Protram 405N: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (niegramatycznie)
Znacznik: anulowanie
M (styl.)
Linia 1: Linia 1:
[[Plik:Krakow 405N-Kr.JPG|250px|thumb|Przód tramwaju w starym malowaniu i ze starym numerem]]
[[Plik:Krakow 405N-Kr.JPG|250px|thumb|Przód tramwaju w starym malowaniu i ze starym numerem]]
'''[[Protram]] 405N-Kr''' – jedyny tramwaj tego typu kursujący po torach [[Kraków|Krakowa]]. Z powodu jego długości musiał przyjechać do Krakowa w dwóch częściach. Podczas łączenia tramwaju w całość doszło do uszkodzenia tramwaju i do dziś słychać go z dwóch kilometrów. Pierwszy pojazd przegubowy, który skrzypi przy jeździe prosto.
'''[[Protram]] 405N-Kr''' – jedyny tramwaj tego typu kursujący po torach [[Kraków|Krakowa]]. Z powodu jego długości musiał przyjechać do Krakowa w dwóch częściach. Podczas jego łączenia w całość doszło do uszkodzenia tramwaju i do dziś słychać go z dwóch kilometrów. Pierwszy pojazd przegubowy, który skrzypi przy jeździe prosto.


Powstał z połączenia trzech wagonów [[105Na]]. Obecnie wiele osób myśli, że jest to pierwotna wersja Krakowiaka. Nosi piękny numer HG999 i stacjonuje w zajezdni Nowa Huta. O dziwo posiada klimatyzację. Podczas hamowania wydaje synchroniczne piski i podejrzane stukoty, pochodzące z hamulców. Jego wózki znajdują się w bardzo podejrzanych miejscach (pod przegubem).
Powstał z połączenia trzech wagonów [[105Na]]. Obecnie wiele osób myśli, że jest to pierwotna wersja Krakowiaka. Nosi piękny numer HG999 i stacjonuje w zajezdni Nowa Huta. O dziwo posiada klimatyzację. Podczas hamowania wydaje synchroniczne piski i podejrzane stukoty, pochodzące z hamulców. Jego wózki znajdują się w bardzo podejrzanych miejscach (pod przegubem).

Wersja z 14:39, 14 lip 2019

Przód tramwaju w starym malowaniu i ze starym numerem

Protram 405N-Kr – jedyny tramwaj tego typu kursujący po torach Krakowa. Z powodu jego długości musiał przyjechać do Krakowa w dwóch częściach. Podczas jego łączenia w całość doszło do uszkodzenia tramwaju i do dziś słychać go z dwóch kilometrów. Pierwszy pojazd przegubowy, który skrzypi przy jeździe prosto.

Powstał z połączenia trzech wagonów 105Na. Obecnie wiele osób myśli, że jest to pierwotna wersja Krakowiaka. Nosi piękny numer HG999 i stacjonuje w zajezdni Nowa Huta. O dziwo posiada klimatyzację. Podczas hamowania wydaje synchroniczne piski i podejrzane stukoty, pochodzące z hamulców. Jego wózki znajdują się w bardzo podejrzanych miejscach (pod przegubem).


Znak A-34.svg To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny transportu. Rozbuduj go – nie przejedziesz się na tym.