Pij mleko, będziesz wielki: Różnice pomiędzy wersjami
M (pro ^^) |
|||
Linia 3: | Linia 3: | ||
|wielkość=200 |
|wielkość=200 |
||
|pozycja=right |
|pozycja=right |
||
|Grafika:Pij mleko.jpg| |
|Grafika:Pij mleko.jpg|Pij, [[Bogusław Linda|Lindzie]] się nie odmawia |
||
|Grafika:Pij.jpg|Pij mleko, bo się nie przejedziesz |
|Grafika:Pij.jpg|Pij mleko, bo się nie przejedziesz |
||
|Grafika:Vader.jpg|Alternatywa dla cierpiących na nietolerancję laktozy |
|Grafika:Vader.jpg|Alternatywa dla cierpiących na nietolerancję laktozy |
||
Linia 10: | Linia 10: | ||
}} |
}} |
||
'''Pij mleko, będziesz |
'''Pij mleko, będziesz wielki''' – ogólnopolska [[kampania społeczna|akcja medialna]], prowadzona od [[wrzesień|września]] [[2002]] roku, kierowana do [[dziecko|dzieci]] i ich przeczulonych [[rodzice|rodziców]]. Jej celem – wbrew zapewnieniom reklamodawców, [[Bogusław Linda|Bogusława Lindy]] i [[Kayah]] – nie jest podniesienie poziomu wapnia w organizmie [[społeczeństwo|społecznym]], a wyprzedaż nadwyżek skupu [[mleko|mleka]], które zalega w państwowych [[magazyn|magazynach]]. Akcja trwa cały czas i jest także [[reklama|reklamą]], o [[ironia|ironio]], agencji reklamowej, poprawiającej własny wizerunek przez pogorszenie stanu [[zdrowie|zdrowia]] tych, o których deklaruje, że dba. Jest inicjatywą godną ogromnego szacunku, ponieważ jej zamiarem jest pozbycie się raz na zawsze polskich kompleksów narodowych (''nabiał wzmocni twoje kości i poczucie godności''). |
||
W nowej wersji reklamy występuje [[Shrek (postać)|Shrek]], stąd nowe wersje hasła: ''Pij mleko, będziesz wielki i zielony'', ''Pij mleko, będziesz [[krowa|krową]]'', czy ''Pij mleko, będziesz tłusty''. W ostatnich tygodniach pojawiła się kolejna reklama z serii. Możemy w niej zobaczyć niejakiego [[Superman]]a, a jej hasło to ''Pij mleko, będziesz wielki i z Kryptonu.'' |
|||
== Zobacz też == |
|||
* [[Cała Polska czyta dzieciom]] |
|||
* [[Zażywasz – przegrywasz]] |
|||
* [[Prowadzę – jestem trzeźwy]] |
|||
== Linki zewnętrzne == |
|||
* [http://www.iaa.org.pl/marketing_pij_mleko.htm Oficjalna kampania reklamowa] |
|||
* [http://integra.xtr.pl/teksty/PijMleko.htm Pij mleko, będziesz kaleką] |
|||
* [http://video.i123.pl/play/78/ Amerykańska wersja akcji] |
|||
<br clear="all"> |
|||
{{reklamy}} |
|||
[[Kategoria:Gospodarka]] |
|||
[[Kategoria:Polityka]] |
|||
[[Kategoria:Teorie spiskowe]] |
|||
[[Kategoria:Kampanie medialne]] |
Wersja z 12:37, 24 paź 2009
Pij mleko, będziesz wielki – ogólnopolska akcja medialna, prowadzona od września 2002 roku, kierowana do dzieci i ich przeczulonych rodziców. Jej celem – wbrew zapewnieniom reklamodawców, Bogusława Lindy i Kayah – nie jest podniesienie poziomu wapnia w organizmie społecznym, a wyprzedaż nadwyżek skupu mleka, które zalega w państwowych magazynach. Akcja trwa cały czas i jest także reklamą, o ironio, agencji reklamowej, poprawiającej własny wizerunek przez pogorszenie stanu zdrowia tych, o których deklaruje, że dba. Jest inicjatywą godną ogromnego szacunku, ponieważ jej zamiarem jest pozbycie się raz na zawsze polskich kompleksów narodowych (nabiał wzmocni twoje kości i poczucie godności).
W nowej wersji reklamy występuje Shrek, stąd nowe wersje hasła: Pij mleko, będziesz wielki i zielony, Pij mleko, będziesz krową, czy Pij mleko, będziesz tłusty. W ostatnich tygodniach pojawiła się kolejna reklama z serii. Możemy w niej zobaczyć niejakiego Supermana, a jej hasło to Pij mleko, będziesz wielki i z Kryptonu.
Zobacz też
Linki zewnętrzne