Pij mleko, będziesz wielki: Różnice pomiędzy wersjami
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Towarzysz Alchemik. Autor wycofanej wersji to 83.11.25.233.) |
M |
||
Linia 3: | Linia 3: | ||
|wielkość=200 |
|wielkość=200 |
||
|pozycja=right |
|pozycja=right |
||
| |
|Plik:Pij mleko.jpg|Pij, [[Bogusław Linda|Lindzie]] się nie odmawia |
||
| |
|Plik:Pij.jpg|Pij mleko, bo się nie przejedziesz |
||
| |
|Plik:Vader.jpg|Alternatywa dla cierpiących na nietolerancję laktozy |
||
| |
|Plik:Mlekosław.jpg|Nabiał wzmocni twoje kości i poczucie godności, a pracownicy naszych hurtowni nie będą musieli wąchać zepsutego mleka |
||
| |
|Plik:Nabial.jpg|Pojęcie nabiału każdy rozumie na swój własny [[sposób]] |
||
|Plik:Pijmlekobedzieszmhroczny.jpg|Nergal też pije mleko |
|||
}} |
}} |
||
Wersja z 11:02, 4 lis 2009
Pij mleko, będziesz wielki – ogólnopolska akcja medialna, prowadzona od września 2002 roku, kierowana do dzieci i ich przeczulonych rodziców. Jej celem – wbrew zapewnieniom reklamodawców, Bogusława Lindy i Kayah – nie jest podniesienie poziomu wapnia w organizmie społecznym, a wyprzedaż nadwyżek skupu mleka, które zalega w państwowych magazynach. Akcja trwa cały czas i jest także reklamą, o ironio, agencji reklamowej, poprawiającej własny wizerunek przez pogorszenie stanu zdrowia tych, o których deklaruje, że dba. Jest inicjatywą godną ogromnego szacunku, ponieważ jej zamiarem jest pozbycie się raz na zawsze polskich kompleksów narodowych (nabiał wzmocni twoje kości i poczucie godności).
W nowej wersji reklamy występuje Shrek, stąd nowe wersje hasła: Pij mleko, będziesz wielki i zielony, Pij mleko, będziesz krową, czy Pij mleko, będziesz tłusty. W ostatnich tygodniach pojawiła się kolejna reklama z serii. Możemy w niej zobaczyć niejakiego Supermana, a jej hasło to Pij mleko, będziesz wielki i z Kryptonu.
Zobacz też
Linki zewnętrzne