Pesa Krakowiak: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M
 
(Nie pokazano 21 wersji utworzonych przez 4 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
[[Plik:2014N-RG914, Kraków, 2016.jpg]]
[[Plik:2014N-RG914, Kraków, 2016.jpg|thumb|Piękny, czyż nie?]]
'''Pesa 2014N ps. „Krakowiak” ''' najbardziej awaryjny [[tramwaj]] w [[Kraków|Krakowie]] i zarazem najdłuższy w Polsce. Jego pojawienie się w centrum oznacza jedną z dwóch rzeczy – tłok i zatrzymanie ruchu lub paraliż połowy miasta. Zależnie od tego, gdzie strzeli focha.
{{cytat|Krakowiaczek jeden miał awarii siedem
| wszystko jasne}}
'''Pesa 2014N  ps „Krakowiak” '''- najbardziej awaryjny [[Tramwaj|tramwaj]] w [[Kraków|Krakowie]] i zarazem najdłuższy w Polsce. Jego pojawienie się w centrum oznacza jedną rzecz – tłok. Jest bardzo pojemny, ale to i tak nie wystarcza związku z urzędnikami, którzy nie widzą, że główne linie w Krakowie powinny nawet w wakacje jeździć co 5 minut.


Posiada [[pantograf]], który raz na rok musi odłączyć się od tramwaju w celu zasięgnięcia rady u starszych kolegów z pracy. Robi to najczęściej w zajezdni. Dzięki wózkom w konfiguracji 2+1+0+2 jest w stanie wykoleić się na prostym torze. W lecie sterownik klimatyzacji włącza ogrzewanie, by było w środku jeszcze przytulniej.
==Dane techniczne==

*4 wózki jezdne
== Zalety ==
*4 człon
* W razie nalotu [[Kontroler biletów|kanarów]] w tym wehikule jest spora szansa, że do ciebie nie dotrą.
*3 przeguby
* Jest też spora szansa, że idąc na drugi koniec tramwaju umrzesz ze starości.
*drzwi

*okna
== Zobacz też ==
*zepsuta klimatyzacja
* [[Pesa]]
*"wygodne" siedzenia
* [[Pesa Swing]]
*gniazdka - można robić tosty
* [[Pesa Jazz]]
*stoliczek na toster i talerzyk
* [[tramwaje w Krakowie]]
*Miejsce na rowery

*2 automaty biletowe
{{stub|trans}}
{{Komunikacja miejska}}

[[Kategoria:Tramwaje]]
[[Kategoria:Komunikacja miejska w Krakowie]]

Aktualna wersja na dzień 11:25, 26 lis 2020

Piękny, czyż nie?

Pesa 2014N ps. „Krakowiak” – najbardziej awaryjny tramwaj w Krakowie i zarazem najdłuższy w Polsce. Jego pojawienie się w centrum oznacza jedną z dwóch rzeczy – tłok i zatrzymanie ruchu lub paraliż połowy miasta. Zależnie od tego, gdzie strzeli focha.

Posiada pantograf, który raz na rok musi odłączyć się od tramwaju w celu zasięgnięcia rady u starszych kolegów z pracy. Robi to najczęściej w zajezdni. Dzięki wózkom w konfiguracji 2+1+0+2 jest w stanie wykoleić się na prostym torze. W lecie sterownik klimatyzacji włącza ogrzewanie, by było w środku jeszcze przytulniej.

Zalety[edytuj • edytuj kod]

  • W razie nalotu kanarów w tym wehikule jest spora szansa, że do ciebie nie dotrą.
  • Jest też spora szansa, że idąc na drugi koniec tramwaju umrzesz ze starości.

Zobacz też[edytuj • edytuj kod]


Znak A-34.svg To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny transportu. Rozbuduj go – nie przejedziesz się na tym.