Pij mleko, będziesz wielki: Różnice pomiędzy wersjami
(cytat) Znacznik: edytor wizualny |
M |
||
Linia 14: | Linia 14: | ||
'''Pij mleko, będziesz wielki''' – ogólnopolska [[kampania społeczna|akcja medialna]], prowadzona od [[wrzesień|września]] [[2002]] roku do [[2011]] roku, kierowana do [[dziecko|dzieci]] i ich przeczulonych [[rodzic]]ów. Jej celem – wbrew zapewnieniom reklamodawców, [[Bogusław Linda|Bogusława Lindy]] i [[Kayah]] – nie było podniesienie poziomu wapnia w organizmie [[społeczeństwo|społecznym]], a wyprzedaż nadwyżek skupu [[mleko|mleka]], które zalegało w państwowych magazynach. Akcja była także [[reklama|reklamą]], o ironio, agencji reklamowej, poprawiającej własny wizerunek przez pogorszenie stanu [[zdrowie|zdrowia]] tych, o których deklaruje, że dba. Była inicjatywą godną ogromnego szacunku, ponieważ jej zamiarem było pozbycie się raz na zawsze polskich kompleksów narodowych (''nabiał wzmocni twoje kości i poczucie godności''). |
'''Pij mleko, będziesz wielki''' – ogólnopolska [[kampania społeczna|akcja medialna]], prowadzona od [[wrzesień|września]] [[2002]] roku do [[2011]] roku, kierowana do [[dziecko|dzieci]] i ich przeczulonych [[rodzic]]ów. Jej celem – wbrew zapewnieniom reklamodawców, [[Bogusław Linda|Bogusława Lindy]] i [[Kayah]] – nie było podniesienie poziomu wapnia w organizmie [[społeczeństwo|społecznym]], a wyprzedaż nadwyżek skupu [[mleko|mleka]], które zalegało w państwowych magazynach. Akcja była także [[reklama|reklamą]], o ironio, agencji reklamowej, poprawiającej własny wizerunek przez pogorszenie stanu [[zdrowie|zdrowia]] tych, o których deklaruje, że dba. Była inicjatywą godną ogromnego szacunku, ponieważ jej zamiarem było pozbycie się raz na zawsze polskich kompleksów narodowych (''nabiał wzmocni twoje kości i poczucie godności''). |
||
W nowej wersji reklamy występował [[Shrek (postać)|Shrek]], stąd nowe wersje hasła: ''Pij mleko, będziesz wielki i zielony'', ''Pij mleko, będziesz [[krowa|krową]]'', ''Pij mleko będziesz srać daleko'' czy ''Pij mleko, będziesz tłusty''. W ostatnich tygodniach pojawiła się kolejna reklama z serii. Mogliśmy w niej zobaczyć niejakiego [[Superman]]a, a jej hasło to ''Pij mleko, będziesz wielki i z Kryptonu.'' |
W nowej wersji reklamy występował [[Shrek (postać)|Shrek]], stąd nowe wersje hasła: ''Pij mleko, będziesz wielki i zielony'', ''Pij mleko, będziesz [[krowa|krową]]'', ''Pij mleko będziesz srać daleko'' czy ''Pij mleko, będziesz tłusty''. W ostatnich tygodniach pojawiła się kolejna reklama z serii. Mogliśmy w niej zobaczyć niejakiego [[Superman]]a, a jej hasło to ''Pij mleko, będziesz wielki i z Kryptonu.'' Natomiast alergicy mają jeszcze inne: ''Pij mleko, będziesz kaleką!'' |
||
== Zobacz też == |
== Zobacz też == |
Wersja z 13:17, 6 sie 2023
Pij mleko, będziesz wielki – ogólnopolska akcja medialna, prowadzona od września 2002 roku do 2011 roku, kierowana do dzieci i ich przeczulonych rodziców. Jej celem – wbrew zapewnieniom reklamodawców, Bogusława Lindy i Kayah – nie było podniesienie poziomu wapnia w organizmie społecznym, a wyprzedaż nadwyżek skupu mleka, które zalegało w państwowych magazynach. Akcja była także reklamą, o ironio, agencji reklamowej, poprawiającej własny wizerunek przez pogorszenie stanu zdrowia tych, o których deklaruje, że dba. Była inicjatywą godną ogromnego szacunku, ponieważ jej zamiarem było pozbycie się raz na zawsze polskich kompleksów narodowych (nabiał wzmocni twoje kości i poczucie godności).
W nowej wersji reklamy występował Shrek, stąd nowe wersje hasła: Pij mleko, będziesz wielki i zielony, Pij mleko, będziesz krową, Pij mleko będziesz srać daleko czy Pij mleko, będziesz tłusty. W ostatnich tygodniach pojawiła się kolejna reklama z serii. Mogliśmy w niej zobaczyć niejakiego Supermana, a jej hasło to Pij mleko, będziesz wielki i z Kryptonu. Natomiast alergicy mają jeszcze inne: Pij mleko, będziesz kaleką!