Ikarus 280: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Artur21. Ofiarą rewertu jest 83.25.49.136.)
Linia 5: Linia 5:


Z zewnątrz wygląda jak prostopadłościan na kółkach z przegubem po środku. Posiada czworo, troje lub dwoje drzwi oraz dużo otwieranych okien. Jak na konstrukcję opracowaną na początku lat 70. <s>XI wieku</s> wygląda całkiem nowocześnie.
Z zewnątrz wygląda jak prostopadłościan na kółkach z przegubem po środku. Posiada czworo, troje lub dwoje drzwi oraz dużo otwieranych okien. Jak na konstrukcję opracowaną na początku lat 70. <s>XI wieku</s> wygląda całkiem nowocześnie.

supernowoczesny autobus który spala 2000l/100km i pędzi z prędkością 2kmh


== Wnętrze ==
== Wnętrze ==
Linia 17: Linia 15:
* Drzwi Ikarusa otwierane są przez kierowcę za pomocą sznurka, co tłumaczy ich budowę oraz hałas przy ich otwieraniu/zamykaniu.
* Drzwi Ikarusa otwierane są przez kierowcę za pomocą sznurka, co tłumaczy ich budowę oraz hałas przy ich otwieraniu/zamykaniu.
* W przypadku otwarcia lewych okien autobus zmienia się w komorę gazową.
* W przypadku otwarcia lewych okien autobus zmienia się w komorę gazową.
* jest taki że jak jesteś w ikarusie i wchodzisz na jego tyły to widzisz że kwiatki opadają a drzewa się przewracają


{{stubtrans}}
{{stubtrans}}

Wersja z 17:32, 7 lut 2012

Ikarusy 280 w zajezdni

Ikarus 280 (nazywany również „bizonem”) – autobus produkcji madziarskiego Ikarusa.

Wygląd

Z zewnątrz wygląda jak prostopadłościan na kółkach z przegubem po środku. Posiada czworo, troje lub dwoje drzwi oraz dużo otwieranych okien. Jak na konstrukcję opracowaną na początku lat 70. XI wieku wygląda całkiem nowocześnie.

Wnętrze

Główną zaletą wnętrza Ikarusa jest wspinaczka po schodkach oraz dużo miejsc do stania, dzięki temu większość siedzeń zajętych jest przez tych emerytów, którym udało się wejść do autobusu. W środku czuć spaliny – dla jednych perfum, dla innych smród.

Ciekawostki

  • Będąc kierowcą z Ikarusa wychodzi się głuchym.
  • Na Węgrzech i w Polsce jest ich tak dużo, że wycofanie tych złomów przed końcem świata jest niemożliwe.
  • Drzwi Ikarusa otwierane są przez kierowcę za pomocą sznurka, co tłumaczy ich budowę oraz hałas przy ich otwieraniu/zamykaniu.
  • W przypadku otwarcia lewych okien autobus zmienia się w komorę gazową.

Szablon:Stubtrans