Pij mleko, będziesz wielki

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Wersja z dnia 10:02, 2 lut 2024 autorstwa AzoBANniasty (dyskusja • edycje) (ale to prawda, zakąś jeszcze to mleko kiszonymi ogórkami, to jeszcze bardziej się posrasz)
Pij mleko!
Pij, Lindzie się nie odmawia
Pij mleko, bo się nie przejedziesz
Alternatywa dla cierpiących na nietolerancję laktozy
Nabiał wzmocni twoje kości i poczucie godności, a pracownicy naszych hurtowni nie będą musieli wąchać zepsutego mleka
Pojęcie nabiału każdy rozumie na swój własny sposób
Nergal też pije mleko
W tym przypadku niestety nie zadziałało
Mleko z konia też jest zdrowe

Pij mleko, będziesz wielki – ogólnopolska akcja medialna, prowadzona od września 2002 roku do 2011 roku, kierowana do dzieci i ich przeczulonych rodziców, która wywołała jedną z największych epidemii sraczki. Jej celem – wbrew zapewnieniom reklamodawców, Bogusława Lindy i Kayah – nie było podniesienie poziomu wapnia w organizmie społecznym, a wyprzedaż nadwyżek skupu mleka, które zalegało w państwowych magazynach. Akcja była także reklamą, o ironio, agencji reklamowej, poprawiającej własny wizerunek przez pogorszenie stanu zdrowia tych, o których deklaruje, że dba. Była inicjatywą godną ogromnego szacunku, ponieważ jej zamiarem było pozbycie się raz na zawsze polskich kompleksów narodowych (nabiał wzmocni twoje kości i poczucie godności).

W nowej wersji reklamy występował Shrek, stąd nowe wersje hasła: Pij mleko, będziesz wielki i zielony, Pij mleko, będziesz krową, Pij mleko będziesz srać daleko czy Pij mleko, będziesz tłusty. W ostatnich tygodniach pojawiła się kolejna reklama z serii. Mogliśmy w niej zobaczyć niejakiego Supermana, a jej hasło to Pij mleko, będziesz wielki i z Kryptonu. Natomiast alergicy mają jeszcze inne: Pij mleko, będziesz kaleką!

Zobacz też