Protram 405N: Różnice pomiędzy wersjami
(łódzkie pogotowie) Znaczniki: mobilna mobilna www |
|||
Linia 3: | Linia 3: | ||
Powstał z połączenia trzech wagonów [[105Na]]. Obecnie wiele osób myśli, że jest to pierwotna wersja Krakowiaka. Nosi piękny numer HG999 i stacjonuje w zajezdni Nowa Huta. O dziwo posiada klimatyzację. Podczas hamowania wydaje synchroniczne piski i podejrzane stukoty, pochodzące z hamulców. Jego wózki znajdują się w bardzo podejrzanych miejscach (pod przegubem). |
Powstał z połączenia trzech wagonów [[105Na]]. Obecnie wiele osób myśli, że jest to pierwotna wersja Krakowiaka. Nosi piękny numer HG999 i stacjonuje w zajezdni Nowa Huta. O dziwo posiada klimatyzację. Podczas hamowania wydaje synchroniczne piski i podejrzane stukoty, pochodzące z hamulców. Jego wózki znajdują się w bardzo podejrzanych miejscach (pod przegubem). |
||
==Ciekawostki == |
|||
*W tramwaju jest zawsze łódzkie pogotowie, ponieważ numer jest numerem na pogotowie. |
|||
{{stub|trans}} |
{{stub|trans}} |
Wersja z 21:34, 17 lip 2019
Protram 405N-Kr – jedyny tramwaj tego typu kursujący po torach Krakowa. Z powodu jego długości musiał przyjechać do Krakowa w dwóch częściach. Podczas jego łączenia w całość doszło do uszkodzenia tramwaju i do dziś słychać go z dwóch kilometrów. Pierwszy pojazd przegubowy, który skrzypi przy jeździe prosto.
Powstał z połączenia trzech wagonów 105Na. Obecnie wiele osób myśli, że jest to pierwotna wersja Krakowiaka. Nosi piękny numer HG999 i stacjonuje w zajezdni Nowa Huta. O dziwo posiada klimatyzację. Podczas hamowania wydaje synchroniczne piski i podejrzane stukoty, pochodzące z hamulców. Jego wózki znajdują się w bardzo podejrzanych miejscach (pod przegubem).
To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny transportu. Rozbuduj go – nie przejedziesz się na tym.