Chomiki z Media Expert

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Wersja z dnia 12:06, 31 gru 2019 autorstwa Runab (dyskusja • edycje) (nowa strona)
(różn.) ← przejdź do poprzedniej wersji • przejdź do aktualnej wersji (różn.) • przejdź do następnej wersji → (różn.)

TERAZ, TERAZ, TERAZ!

Chomik zachęca do wyłączenia telewizora

Chomiki z Media Expert – sympatyczne[potrzebne źródło] i lubiane przez wszystkich Polaków[A tutaj to już w szczególności potrzebne źródło] maskotki, o aparycji znienawidzonego przez ciebie ośmioletniego kuzyna, reklamująca Media Expert, polska odpowiedź na serial Alvin i wiewiórki. Gryzonie zadebiutowały zaśpiewaniem przeróbki piosenki Budki Suflera „Noc komety” podczas Black Weeks. Chomiki są jedną z najbardziej kreatywnych reklam ostatnich lat. Świeży pomysł, śmieszne wykonanie znanych przebojów, jajo i humorek zachęcają każdą Grażynkę do ubrania się i wyjścia do sklepu po nową lokówkę.

Pierwszy przebój chomików opowiada o ofercie sklepu. Prezentowane hasło „Włączamy niskie ceny” jest celowym zabiegiem, który ma negować wyłączenie telewizora podczas przerwy reklamowej. Drugi przebój to przeróbka piosenki „Znalazłem” O.N.A. Hasło przewodnie mówi o czyszczeniu magazynów przez deratyzatorów klientów, którzy wykupią wszystkie towary w sklepie.

W chwili przeczytania tych dwóch akapitów w telewizji wyemitowano trzy reklamy z chomikami oraz zdenerwowano osiemnastu Polaków.

Lista osób, które gardzą chomikami

Ciekawostki

  • Pod wpływem częstotliwości emisji tej reklamy niektórzy planują wprowadzić Dzień chomika, które byłoby polskim odpowiednikiem Dnia świstaka.

Zobacz też