Quidditch: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(Kilka drobnych poprawek gramatycznych oraz rozwinięcie niektórych punktów.)
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to 83.29.152.40. Autor wycofanej wersji to 89.174.171.81.)
Linia 4: Linia 4:
Wtajemniczeni i [[Joanne Kathleen Rowling|autorka]] są w stanie wymienić jeszcze parę występujących tam przedmiotów. I tak rozróżniamy:
Wtajemniczeni i [[Joanne Kathleen Rowling|autorka]] są w stanie wymienić jeszcze parę występujących tam przedmiotów. I tak rozróżniamy:
* '''Kafel''' – coś w rodzaju naszej piłki, ale zamiast ją kopać, zawodnicy przerzucają ją między sobą.;
* '''Kafel''' – coś w rodzaju naszej piłki, ale zamiast ją kopać, zawodnicy przerzucają ją między sobą.;
* '''Tłuczki''' – walą nieświadomych widzów i zawodników, przyczyna połowy zgonów w czarodziejskim świecie. Zadziwiająco dziwnym jest fakt, że mało kiedy jakiemukolwiek zawodnikowi udaje się złamać obojczyk, bądź żebra. Tłuczki tylko wydają się takie moce, chociaż... Pani od fizyki byłaby zdziwiona, że rozpędzona, kilkukilogramowa kula uderza sobie w zawodników nie czyniąc im żadnego uszczerbku na zdrowiu.
* '''Tłuczki''' – walą nieświadomych widzów i zawodników, przyczyna połowy zgonów w czarodziejskim świecie;
* '''Znicz''' – fruwająca złota piłeczka. Złapana daje 150 points dla drużyny. Polscy politycy mylą go z tłuczkami;
* '''Znicz''' – fruwająca złota piłeczka. Złapana daje 150 points dla drużyny.Polscy politycy mylą go z tłuczkami;
* '''Miotły''' – na nich się ''lata''. Popularne modele to Błyskawica, Piorun, Grom i ogólnie wszystko co kojarzy się z szybkością. Wyjątkiem jest Nimbus, ale ta miotła jest dla lamerów.
* '''Miotły''' – na nich się ''lata''.
* '''Pałka''' - (Bez złych skojarzeń!)co po niektórzy są wyposażeni w ten sprzęcior. Służy on do uderzania tłuczka (czyt. głowy przeciwnika)
* '''Pałka''' - (Bez złych skojażeń!)co po niektórzy są wyposażeni w ten sprzęcior. Służy on do uderzania tłuczka (czyt. głowy przeciwnika)
*'''Pętla''' - ścigający wrzucają tam kafla i zdobywają punkciory. Dla niepoznaki można podpalić obręcze. Wtedy krzyczą, że cyrk przyjechał.
*'''Pętla''' - ścigający wrzucają tam kafla i zdobywają punkciory.


== Gracze ==
== Gracze ==
Linia 15: Linia 15:
* '''Bramkarze''' – jeden uwalony w sztok gracz, śpi przy słupkach;
* '''Bramkarze''' – jeden uwalony w sztok gracz, śpi przy słupkach;
* '''Pałkarze''' – również nietrzeźwi, mają za zadanie odbijać tłuczki. Najczęściej trafiają w zawodników własnej drużyny;
* '''Pałkarze''' – również nietrzeźwi, mają za zadanie odbijać tłuczki. Najczęściej trafiają w zawodników własnej drużyny;
* '''Szukający''' – ten gracz musi być leciutki, mieć wagę na minusie i koniecznie zajebiście szybką miotłę. Na ogół nie piją – preferują [[kokaina|kokę]]. Dodatkowo szukającym zostaje najczęściej najpiękniejszy z drużyny (tak cukierkowe nastki, gdyby Edzio grał w Quidditch`a byłby... szukającym!)
* '''Szukający''' – ten gracz musi być leciutki, mieć wagę na minusie i koniecznie zajebiście szybką miotłę. Na ogół nie piją – preferują [[kokaina|kokę]].


{{stubspo}}
{{stubspo}}

Wersja z 16:36, 9 mar 2010

Quidditch – trudno wymówić i napisać, jeszcze trudniej w to grać. Najpopularniejsza czarodziejska dyscyplina sportowa. Zasady są niezrozumiałe dla większości czytelników, ale wiadomo, że chodzi o jakieś cztery piłki. Na dobrą sprawę fani rozróżniają wyłącznie znicza (ich ukochany bohater, Harry, gania za tą piłką)W grę ową uwielbiają grać polscy politycy..

Osprzęt

Wtajemniczeni i autorka są w stanie wymienić jeszcze parę występujących tam przedmiotów. I tak rozróżniamy:

  • Kafel – coś w rodzaju naszej piłki, ale zamiast ją kopać, zawodnicy przerzucają ją między sobą.;
  • Tłuczki – walą nieświadomych widzów i zawodników, przyczyna połowy zgonów w czarodziejskim świecie;
  • Znicz – fruwająca złota piłeczka. Złapana daje 150 points dla drużyny.Polscy politycy mylą go z tłuczkami;
  • Miotły – na nich się lata.
  • Pałka - (Bez złych skojażeń!)co po niektórzy są wyposażeni w ten sprzęcior. Służy on do uderzania tłuczka (czyt. głowy przeciwnika)
  • Pętla - ścigający wrzucają tam kafla i zdobywają punkciory.

Gracze

Występują również gracze. Drużynę stanowi zwykle szóstka dzieciaków plus anorektyk:

  • Ścigający – trójka graczy, najczęściej pijanych;
  • Bramkarze – jeden uwalony w sztok gracz, śpi przy słupkach;
  • Pałkarze – również nietrzeźwi, mają za zadanie odbijać tłuczki. Najczęściej trafiają w zawodników własnej drużyny;
  • Szukający – ten gracz musi być leciutki, mieć wagę na minusie i koniecznie zajebiście szybką miotłę. Na ogół nie piją – preferują kokę.

Szablon:Stubspo