Moderus Beta: Różnice pomiędzy wersjami
M Znacznik: edytor źródłowy |
M (Wycofano ostatnie edycje użytkownika Niktowsky, powód: Jest przecież kilka słów wcześniej) Znacznik: rewert |
||
(Nie pokazano 30 wersji utworzonych przez 18 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Cytat|Pierdut-bum-trr-trr-ta-ta-tam| |
{{Cytat|Pierdut-bum-trr-trr-ta-ta-tam|Owy tramwaj o tym artykule}} |
||
[[Plik:Moderus Beta MF 01 Lechia Gdansk.JPG|200px|thumb|[[Kibol|Oni]] już po ciebie jadą!]] |
|||
'''Moderus Beta''' („Frankensztajn”, dla kujonów: Moderus Beta MF 1) – wyrób tramwajopodobny prosto z [[Poznań|Poznania]]. Pierwszy wybór masochistów z [[Gdańsk]]a i [[Elbląg]]a, gdyż (na szczęście) jeździ tylko tam. |
|||
'''Moderus <del>Bieda</del> Beta''' („Frankensztajn”, „Parówa”, dla kujonów: Moderus Beta MF02AC) – wyrób tramwajopodobny produkowany na bazie [[Konstal 105Na|nieśmiertelnej stopiątki]] przez Modertrans Poznań. <del>Biedami</del> Betami w postaci zmodernizowanych szrotów z Niemiec jeżdżą [[Gdańsk|gdańszczanie]] i [[Elbląg|elblążanie]]. Jako nowy ten szajs trafił do [[Wrocław]]ia, do hanysów, do [[Poznań|Pyrlandii]], do [[Szczecin]]a, a nawet [[Sosnowiec|za granicę]]! |
|||
== Przybliżony skład == |
== Przybliżony skład == |
||
# [[Konstal |
# [[Konstal 105Na|Złom metalowy]]; |
||
# [[Konstal 13N|Kabanos]]; |
# [[Konstal 13N|Kabanos]]; |
||
# Resztki [[Kebab|czegoś]]; |
# Resztki [[Kebab|czegoś]]; |
||
# Części [[Fiat 125p|polskiej dumy]]. |
# Części [[Fiat 125p|polskiej dumy]]. |
||
== |
== Zrób to sam == |
||
# Wypatrosz [[Konstal 105Na|stopiątkę]]; |
|||
⚫ | |||
# Wytnij i wklej środek [[Konstal 13N|czegoś jeszcze]]; |
|||
# Ozdób to co wyszło częściami [[Fiat 125p|Polskiego <del>Fiuta</del> Fiata]] i [[kebab]]em. |
|||
==Wrażenia z jazdy== |
|||
{{Ciężarówki}} |
|||
Jazda tym [[Złom|cudem techniki]] daje niesamowite wrażenia dzielą się one na: |
|||
*'''Dźwięki''' |
|||
⚫ | Razem ze [[Konstal 105N|stopiątką]] wydaje niesamowite dźwięki. Od okrzyku bojowego [[Moherowe berety|moherów]] aż po [[Konstal 105N|słynne trzaski]]. Jazda z otwartymi szybami skutkuje [[Głuchota|niesamowitymi doznaniami]] zastępującymi [[LSD]], co czyni go jedynym znanym ludzkości [[Tramwaj|przecinakiem]], który daje [[wpierdol]] dźwiękiem. |
||
*'''<del>Elektro</del>wstrząsy''' |
|||
Przy jeździe po <del>rozjazdach i zakrętach</del> torach '''„Parówa”''' trzęsie się jak galareta co usposabia pasażerów do [[Wymioty|ponownego przyjrzenia się swemu posiłkowi]]. |
|||
== Wrocław i jego Bety == |
|||
{{wrocek}} |
|||
W smarem i błotem płynącej [[Wrocław|stolicy Dolnego Śląska]] <del>Bieda</del> Beta nie ma łatwego życia. Ciągle ktoś bezpodstawnie na niego psioczy, Wredny Autobus z Wrocławia co parę dni ciśnie z niego bekę, to samo z największym Moderkowym wrogiem – [[Pesa Twist|Pesą Twist]], która uzurpuje sobie prawo do bycia niby najlepszym wrocławskim tramwajem<ref>W rzeczywistości to przecież Beta jest najnowocześniejszy, ŻADEN INNY TRAMWAJ NIE MA W TYM PO{{cenzura2}}BANYM MIEŚCIE GNIAZDEK [[Port USB|USB]]! TYLKO MODEREK!</ref>. Ponadto – Wredna [[Pesa]] z Bydgoszczy fałszuje wyniki ankiet w [[Internet|internetach]], tak, by to Twisty (tfu!) w nich wygrywały. Wrocławianie kochają wchodzić po [[Schody|schodach]] Moderusa i właśnie tych 75% <del>niskiej</del> wysokiej podłogi umożliwia dodatkowe atrakcje, niedoceniane przez mieszkańców – wcześniejsze wysiadki pomiędzy przystankami, bo drzwi się zje{{cenzura3}}ały i ludzie wypadają. |
|||
{{przypisy}} |
|||
{{stub|trans}} |
|||
{{Komunikacja Trójmiasto}} |
|||
{{Komunikacja miejska}} |
|||
[[Kategoria:Tramwaje]] |
[[Kategoria:Tramwaje]] |
||
[[Kategoria:Transport]] |
Aktualna wersja na dzień 10:33, 29 sty 2023
Pierdut-bum-trr-trr-ta-ta-tam
- Owy tramwaj o tym artykule
Moderus Bieda Beta („Frankensztajn”, „Parówa”, dla kujonów: Moderus Beta MF02AC) – wyrób tramwajopodobny produkowany na bazie nieśmiertelnej stopiątki przez Modertrans Poznań. Biedami Betami w postaci zmodernizowanych szrotów z Niemiec jeżdżą gdańszczanie i elblążanie. Jako nowy ten szajs trafił do Wrocławia, do hanysów, do Pyrlandii, do Szczecina, a nawet za granicę!
Przybliżony skład[edytuj • edytuj kod]
- Złom metalowy;
- Kabanos;
- Resztki czegoś;
- Części polskiej dumy.
Zrób to sam[edytuj • edytuj kod]
- Wypatrosz stopiątkę;
- Wytnij i wklej środek czegoś jeszcze;
- Ozdób to co wyszło częściami Polskiego
FiutaFiata i kebabem.
Wrażenia z jazdy[edytuj • edytuj kod]
Jazda tym cudem techniki daje niesamowite wrażenia dzielą się one na:
- Dźwięki
Razem ze stopiątką wydaje niesamowite dźwięki. Od okrzyku bojowego moherów aż po słynne trzaski. Jazda z otwartymi szybami skutkuje niesamowitymi doznaniami zastępującymi LSD, co czyni go jedynym znanym ludzkości przecinakiem, który daje wpierdol dźwiękiem.
Elektrowstrząsy
Przy jeździe po rozjazdach i zakrętach torach „Parówa” trzęsie się jak galareta co usposabia pasażerów do ponownego przyjrzenia się swemu posiłkowi.
Wrocław i jego Bety[edytuj • edytuj kod]
Wykolejone tramwaje i przewalanie kasy na głupoty będą Ci dane, gdy powiesz do monitora „dziękuję pan kot Wrocek”.
W smarem i błotem płynącej stolicy Dolnego Śląska Bieda Beta nie ma łatwego życia. Ciągle ktoś bezpodstawnie na niego psioczy, Wredny Autobus z Wrocławia co parę dni ciśnie z niego bekę, to samo z największym Moderkowym wrogiem – Pesą Twist, która uzurpuje sobie prawo do bycia niby najlepszym wrocławskim tramwajem[1]. Ponadto – Wredna Pesa z Bydgoszczy fałszuje wyniki ankiet w internetach, tak, by to Twisty (tfu!) w nich wygrywały. Wrocławianie kochają wchodzić po schodach Moderusa i właśnie tych 75% niskiej wysokiej podłogi umożliwia dodatkowe atrakcje, niedoceniane przez mieszkańców – wcześniejsze wysiadki pomiędzy przystankami, bo drzwi się zjeały i ludzie wypadają.
Przypisy
To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny transportu. Rozbuduj go – nie przejedziesz się na tym.