Pij mleko, będziesz wielki: Różnice pomiędzy wersjami
Del Pacino (dyskusja • edycje) M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to The Number of the Beast. Autor wycofanej wersji to 77.254.79.126.) |
|||
Linia 20: | Linia 20: | ||
* [[Zażywasz – przegrywasz]] |
* [[Zażywasz – przegrywasz]] |
||
* [[Prowadzę – jestem trzeźwy]] |
* [[Prowadzę – jestem trzeźwy]] |
||
pij mleko będziesz mały |
|||
== Linki zewnętrzne == |
== Linki zewnętrzne == |
Wersja z 19:04, 30 wrz 2010
Pij mleko, będziesz wielki – ogólnopolska akcja medialna, prowadzona od września 2002 roku, kierowana do dzieci i ich przeczulonych rodziców. Jej celem – wbrew zapewnieniom reklamodawców, Bogusława Lindy i Kayah – nie jest podniesienie poziomu wapnia w organizmie społecznym, a wyprzedaż nadwyżek skupu mleka, które zalega w państwowych magazynach. Akcja trwa cały czas i jest także reklamą, o ironio, agencji reklamowej, poprawiającej własny wizerunek przez pogorszenie stanu zdrowia tych, o których deklaruje, że dba. Jest inicjatywą godną ogromnego szacunku, ponieważ jej zamiarem jest pozbycie się raz na zawsze polskich kompleksów narodowych (nabiał wzmocni twoje kości i poczucie godności).
W nowej wersji reklamy występuje Shrek, stąd nowe wersje hasła: Pij mleko, będziesz wielki i zielony, Pij mleko, będziesz krową, czy Pij mleko, będziesz tłusty. W ostatnich tygodniach pojawiła się kolejna reklama z serii. Możemy w niej zobaczyć niejakiego Supermana, a jej hasło to Pij mleko, będziesz wielki i z Kryptonu.
Zobacz też
pij mleko będziesz mały
Linki zewnętrzne