SOR BN 12: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Znacznik: zrewertowane |
Ostrzyciel (dyskusja • edycje) M (Wycofano ostatnie edycje autorstwa CipSoft; przywrócono ostatnią wersję autorstwa Sędzisław99.) Znacznik: rewert |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{SDU/wstawka|2022-01-14}} |
|||
[[Plik:Sor bn12.jpg|thumb|Nowoczesność wyrażona jednym zdjęciem]] |
[[Plik:Sor bn12.jpg|thumb|Nowoczesność wyrażona jednym zdjęciem]] |
||
'''SOR BN12''' – wyrób autobusopodobny produkowany od [[2003]] u naszych [[Czechy|podchmielonych sąsiadów]] w zakładach SOR. |
'''SOR BN12''' – wyrób autobusopodobny produkowany od [[2003]] u naszych [[Czechy|podchmielonych sąsiadów]] w zakładach SOR. |
Aktualna wersja na dzień 21:06, 21 sty 2022
SOR BN12 – wyrób autobusopodobny produkowany od 2003 u naszych podchmielonych sąsiadów w zakładach SOR.
Historia oparta na faktach[edytuj • edytuj kod]
Pewnego dnia roku 2003 inżynierowie SOR-a stworzyli normalnie wyglądający autobus, który niczym się nie różnił od innych ówczesnych nowinek technicznych (na przykład Urbino). Jednak ze względu na wypicie jednego piwa za dużo, konstrukcja się przekrzywiła, a drzwi wypadły z framug. Gdy kierownik zmiany zobaczył efekt końcowy, okrzyknął to największym osiągnięciem czeskiej techniki od czasu wynalezienia semtexu[1] i kazał porzucić wszystkie inne projekty.
Wady i zalety[edytuj • edytuj kod]
Zalety[edytuj • edytuj kod]
- Ma wysokopodłogową część, więc się możesz odizolować od babć autobusowych.
- Autobus jest krzywy, więc lepiej dopasowuje się do geometrii zakrętów.
Wady[edytuj • edytuj kod]
- Brak.