SOR BN 12: Różnice pomiędzy wersjami
(Kolejne lekkie zmiany) Znacznik: edytor wizualny |
(+szablon) Znacznik: edytor wizualny |
||
Linia 36: | Linia 36: | ||
* [[Autobus]] |
* [[Autobus]] |
||
* [[Trolejbus]] |
* [[Trolejbus]] |
||
{{Komunikacja miejska}} |
|||
[[Kategoria:Autobusy]] |
[[Kategoria:Autobusy]] |
Wersja z 16:02, 23 sie 2021
Ten artykuł tak beznadziejnie zredagowano, że nawet nasz rezolutny szympans w to nie wierzy. A on cierpliwym zwierzęciem jest… Jeżeli nie potrafisz operować widłami ani redagować tekstu, zajrzyj do Kanciapy przed wzięciem się za poprawę. Jeżeli nie potrafisz uzasadnić wstawienia szablonu, nie wstawiaj go. |
SOR BN12 – wyrób autobusopodobny trzaskany od 2003 u naszych podchmielonych kolegów w zakładach SOR w wiosce Libchavy.
Historia oparta na faktach
Pewnego dnia roku 2003 czescy Przodownicy Pracy stworzyli normalnie wyglądający autobus, który niczym się nie różnił od innych ówczesnych nowinek technicznych (na przykład Urbino). Jednak ze względu na wypicie o jedno piwo za dużo konstrukcja się przekrzywiła a drzwi wypadły z framug. Gdy kierownik przyszedł to zobaczyć, powiedział, że to, co powstało jest świetne i że porzucają projekty na rzecz tego cuda. Jednak w 2006 postanowili wznowić projekt i udało im się skonstruować to co zamierzali – autobus SOR NB12.
Wady i zalety
Zalety
- Ma wysokopodłogową część, więc się możesz odizolować od starych pierników…
- …a ta wysokopodłogowa część ma dużo siedzeń.
Wady
- Autobus jest krzywy, co jest negatywem dla dwóch stron:
- dla Ciebie, gdyż po imprezie może Ci się kręcić w głowie;
- dla kierowcy, gdyż mu się wydaje, że się zmieści, a tak naprawdę… no cóż;
- Wejście do wysokopodłogowej części graniczy z cudem;
- Drzwi z przodu nie są dwuczęściowe, przez co są wąskie;
- Zresztą sama nazwa wskazuje, że autobus się nadaje tylko na szpitalny SOR.
Wada i zaleta jednocześnie
Pewien Czech wymyślił sobie, żeby w niektórych dyliżansach pomiędzy przednią osią a drugimi drzwiami była dodatkowa para drzwi. I super, jest większa szansa, że się władujesz. Natomiast przez to jest mniej siedzeń, a przez to mniejsza szansa na posadzenie dupy. Tak, jest jeszcze tył, tylko pamiętaj co o nim mówiliśmy.
Wyroby na tym modelu oparte
- SOR CN12 – wersja bez tylnych drzwi. Przez tą różnicę, żeby dostać się na tył trzeba chyba być spektralnym.
- SOR BNG12 – wersja na truciznę, jaką jest gaz ziemny.
- SOR TN12 – teraz pora na najbardziej pny wyrób. Tak, jest to trolejbus, a właściwie wyrób trolejbusopodobny tak beznadziejny, że wyprodukowali tylko dwie sztuki. Jest to także dowód, że coś, co jest brzydkie można zrobić brzydsze.