Protram 405N: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Ostrzyciel (dyskusja • edycje) M (liczebnikoza) |
Grzeeesiek (dyskusja • edycje) M |
||
Linia 2: | Linia 2: | ||
'''[[Protram]] 405N-Kr''' – jedyny tramwaj tego typu kursujący po torach [[Kraków|Krakowa]]. Z powodu jego długości musiał przyjechać do Krakowa w dwóch częściach. Podczas łączenia tramwaju w całość doszło do uszkodzenia tramwaju i do dziś słychać go z dwóch kilometrów. |
'''[[Protram]] 405N-Kr''' – jedyny tramwaj tego typu kursujący po torach [[Kraków|Krakowa]]. Z powodu jego długości musiał przyjechać do Krakowa w dwóch częściach. Podczas łączenia tramwaju w całość doszło do uszkodzenia tramwaju i do dziś słychać go z dwóch kilometrów. |
||
Powstał z połączenia |
Powstał z połączenia trzech wagonów [[105Na]]. Obecnie wiele osób myśli, że jest to pierwotna wersja Krakowiaka. Nosi piękny numer HG999 i stacjonuje w zajezdni Nowa Huta. O dziwo posiada klimatyzację. Podczas hamowania wydaje synchroniczne piski i podejrzane stukoty, pochodzące z hamulców. Jego wózki znajdują się w bardzo podejrzanych miejscach (pod przegubem). |
||
{{stub|trans}} |
{{stub|trans}} |
||
{{Komunikacja miejska}} |
{{Komunikacja miejska}} |
||
Wersja z 15:25, 26 cze 2019
Protram 405N-Kr – jedyny tramwaj tego typu kursujący po torach Krakowa. Z powodu jego długości musiał przyjechać do Krakowa w dwóch częściach. Podczas łączenia tramwaju w całość doszło do uszkodzenia tramwaju i do dziś słychać go z dwóch kilometrów.
Powstał z połączenia trzech wagonów 105Na. Obecnie wiele osób myśli, że jest to pierwotna wersja Krakowiaka. Nosi piękny numer HG999 i stacjonuje w zajezdni Nowa Huta. O dziwo posiada klimatyzację. Podczas hamowania wydaje synchroniczne piski i podejrzane stukoty, pochodzące z hamulców. Jego wózki znajdują się w bardzo podejrzanych miejscach (pod przegubem).
To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny transportu. Rozbuduj go – nie przejedziesz się na tym.