Pij mleko, będziesz wielki: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Znaczniki: mobilna mobilna www zrewertowane
M (Wycofano ostatnie edycje użytkownika 31.1.170.70, powód: nic niewnosząca edycja)
Znacznik: rewert
Linia 11: Linia 11:
|Plik:Mleko konskie.jpg|Mleko z [[Koń|konia]] też jest zdrowe
|Plik:Mleko konskie.jpg|Mleko z [[Koń|konia]] też jest zdrowe
}}
}}

{{Youtube|Q7o4Hn1vSPw|[[Yandere Dev|Niektórzy celebryci]] próbowali rozpromować tę kampanię społeczną również za granicą, jednak bez większego sukcesu}}
'''Pij mleko, będziesz wielki''' – ogólnopolska [[kampania społeczna|akcja medialna]], prowadzona od [[wrzesień|września]] [[2002]] roku do [[2011]] roku, kierowana do [[dziecko|dzieci]] i ich przeczulonych [[rodzic]]ów. Jej celem – wbrew zapewnieniom reklamodawców, [[Bogusław Linda|Bogusława Lindy]] i [[Kayah]] – nie było podniesienie poziomu wapnia w organizmie [[społeczeństwo|społecznym]], a wyprzedaż nadwyżek skupu [[mleko|mleka]], które zalegało w państwowych magazynach. Akcja była także [[reklama|reklamą]], o ironio, agencji reklamowej, poprawiającej własny wizerunek przez pogorszenie stanu [[zdrowie|zdrowia]] tych, o których deklaruje, że dba. Była inicjatywą godną ogromnego szacunku, ponieważ jej zamiarem było pozbycie się raz na zawsze polskich kompleksów narodowych (''nabiał wzmocni twoje kości i poczucie godności'').
'''Pij mleko, będziesz wielki''' – ogólnopolska [[kampania społeczna|akcja medialna]], prowadzona od [[wrzesień|września]] [[2002]] roku do [[2011]] roku, kierowana do [[dziecko|dzieci]] i ich przeczulonych [[rodzic]]ów. Jej celem – wbrew zapewnieniom reklamodawców, [[Bogusław Linda|Bogusława Lindy]] i [[Kayah]] – nie było podniesienie poziomu wapnia w organizmie [[społeczeństwo|społecznym]], a wyprzedaż nadwyżek skupu [[mleko|mleka]], które zalegało w państwowych magazynach. Akcja była także [[reklama|reklamą]], o ironio, agencji reklamowej, poprawiającej własny wizerunek przez pogorszenie stanu [[zdrowie|zdrowia]] tych, o których deklaruje, że dba. Była inicjatywą godną ogromnego szacunku, ponieważ jej zamiarem było pozbycie się raz na zawsze polskich kompleksów narodowych (''nabiał wzmocni twoje kości i poczucie godności'').



Wersja z 13:44, 24 lut 2022

Pij mleko!
Pij, Lindzie się nie odmawia
Pij mleko, bo się nie przejedziesz
Alternatywa dla cierpiących na nietolerancję laktozy
Nabiał wzmocni twoje kości i poczucie godności, a pracownicy naszych hurtowni nie będą musieli wąchać zepsutego mleka
Pojęcie nabiału każdy rozumie na swój własny sposób
Nergal też pije mleko
Mleko z konia też jest zdrowe

Pij mleko, będziesz wielki – ogólnopolska akcja medialna, prowadzona od września 2002 roku do 2011 roku, kierowana do dzieci i ich przeczulonych rodziców. Jej celem – wbrew zapewnieniom reklamodawców, Bogusława Lindy i Kayah – nie było podniesienie poziomu wapnia w organizmie społecznym, a wyprzedaż nadwyżek skupu mleka, które zalegało w państwowych magazynach. Akcja była także reklamą, o ironio, agencji reklamowej, poprawiającej własny wizerunek przez pogorszenie stanu zdrowia tych, o których deklaruje, że dba. Była inicjatywą godną ogromnego szacunku, ponieważ jej zamiarem było pozbycie się raz na zawsze polskich kompleksów narodowych (nabiał wzmocni twoje kości i poczucie godności).

W nowej wersji reklamy występował Shrek, stąd nowe wersje hasła: Pij mleko, będziesz wielki i zielony, Pij mleko, będziesz krową, Pij mleko będziesz srać daleko czy Pij mleko, będziesz tłusty. W ostatnich tygodniach pojawiła się kolejna reklama z serii. Mogliśmy w niej zobaczyć niejakiego Supermana, a jej hasło to Pij mleko, będziesz wielki i z Kryptonu.

Zobacz też