Pij mleko, będziesz wielki

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
To jest najnowsza wersja artykułu edytowana „12:49, 2 lut 2024” przez „Miszcz Joda (dyskusja • edycje)”.
(różn.) ← przejdź do poprzedniej wersji • przejdź do aktualnej wersji (różn.) • przejdź do następnej wersji → (różn.)
Pij mleko!
Pij, Lindzie się nie odmawia
Pij mleko, bo się nie przejedziesz
Alternatywa dla cierpiących na nietolerancję laktozy
Nabiał wzmocni twoje kości i poczucie godności, a pracownicy naszych hurtowni nie będą musieli wąchać zepsutego mleka
Pojęcie nabiału każdy rozumie na swój własny sposób
Nergal też pije mleko
W tym przypadku niestety nie zadziałało
Mleko z konia też jest zdrowe

Pij mleko, będziesz wielki – ogólnopolska akcja medialna, prowadzona od września 2002 roku do 2011 roku, kierowana do dzieci i ich przeczulonych rodziców. Jej celem – wbrew zapewnieniom reklamodawców, Bogusława Lindy i Kayah – nie było podniesienie poziomu wapnia w organizmie społecznym, a wyprzedaż nadwyżek skupu mleka, które zalegało w państwowych magazynach. Akcja była także reklamą, o ironio, agencji reklamowej, poprawiającej własny wizerunek przez pogorszenie stanu zdrowia tych, o których deklaruje, że dba. Była inicjatywą godną ogromnego szacunku, ponieważ jej zamiarem było pozbycie się raz na zawsze polskich kompleksów narodowych (nabiał wzmocni twoje kości i poczucie godności).

W nowej wersji reklamy występował Shrek, stąd nowe wersje hasła: Pij mleko, będziesz wielki i zielony, Pij mleko, będziesz krową, Pij mleko będziesz srać daleko czy Pij mleko, będziesz tłusty. W ostatnich tygodniach pojawiła się kolejna reklama z serii. Mogliśmy w niej zobaczyć niejakiego Supermana, a jej hasło to Pij mleko, będziesz wielki i z Kryptonu. Natomiast alergicy mają jeszcze inne: Pij mleko, będziesz kaleką!

Zobacz też[edytuj • edytuj kod]