Dziadek z reklamy Sagi

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Wersja z dnia 11:42, 28 sty 2013 autorstwa ZelDelet (dyskusja • edycje) (Anulowano wersję użytkownika 213.241.3.245)
A oto i On podczas głoszenia swoich twierdzeń.

Szablon:TPolak, emeryt, największy filozof XXI wieku. Użyczył swojej twarzy w reklamie herbaty Saga. Często cytowany na popularnonaukowych stronach internetowych, typu Kwejk.pl, Komixxy.pl czy Demotywatory.pl.

Geneza

Początkowo Dziadek z reklamy Sagi wiódł spokojne życie emeryta. Po przepracowaniu najlepszych lat swojego życia podczas PRL-u osiadł w małym domku bawiąc wnuki, łowiąc ryby i słuchając śpiewu ptaków.
Jednakże sielanka nie miała trwać długo. Po traumatycznym wydarzeniu, jakim była niezdolność rozpoznania trelów pliszki, Dziadek popadł w załamanie. Wtedy usłyszał DŹWIĘK. Dźwięk ten był odgłosem gwizdka parowego od czajnika. Ten przełomowy moment zmienił jego życie. Dziadek z reklamy Sagi postanowił zostać filozofem.

Szkoła filozoficzna i hasła prorodzinne

Dziadek z reklamy Sagi początkowo planował, wzorem Platona, założyć szkołę filozoficzną. Nauczał w niej awangardowego hasła, „To u nas rodzinne”, czym zjednał sobie przychylność matek oraz niektórych polityków. W swojej szkole Dziadek odpowiadał głównie na rozterki innego zaprzyjaźnionego filozofa, swojego syna.

Najważniejsze myśli okresu pierwotnego

  • – Tato, adoptowałem syna.
    – To u nas rodzinne!
  • – Tato, jestem gejem.
    – To u nas rodzinne!
  • – Tato, wsypałem mamie truciznę do herbaty.
    – To u nas rodzinne!
  • – Tato, zabiłem człowieka.
    – To u nas rodzinne!
  • – Tato, zdradzam żonę.
    – To u nas rodzinne!
  • – Tato, jestem pedofilem.
    – To u nas rodzinne!
  • – Tato, zgwałciłem syna.
    – To u nas rodzinne!
  • – Tato, zmieniam płeć.
    – To u nas rodzinne!

Pustelnia w lesie i herbatkizm

Dziadek z reklamy Sagi prędko zorientował się, że jego hasło nie jest uniwersalne i nie odpowiada każdemu stwierdzeniu we Wszechświecie. Na przykład Dziadek nie mógł tym odpowiedzieć na wyznanie syna, że słucha Biebera. Stwarzał też zagrożenie polityczne dla polityków bez programu prorodzinnego. Dziadek z reklamy Sagi uciekł więc do lasu, gdzie przy stole piknikowych stworzył unikalny, niepowtarzalny nurt filozoficzny – herbatkizm.
Herbatkizm był bardzo uniwersalnym poglądem, który potrafił odpowiedzieć na każde, nawet najbardziej wstydliwe czy zboczone pytanie. Albowiem główne założenia herbatkizmu opierały się na obojętności wobec świata, relaksu oraz docenienia rzeczy dobrych. Herbatkizm zyskał wielu zwolenników, a Dziadek z reklamy Sagi stał się bardzo rozpoznawalnym filozofem.

Najważniejsze myśli herbatkizmu

  • Kawa szkodzi zdrowiu, ale herbatka dobra!
  • Słaby grzyb w tym roku, ale herbatka dobra!
  • Będzie koniec świata, ale herbatka dobra!
  • Podwyższyli VAT, ale herbatka dobra!
  • Podatki znów wzrosły, ale herbatka dobra!
  • Hitler zaatakował Polskę, ale herbatka dobra!
  • TurboDymoMan został zdjęty z anteny, ale herbatka dobra!
  • Polska znów przegrała mecz, ale herbatka dobra!
  • Michael Jackson umarł, ale herbatka dobra!
  • Justin Bieber przyjeżdża do Polski, ale herbatka dobra!
  • Panuje światowy kryzys ekonomiczny, ale herbatka dobra!
  • Dzieci w Afryce umierają z głodu, ale herbatka dobra!
  • Wyszedł nowy iPhone, ale herbatka dobra!
  • Twój znajomy zmarł z przedawkowania Diablo III, ale herbatka dobra!
  • Zdelegalizowano wódkę, ale herbatka dobra!
  • Nie zdasz do następnej klasy, ale herbatka dobra!
  • Masz AIDS, ale herbatka dobra!
  • Zjednoczona armia budyniu podbija Demokratyczną Republikę Konga, ale herbatka dobra!
  • Pod twoim blokiem napCenzura2.svgją się magowie, ale herbatka dobra!
  • W samolocie Fineasza i Ferba urwało się skrzydło, ale herbatka dobra!
  • Union of Bronies obejmuje władzę w USA, ale herbatka dobra!
  • Marnujesz czas na Nonsensopedii, ale herbatka dobra!
  • Herbatka niesmaczna, ale herbatka dobra!
  • Oraz wiele, wiele innych...