaj tego typu kursujący po torach Krakowa. Z powodu jego długości musiał przyjechać do Krakowa w dwóch częściach. Podczas jego łączenia w całość doszło do uszkodzenia tramwaju i do dziś słychać go z dwóch kilometrów. Pierwszy pojazd przegubowy, który skrzypi przy jeździe prosto.

Powstał z połączenia trzech wagonów 105Na. Obecnie wiele osób myśli, że jest to pierwotna wersja Krakowiaka. Nosi piękny numer HG999 i stacjonuje w zajezdni Nowa Huta. O dziwo posiada klimatyzację. Podczas hamowania wydaje synchroniczne piski i podejrzane stukoty, pochodzące z hamulców. Jego wózki znajdują się w bardzo podejrzanych miejscach (pod przegubem).


Znak A-34.svg To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny transportu. Rozbuduj go – nie przejedziesz się na tym.