Technos Samurai: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M
 
Linia 4: Linia 4:
W porównaniu z RCR fabułą troszkę się zmieniła. Zamiast ratować ukochaną, mamy znaleźć lekarstwo (prawdopodobnie na [[kac]]a) dla swojego mistrza. Lekarstwo znajduje się oczywiście w posiadaniu [[boss|tego złego]]. Daje to nam pretekst do zrobienia [[wpierdol|kuku]] wszystkim, którzy staną nam na drodze.
W porównaniu z RCR fabułą troszkę się zmieniła. Zamiast ratować ukochaną, mamy znaleźć lekarstwo (prawdopodobnie na [[kac]]a) dla swojego mistrza. Lekarstwo znajduje się oczywiście w posiadaniu [[boss|tego złego]]. Daje to nam pretekst do zrobienia [[wpierdol|kuku]] wszystkim, którzy staną nam na drodze.


W grze można także skillować umiejętności, przez co gra może znów stać się popularna<ref>Tylko, że nigdy taka nie była...</ref> u fanów prymitywnych [[MMORPG]]–ów. Z każdego pokonanego przeciwnika wypadają srebrne monety, za które można kupić dodatkowe ciosy, czy jedzenie zwiększające staty lub punkty życia. Niestety, z powodu zbyt dużej popularności gry u [[Dziecko|dzieci]], nie można przepuścić pieniędzy na [[seks|plebejskie uciechy]].
W grze można także skillować umiejętności, przez co gra może znów stać się popularna<ref>Tylko, że nigdy taka nie była…</ref> u fanów prymitywnych [[MMORPG]]–ów. Z każdego pokonanego przeciwnika wypadają srebrne monety, za które można kupić dodatkowe ciosy, czy jedzenie zwiększające staty lub punkty życia. Niestety, z powodu zbyt dużej popularności gry u [[Dziecko|dzieci]], nie można przepuścić pieniędzy na [[seks|plebejskie uciechy]].


== Multi ==
== Multi ==
Linia 13: Linia 13:
W przypadku braku towarzysza do gry lub drugiego sprawnego pada<ref>Częściej jednak pada</ref> sterowanie naszym kompanem przejmuje <del>komputer</del> konsola. Niestety [[sztuczna inteligencja|AI]] jest wielce niedopracowane, dlatego działania naszego towarzysza można uznać za ''niepełnosprytne''.
W przypadku braku towarzysza do gry lub drugiego sprawnego pada<ref>Częściej jednak pada</ref> sterowanie naszym kompanem przejmuje <del>komputer</del> konsola. Niestety [[sztuczna inteligencja|AI]] jest wielce niedopracowane, dlatego działania naszego towarzysza można uznać za ''niepełnosprytne''.


Zaimpletowano w grze także system zapisu dla użytkowników posiadających oryginalną wersję [[Japonia|konsoli]] [[Stany Zjednoczone Ameryki|NES]].
Zaimplementowano w grze także system zapisu dla użytkowników posiadających oryginalną wersję [[Japonia|konsoli]] [[Stany Zjednoczone Ameryki|NES]].


== Zobacz też ==
== Zobacz też ==
Linia 25: Linia 25:


{{przypisy}}
{{przypisy}}
{{technos}}
{{gry NES}}


[[Kategoria:Gry na konsolę Nintendo Entertainment System]]
[[Kategoria:Gry na konsolę Nintendo Entertainment System]]

Aktualna wersja na dzień 20:21, 7 maj 2020

Technos Samurai – jeszcze jedna chodzona nawalanka firmy Technos na konsole NES[1]. Twórcy już najwyraźniej nie mieli pomysłu na dobrą grę, więc podmienili tylko scenerię i postacie z River City Ransom, zmieniając wszystko na styl samurajski i dodając wszystkim bohaterom długie włosy spięte w kucyk.

Ogólne[edytuj • edytuj kod]

W porównaniu z RCR fabułą troszkę się zmieniła. Zamiast ratować ukochaną, mamy znaleźć lekarstwo (prawdopodobnie na kaca) dla swojego mistrza. Lekarstwo znajduje się oczywiście w posiadaniu tego złego. Daje to nam pretekst do zrobienia kuku wszystkim, którzy staną nam na drodze.

W grze można także skillować umiejętności, przez co gra może znów stać się popularna[2] u fanów prymitywnych MMORPG–ów. Z każdego pokonanego przeciwnika wypadają srebrne monety, za które można kupić dodatkowe ciosy, czy jedzenie zwiększające staty lub punkty życia. Niestety, z powodu zbyt dużej popularności gry u dzieci, nie można przepuścić pieniędzy na plebejskie uciechy.

Multi[edytuj • edytuj kod]

W grze przewidziano tryb dla 2 graczy i aż 2 tryby rozgrywki:

  • mode 1 – nie możesz zrobić krzywdy drugiemu graczowi, chyba, że rzucisz w nim jakimś przedmiotem (bądź przeciwnikiem);
  • mode 2 – możesz przypadkowo zranić towarzysza źle wymierzonym ciosem;

W przypadku braku towarzysza do gry lub drugiego sprawnego pada[3] sterowanie naszym kompanem przejmuje komputer konsola. Niestety AI jest wielce niedopracowane, dlatego działania naszego towarzysza można uznać za niepełnosprytne.

Zaimplementowano w grze także system zapisu dla użytkowników posiadających oryginalną wersję konsoli NES.

Zobacz też[edytuj • edytuj kod]

Przypisy

  1. Czyli u nas Pegasus
  2. Tylko, że nigdy taka nie była…
  3. Częściej jednak pada