SOR BN 12: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Ostrzyciel przeniósł stronę SOR BN12 do SOR BN 12: MKM-y twierdzą że bez spacji, to aż sprawdziłem i producent wszędzie daje spację)
M (Wycofano ostatnie edycje autorstwa CipSoft; przywrócono ostatnią wersję autorstwa Sędzisław99.)
Znacznik: rewert
 
(Nie pokazano 7 wersji utworzonych przez 5 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
[[Plik:Sor bn12.jpg|thumb|Nowoczesność wyrażona jednym zdjęciem]]
{{redakcja}}
'''SOR BN12''' – wyrób autobusopodobny produkowany od [[2003]] u naszych [[Czechy|podchmielonych sąsiadów]] w zakładach SOR.
[[Plik:Sor bn12.jpg|thumb|Nowoczesność|alt=]]
'''SOR BN12''' – wyrób autobusopodobny trzaskany od 2003 u naszych [[Czechy|podchmielonych kolegów]] w zakładach SOR w wiosce Libchavy.


== Historia <s>oparta na faktach</s> ==
== Historia <s>oparta na faktach</s> ==
Pewnego dnia roku 2003 inżynierowie SOR-a stworzyli normalnie wyglądający [[autobus]], który niczym się nie różnił od innych ówczesnych nowinek technicznych (na przykład [[Solaris Urbino|Urbino]]). Jednak ze względu na wypicie jednego piwa za dużo, konstrukcja się przekrzywiła, a drzwi wypadły z framug. Gdy kierownik zmiany zobaczył efekt końcowy, okrzyknął to największym osiągnięciem czeskiej techniki od czasu wynalezienia [[semtex]]u<ref>Lub [[Słowacja|Słowacji]], to też był niezły wynalazek</ref> i kazał porzucić wszystkie inne projekty.
[[Plik:SOR NB 12 City Košice.jpg|thumb|A miało powstać coś takiego…]]
Pewnego dnia roku 2003 czescy Przodownicy Pracy stworzyli normalnie wyglądający [[autobus]], który niczym się nie różnił od innych ówczesnych nowinek technicznych (na przykład [[Solaris Urbino|Urbino]]). Jednak ze względu na wypicie o jedno piwo za dużo konstrukcja się przekrzywiła a drzwi wypadły z framug. Gdy kierownik przyszedł to zobaczyć, powiedział, że to, co powstało jest świetne i że porzucają projekty na rzecz tego cuda. Jednak w 2006 postanowili wznowić projekt i udało im się skonstruować to co zamierzali – autobus SOR NB12.


== Wady i zalety ==
== Wady i zalety ==

=== Zalety ===
=== Zalety ===
* Ma wysokopodłogową część, więc się możesz odizolować od [[babcia autobusowa|babć autobusowych]].

* Autobus jest krzywy, więc lepiej dopasowuje się do geometrii zakrętów.
* Ma wysokopodłogową część, więc się możesz odizolować od starych pierników…
* …a ta wysokopodłogowa część ma dużo siedzeń.


=== Wady ===
=== Wady ===
* Brak.

* Autobus jest krzywy, co jest negatywem dla dwóch stron:
** dla Ciebie, gdyż po imprezie może Ci się kręcić w głowie;
** dla kierowcy, gdyż mu się wydaje, że się zmieści, a tak naprawdę… no cóż;
* Wejście do wysokopodłogowej części graniczy z cudem;
* Drzwi z przodu nie są dwuczęściowe, przez co są wąskie;
* Zresztą sama nazwa wskazuje, że autobus się nadaje tylko na szpitalny SOR.

=== Wada i zaleta jednocześnie ===
Pewien Czech wymyślił sobie, żeby w niektórych dyliżansach pomiędzy przednią osią a drugimi drzwiami była dodatkowa para drzwi. I super, jest większa szansa, że się władujesz. Natomiast przez to jest mniej siedzeń, a przez to mniejsza szansa na posadzenie dupy. Tak, jest jeszcze tył, tylko pamiętaj co o nim mówiliśmy.

== Wyroby na tym modelu oparte ==

* '''SOR CN12''' – wersja bez tylnych drzwi. Przez tą różnicę, żeby dostać się na tył trzeba chyba być spektralnym.
* '''SOR BNG12''' – wersja na truciznę, jaką jest gaz ziemny.
* [[Plik:Ostrava, SOR TN 12 A.jpg|thumb|Beznadzieja pod każdym względem.|alt=]]'''SOR TN12''' – teraz pora na najbardziej p{{Cenzura3}}ny wyrób. Tak, jest to [[trolejbus]], a właściwie wyrób trolejbusopodobny tak beznadziejny, że wyprodukowali tylko dwie sztuki. Jest to także dowód, że coś, co jest brzydkie można zrobić brzydsze.


== Zobacz też ==
== Zobacz też ==
* [[Solbus Solcity 12]]
* [[Solaris Urbino]]
* [[Neoplan]]


{{Przypisy}}
* [[Autobus]]
* [[Trolejbus]]
{{Komunikacja miejska}}
{{Komunikacja miejska}}
[[Kategoria:Autobusy]]
[[Kategoria:Autobusy]]

Aktualna wersja na dzień 21:06, 21 sty 2022

Nowoczesność wyrażona jednym zdjęciem

SOR BN12 – wyrób autobusopodobny produkowany od 2003 u naszych podchmielonych sąsiadów w zakładach SOR.

Historia oparta na faktach[edytuj • edytuj kod]

Pewnego dnia roku 2003 inżynierowie SOR-a stworzyli normalnie wyglądający autobus, który niczym się nie różnił od innych ówczesnych nowinek technicznych (na przykład Urbino). Jednak ze względu na wypicie jednego piwa za dużo, konstrukcja się przekrzywiła, a drzwi wypadły z framug. Gdy kierownik zmiany zobaczył efekt końcowy, okrzyknął to największym osiągnięciem czeskiej techniki od czasu wynalezienia semtexu[1] i kazał porzucić wszystkie inne projekty.

Wady i zalety[edytuj • edytuj kod]

Zalety[edytuj • edytuj kod]

  • Ma wysokopodłogową część, więc się możesz odizolować od babć autobusowych.
  • Autobus jest krzywy, więc lepiej dopasowuje się do geometrii zakrętów.

Wady[edytuj • edytuj kod]

  • Brak.

Zobacz też[edytuj • edytuj kod]

Przypisy

  1. Lub Słowacji, to też był niezły wynalazek