Pesa Krakowiak: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Ostrzyciel (dyskusja • edycje) M (-90% treści, +10% ode mnie, wychodzi stub; +zobaczteż) |
Ostrzyciel (dyskusja • edycje) M |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
[[Plik:2014N-RG914, Kraków, 2016.jpg|thumb|Piękny, czyż nie?]] |
[[Plik:2014N-RG914, Kraków, 2016.jpg|thumb|Piękny, czyż nie?]] |
||
'''Pesa 2014N ps. „Krakowiak” ''' – najbardziej awaryjny [[tramwaj]] w [[Kraków|Krakowie]] i zarazem najdłuższy w Polsce. Jego pojawienie się w centrum oznacza |
'''Pesa 2014N ps. „Krakowiak” ''' – najbardziej awaryjny [[tramwaj]] w [[Kraków|Krakowie]] i zarazem najdłuższy w Polsce. Jego pojawienie się w centrum oznacza jedną z dwóch rzeczy – tłok i zatrzymanie ruchu lub paraliż połowy miasta. Zależnie od tego, gdzie strzeli focha. |
||
Posiada [[pantograf]], który raz na rok musi odłączyć się od tramwaju w celu zasięgnięcia rady u starszych kolegów z pracy. Robi to najczęściej w zajezdni. Dzięki wózkom w konfiguracji 2+1+0+2 jest w stanie wykoleić się na prostym torze. W lecie sterownik klimatyzacji włącza ogrzewanie, by było w środku jeszcze przytulniej. |
Posiada [[pantograf]], który raz na rok musi odłączyć się od tramwaju w celu zasięgnięcia rady u starszych kolegów z pracy. Robi to najczęściej w zajezdni. Dzięki wózkom w konfiguracji 2+1+0+2 jest w stanie wykoleić się na prostym torze. W lecie sterownik klimatyzacji włącza ogrzewanie, by było w środku jeszcze przytulniej. |
Aktualna wersja na dzień 11:25, 26 lis 2020
Pesa 2014N ps. „Krakowiak” – najbardziej awaryjny tramwaj w Krakowie i zarazem najdłuższy w Polsce. Jego pojawienie się w centrum oznacza jedną z dwóch rzeczy – tłok i zatrzymanie ruchu lub paraliż połowy miasta. Zależnie od tego, gdzie strzeli focha.
Posiada pantograf, który raz na rok musi odłączyć się od tramwaju w celu zasięgnięcia rady u starszych kolegów z pracy. Robi to najczęściej w zajezdni. Dzięki wózkom w konfiguracji 2+1+0+2 jest w stanie wykoleić się na prostym torze. W lecie sterownik klimatyzacji włącza ogrzewanie, by było w środku jeszcze przytulniej.
Zalety[edytuj • edytuj kod]
- W razie nalotu kanarów w tym wehikule jest spora szansa, że do ciebie nie dotrą.
- Jest też spora szansa, że idąc na drugi koniec tramwaju umrzesz ze starości.
Zobacz też[edytuj • edytuj kod]
To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny transportu. Rozbuduj go – nie przejedziesz się na tym.