Najsłabsze ogniwo: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (+zobaczteże)
Linia 1: Linia 1:
{{Redakcja|Wikipedia. Do naprawy, ewentualnie przepisania}}
{{Youtube|TaVa0LKZG2o|width=300|Kolejny zawodnik wku{{cenzura3}}a prowadzącą i vice versa}}
{{Youtube|TaVa0LKZG2o|width=300|Kolejny zawodnik wku{{cenzura3}}a prowadzącą i vice versa}}
'''Najsłabsze ogniwo''' (ur. [[1 marca]] [[2004]], zm. [[26 stycznia]] [[2006]]<ref>Daty emisji wersji polskiej</ref>) – kolejny [[teleturniej]] który przywędrował z zagranicy, tym razem z [[Wielka Brytania|Wielkiej Brytanii]]. Chodziło w nim o to, by zawodnik wykorzystał naiwność współzawodników że mogą wygrać grubą kasiorę, a potem wyrugować ich z dalszej gry i samemu <del>ukraść</del> zdobyć wygraną. Polską edycję tego programu prowadziła [[Kazimiera Szczuka]], zaś emisją zajmowała się zaprzyjaźniona z prowadzącą stacja [[TVN]].
'''Najsłabsze ogniwo''' (ur. [[1 marca]] [[2004]], zm. [[26 stycznia]] [[2006]]<ref>Daty emisji wersji polskiej</ref>) – kolejny [[teleturniej]] który przywędrował z zagranicy, tym razem z [[Wielka Brytania|Wielkiej Brytanii]]. Chodziło w nim o to, by zawodnik wykorzystał naiwność współzawodników że mogą wygrać grubą kasiorę, a potem wyrugować ich z dalszej gry i samemu <del>ukraść</del> zdobyć wygraną. Polską edycję tego programu prowadziła [[Kazimiera Szczuka]], zaś emisją zajmowała się zaprzyjaźniona z prowadzącą stacja [[TVN]].

Wersja z 15:37, 26 lip 2021

Najsłabsze ogniwo (ur. 1 marca 2004, zm. 26 stycznia 2006[1]) – kolejny teleturniej który przywędrował z zagranicy, tym razem z Wielkiej Brytanii. Chodziło w nim o to, by zawodnik wykorzystał naiwność współzawodników że mogą wygrać grubą kasiorę, a potem wyrugować ich z dalszej gry i samemu ukraść zdobyć wygraną. Polską edycję tego programu prowadziła Kazimiera Szczuka, zaś emisją zajmowała się zaprzyjaźniona z prowadzącą stacja TVN.

Przebieg gry

W grze startuje ośmiu ludzi, którzy marzyli o wielkiej wygranej. Pierwsze sześć rund ma taki sam przebieg, gracze muszą układać łańcuch odpowiedzi, zdobywając tym samym kasę. Jedna błędna odpowiedź i kasa ucieka. Można było ją zamknąć w sejfie wrzeszcząc na całe gardło słowo bank przed usłyszeniem pytania. W pierwszej rundzie można było zdobywać kasę przez 90 sekund, później co dziesięć sekund skracano czas trwania rundy. W przerwach między rundami ekipa naradzała się, który gracz jest najsłabszym ogniwem. Siódma runda była podobna, z tą różnicą, że ilość wsadzonych do sejfu w tej rundzie była mnożona razy trzy[2]. W finale dwóch graczy grało o kasę, jaką wszyscy[3] uzbierali przez resztę programu. Było pięć pytań, a jeżeli ktoś pomylił się chociaż raz, dostał w prezencie odpowiedź w stylu Jesteś najsłabszym ogniwem i odchodzisz z niczym.

Zobacz też

Przypisy

  1. Daty emisji wersji polskiej
  2. skądś znajome posunięcie
  3. Łącznie z nieobecnymi