Pij mleko, będziesz wielki: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Ujednoznacznienie linku z Shrek na Shrek (postać) przy pomocy Popups)
M (podpis pod fotką Vadera)
Linia 1: Linia 1:
[[grafika:Pij mleko.jpg|thumb|right|230px|Pij, [[Bogusław Linda|Lindzie]] się nie odmawia]]
[[grafika:Pij mleko.jpg|thumb|right|230px|Pij, [[Bogusław Linda|Lindzie]] się nie odmawia]]
[[Grafika:Pij.jpg|thumb|230px|right|Pij mleko, bo się nie przejedziesz]]
[[Grafika:Pij.jpg|thumb|230px|right|Pij mleko, bo się nie przejedziesz]]
[[Grafika:Vader.jpg|thumb|right|230px|Akcja doczekała się [[parodia|parodii]]]]
[[Grafika:Vader.jpg|thumb|right|230px|Darth Vader, wkurzony, że do reklamy miast niego wybrano [[Pudzian|Pudziana]]]]
'''Pij mleko, będziesz wielki''' – ogólnopolska [[kampania społeczna|akcja medialna]], prowadzona od [[wrzesień|września]] [[2002]] roku, kierowana do [[dziecko|dzieci]] i ich przeczulonych [[rodzice|rodziców]]. Jej celem – wbrew zapewnieniom reklamodawców, [[Bogusław Linda|Bogusława Lindy]] i [[Kayah]] – nie jest podniesienie poziomu wapnia w organizmie [[społeczeństwo|społecznym]], a wyprzedaż nadwyżek skupu [[mleko|mleka]], które zalega w państwowych [[magazyn|magazynach]]. Akcja trwa cały czas i jest także [[reklama|reklamą]], o [[ironia|ironio]], agencji reklamowej, poprawiającej własny wizerunek przez pogorszenie stanu [[zdrowie|zdrowia]] tych, o których deklaruje, że dba. Jest inicjatywą godną ogromnego szacunku, ponieważ jej zamiarem jest pozbycie się raz na zawsze polskich kompleksów narodowych (''nabiał wzmocni twoje kości i poczucie godności'').
'''Pij mleko, będziesz wielki''' – ogólnopolska [[kampania społeczna|akcja medialna]], prowadzona od [[wrzesień|września]] [[2002]] roku, kierowana do [[dziecko|dzieci]] i ich przeczulonych [[rodzice|rodziców]]. Jej celem – wbrew zapewnieniom reklamodawców, [[Bogusław Linda|Bogusława Lindy]] i [[Kayah]] – nie jest podniesienie poziomu wapnia w organizmie [[społeczeństwo|społecznym]], a wyprzedaż nadwyżek skupu [[mleko|mleka]], które zalega w państwowych [[magazyn|magazynach]]. Akcja trwa cały czas i jest także [[reklama|reklamą]], o [[ironia|ironio]], agencji reklamowej, poprawiającej własny wizerunek przez pogorszenie stanu [[zdrowie|zdrowia]] tych, o których deklaruje, że dba. Jest inicjatywą godną ogromnego szacunku, ponieważ jej zamiarem jest pozbycie się raz na zawsze polskich kompleksów narodowych (''nabiał wzmocni twoje kości i poczucie godności'').



Wersja z 14:55, 12 kwi 2008

Pij, Lindzie się nie odmawia
Pij mleko, bo się nie przejedziesz
Darth Vader, wkurzony, że do reklamy miast niego wybrano Pudziana

Pij mleko, będziesz wielki – ogólnopolska akcja medialna, prowadzona od września 2002 roku, kierowana do dzieci i ich przeczulonych rodziców. Jej celem – wbrew zapewnieniom reklamodawców, Bogusława Lindy i Kayah – nie jest podniesienie poziomu wapnia w organizmie społecznym, a wyprzedaż nadwyżek skupu mleka, które zalega w państwowych magazynach. Akcja trwa cały czas i jest także reklamą, o ironio, agencji reklamowej, poprawiającej własny wizerunek przez pogorszenie stanu zdrowia tych, o których deklaruje, że dba. Jest inicjatywą godną ogromnego szacunku, ponieważ jej zamiarem jest pozbycie się raz na zawsze polskich kompleksów narodowych (nabiał wzmocni twoje kości i poczucie godności).

W nowej wersji reklamy występuje Shrek, stąd nowe wersje hasła: Pij mleko, będziesz wielki i zielony, czy Pij mleko, będziesz tłusty. W ostatnich tygodniach pojawiła się kolejna reklama z serii. Możemy w niej zobaczyć niejakego Supermana, a jej hasło to Pij mleko, będziesz wielki i z Kryptonu.

Zobacz też:

Linki zewnętrzne

Nabiał wzmocni twoje kości i poczucie godności, a pracownicy naszych hurtowni nie będą musieli wąchać zepsutego mleka.
Pojęcie nabiału każdy rozumie na swój własny sposób