Serce i Rozum
- Z piosenki o Funpacku HD
W jakości HD nic nie da się ukryć!
- Serce i Rozum udają Sherlocka Holmesa
Szablon:Tdwójka narządów-przyjaciół występująca w reklamach epickich Telekomunikacji Polskiej Orange reklamując ich główny towary eksportowe – Neostradę bez i z telewizją. Para ta niejednokrotnie zrobiła coś głupiego, na przykład:
Coś ty, utopiłeś netbooka!
- Rozum do Serca
Przecież kosztował tylko złotówkę, WiFi nie ruszałem, suchutki jak pieprz.
- Odpowiedź
Bohaterowie
- Szablon:Tczerwony, gadający narząd z zamkiem i szwami na głowie. Zwykle robi coś głupiego i epickiego. Zwykle dostaje zrypki od Rozumu.
- Szablon:Tróżowy, także gadający narząd, prawdopodobnie ludzki. Ponoć myśli trochę więcej od Serca, ale nie jest to udowodnione.
Teoria spiskowa
Istnieją pogłoski, jakoby Serce i Rozum byli tak naprawdę przebranymi Pinkym i Mózgiem, którzy wzięli angaż w reklamach TP i Orange, aby przy pomocy narzędzi marketingowych przejąć władzę nad światem. Dowodem tego ma być uderzające podobieństwo obu par. Z drugiej strony – stanowi to również pewien argument przeciwko teorii, ponieważ myszy z pewnością byłyby w stanie przewidzieć, że ktoś dostrzeże tę paralelę i zacznie się zastanawiać nad wyżej wymienioną możliwością.
Ale... być może właśnie o to chodzi? Że nikt nie będzie ich podejrzewał o tak naiwną sztuczkę? Na wszelki wypadek lepiej przygotować sobie trochę więcej popcornu.
Ostatnio bohaterowie upodobnili się do pogromców mitów i utworzyli własny show o nazwie Pogromcy liMitów, w którym reklamują oryginalny program sprawdzając liMity takie jak Czy Serce może być z kamienia? lub Czy można dostać małpiego Rozumu?