Mercedes-Benz Citaro: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Krzyskolator. Autor wycofanej wersji to 83.20.35.214.)
Linia 8: Linia 8:


== W środku ==
== W środku ==
Jest bardzo niskopodłogowy. Ma bardzo wygodne siedzenia. Silnik pracuje cichutko. Jazda też bardzo komfortowa. Wydaje się, że ''cud, miód i orzeszki''. Jednak Citaro ma trzy denerwujące wady! Po pierwsze: w autobusie są zamontowane cztery lub sześć kamer. Strasznie trudno jest coś zdewastować i zniszczyć! Chociaż w porównaniu do innych autobusów, czy tramwajów – to mało. Drugi mankament to strasznie piszczący i wkurzający sygnał zamykania drzwi. Czasem ma się ochotę upindzić kierowcę, żeby nie zamykał drzwi. Trzecia rzecz, to tandetne plastikowe panele, na wewnętrznej stronie dachu, zakrywające takie coś, z takim czymś, bez takiego czegoś, podczas jazdy po polskich (czytaj dziurawych) drogach potrafią spaść na grupę pasażerów, lub przy wjechaniu w krater wulkaniczny znajdujący się na drodze, wydają z siebie dźwięk, podobny do uderzenia młotkiem w tandetne plastikowe panele na wewnętrznej stronie dachu.
Jest bardzo niskopodłogowy. Ma bardzo wygodne siedzenia. Silnik pracuje cichutko. Jazda też bardzo komfortowa. Wydaje się, że ''cud, miód i orzeszki''. Jednak Citaro ma dwie denerwujące wady! Po pierwsze: w autobusie są zamontowane cztery lub sześć kamer. Strasznie trudno jest coś zdewastować i zniszczyć! Chociaż w porównaniu do innych autobusów, czy tramwajów – to mało. Drugi mankament to strasznie piszczący i wkurzający sygnał zamykania drzwi. Czasem ma się ochotę upindzić kierowcę, żeby nie zamykał drzwi.


== Supernowoczesny Software ==
== Supernowoczesny Software ==

Wersja z 18:12, 22 sty 2010

Pierwszy gorszy od drugiego .
Plik:Citaro kaliski.JPG
Łódzki szrot.

– Mercedes, Panie. Za milion się kupuje. To nie jedzie, panie, to PŁYNIE! [dziura w drodze] O żesz... kurwa. Gówno, nie Mercedes! TO SIĘ TRZĘSIE, PANIE PREZESIE!

Lokalny o Citaro

Mercedes Citaro (dla MKM-ów O530) – autobus niemieckiej produkcji, dość nowoczesny, choć produkowany aż od 97r. Został najlepszym autobusem roku 2007 (patrzcie, 10 lat musiał na to czekać!).

Od zewnątrz

Citaro od zewnątrz wygląda bardzo przyzwoicie. Całość konstrukcji jest bardzo niska, przez co większość wysokości pojazdu to szyby. Ponadto szpanerski znaczek Mercedesa na przodzie i stylowy napis „Citaro”. Co ważne i ciekawe: podczas zatrzymywania się na przystanku i otworzeniu drzwi, komputer pokładowy informuje o tym, do jakiej pętli zmierza autobus i jaki jest numer linii. Super! ( wyjątek Kraków )

W środku

Jest bardzo niskopodłogowy. Ma bardzo wygodne siedzenia. Silnik pracuje cichutko. Jazda też bardzo komfortowa. Wydaje się, że cud, miód i orzeszki. Jednak Citaro ma dwie denerwujące wady! Po pierwsze: w autobusie są zamontowane cztery lub sześć kamer. Strasznie trudno jest coś zdewastować i zniszczyć! Chociaż w porównaniu do innych autobusów, czy tramwajów – to mało. Drugi mankament to strasznie piszczący i wkurzający sygnał zamykania drzwi. Czasem ma się ochotę upindzić kierowcę, żeby nie zamykał drzwi.

Supernowoczesny Software

Jak już zostało napisane, Citaro wyposażony jest w cyfrowy mózg, który połączony jest z monitorem zamontowanym z przodu autobusu. Teoretycznie wyświetla on listę przystanków i godzinę, w praktyce jednak emituje program rozrywkowy dla studentów polibudy, którzy mają niezły ubaw czytając co BIOS ma do powiedzenia kierowcy i dlaczego zainstalowany tam Linux ma kernel panic. Znany jest również fakt, że autobus osobiście informuje pasażerów gdzie się właśnie zatrzymuje. Jest to przyczyną częstych zaginięć znaków z nazwami przystanków, co ma sugerować MPK, że się mylą i że to nie jest Tunelowa, tylko POD „Mieczyk”, bo autobus tak powiedział.

Szablon:Stubtrans