Goal 3: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M
 
Linia 1: Linia 1:
[[Plik:Goal3.JPG|thumb|200px|Sędzia po złej decyzji zaczął ze wstydu zapadać się pod ziemię]]
[[Plik:Goal3.JPG|thumb|200px|Sędzia po złej decyzji zaczął ze wstydu zapadać się pod ziemię]]
{{cytat|Ku**a, znów mi siatkę rozerwało!|<del>Babcia na zakupach</del> Gracz po stracie bramki}}
{{cytat|Ku{{cenzura3}}a, znów mi siatkę rozerwało!|<del>Babcia na zakupach</del> Gracz po stracie bramki}}
'''Goal 3''' – pierwotna wersja [[FIFA (seria gier)|FIFY]] datowana na czasy prehistoryczne, kiedy jeszcze komputery miały mniejszą moc obliczeniową niż dziś przeciętny [[telefon komórkowy]]. Przejmujemy w niej rolę trenera reprezentacji Japonii w piłce nożnej i musimy ją doprowadzić do Mistrzostw Świata. Na wyższym poziomie trudności można kierować [[reprezentacja Polski w piłce nożnej|reprezentacją Polski]]{{fakt}}.
'''Goal 3''' – pierwotna wersja [[FIFA (seria gier)|FIFY]] datowana na czasy prehistoryczne, kiedy jeszcze komputery miały mniejszą moc obliczeniową, niż dziś przeciętny [[telefon komórkowy]]. Przejmujemy w niej rolę trenera reprezentacji Japonii w piłce nożnej i musimy ją doprowadzić do Mistrzostw Świata. Na wyższym poziomie trudności można kierować [[reprezentacja Polski w piłce nożnej|reprezentacją Polski]]{{fakt}}.


== Ogólne ==
== Ogólne ==
Jest to jedna z pierwszych gier, w których można dokonać zmian w składzie, a nawet w ustawieniu<ref>Co niestety nie wpływa zbytnio na rozgrywkę</ref>. Zawodnicy różnią się także facjatami, co pozwala rozróżnić ich od siebie<ref>To też nie</ref>. W grę wbudowano realistyczny system mimiki zawodników, czyli aż trzy rodzaje płaczu po przegranej i jedna cieszynka z gola. Można też przebiec obok trybun i pokazać kibicom przeciwnika [[Gest palca środkowego|międzynarodowy znak pokoju]]. Reprezentanci [[Meksyk]]u z racji tego, że <del>im to wisi</del> mają maski – nie płaczą<ref>Jak na chłopaków przystało</ref>. Co dziwne, gracze woleli grać bramkarzami, ponieważ dostawali oni 2 razy większą odporność na faule. Żaden mecz jednak nie kończył się kontuzją, głównie dlatego, że nie brali w niej udziału reprezentanci Polski. Szwankowały także piorunochrony nad stadionem, bo podczas burzy boisko nie opierało się cudowi elektryfikacji. O trąbach powietrznych nie wspominając...Podczas meczów zauważano także obecność zwierząt, które wyłaziły piłkarzom z butów, niczym słoma.<ref> Ach te szalone lata '90</ref>.
Jest to jedna z pierwszych gier, w których można dokonać zmian w składzie, a nawet w ustawieniu<ref>Co niestety nie wpływa zbytnio na rozgrywkę</ref>. Zawodnicy różnią się także facjatami, co pozwala rozróżnić ich od siebie<ref>To też nie</ref>. W grę wbudowano realistyczny system mimiki zawodników, czyli aż trzy rodzaje płaczu po przegranej i jedna cieszynka z gola. Można też przebiec obok trybun i pokazać kibicom przeciwnika [[Gest palca środkowego|międzynarodowy znak pokoju]]. Reprezentanci [[Meksyk]]u z racji tego, że <del>im to wisi</del> mają maski – nie płaczą<ref>Jak na chłopaków przystało</ref>. Co dziwne, gracze woleli grać bramkarzami, ponieważ dostawali oni 2 razy większą odporność na faule. Żaden mecz jednak nie kończył się kontuzją, głównie dlatego, że nie brali w niej udziału reprezentanci Polski. Szwankowały także piorunochrony nad stadionem, bo podczas burzy boisko nie opierało się cudowi elektryfikacji. O trąbach powietrznych nie wspominając… Podczas meczów zauważano także obecność zwierząt, które wyłaziły piłkarzom z butów, niczym słoma<ref>Ach te szalone lata 90.</ref>.


== Tryby gry ==
== Tryby gry ==
Linia 21: Linia 21:


{{przypisy}}
{{przypisy}}
{{Technos}}
{{Gry NES}}


[[Kategoria:Gry na konsolę Nintendo Entertainment System]]
[[Kategoria:Gry na konsolę Nintendo Entertainment System]]

Aktualna wersja na dzień 20:11, 7 maj 2020

Sędzia po złej decyzji zaczął ze wstydu zapadać się pod ziemię

KuCenzura2.svga, znów mi siatkę rozerwało!

Babcia na zakupach Gracz po stracie bramki

Goal 3 – pierwotna wersja FIFY datowana na czasy prehistoryczne, kiedy jeszcze komputery miały mniejszą moc obliczeniową, niż dziś przeciętny telefon komórkowy. Przejmujemy w niej rolę trenera reprezentacji Japonii w piłce nożnej i musimy ją doprowadzić do Mistrzostw Świata. Na wyższym poziomie trudności można kierować reprezentacją Polski[potrzebne źródło].

Ogólne[edytuj • edytuj kod]

Jest to jedna z pierwszych gier, w których można dokonać zmian w składzie, a nawet w ustawieniu[1]. Zawodnicy różnią się także facjatami, co pozwala rozróżnić ich od siebie[2]. W grę wbudowano realistyczny system mimiki zawodników, czyli aż trzy rodzaje płaczu po przegranej i jedna cieszynka z gola. Można też przebiec obok trybun i pokazać kibicom przeciwnika międzynarodowy znak pokoju. Reprezentanci Meksyku z racji tego, że im to wisi mają maski – nie płaczą[3]. Co dziwne, gracze woleli grać bramkarzami, ponieważ dostawali oni 2 razy większą odporność na faule. Żaden mecz jednak nie kończył się kontuzją, głównie dlatego, że nie brali w niej udziału reprezentanci Polski. Szwankowały także piorunochrony nad stadionem, bo podczas burzy boisko nie opierało się cudowi elektryfikacji. O trąbach powietrznych nie wspominając… Podczas meczów zauważano także obecność zwierząt, które wyłaziły piłkarzom z butów, niczym słoma[4].

Tryby gry[edytuj • edytuj kod]

  • Główny – czyli po prostu całe Mistrzostwa Świata, z dziwnymi (bo japońskimi) zasadami;
  • Sparing – mecz z kumplem, a nawet z trzema kumplami, pod warunkiem, że znajdziemy tyle wtyków na pady[5];
  • Karne – rzuty karne. Zasady zostały zmienione na Wpakuj piłkę do siatki w przeciągu 7 sekund, sposobem dowolnym.

Zobacz też[edytuj • edytuj kod]

Przypisy

  1. Co niestety nie wpływa zbytnio na rozgrywkę
  2. To też nie
  3. Jak na chłopaków przystało
  4. Ach te szalone lata 90.
  5. Pegasus jako przeróbka nie posiadał ich za wiele