Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to JohnAvery. Ofiarą rewertu jest JTTS.)
(Anulowano wersję użytkownika Szymon2008)
Znacznik: anulowanie
 
(Nie pokazano 21 wersji utworzonych przez 14 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
'''Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie''' – [[Szczecin|szczecińska]] instytucja mająca na celu organizowanie ruchu wszystkiego, co się porusza się po drogach publicznych, od [[ślimak]]ów, dżdżownic i innych [[robaki|robaków]] zaczynając, a na konwojach wojskowych bądź prezydenckich kończąc.
{{Cytat|Kontrola została przeprowadzona prawidłowo|Rzecznik '''ZDiTM''' komentujący pobicie na niesfornego pasażera}}


== Działalność ==
'''Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie''' – [[szczecin|szczecińska]] instytucja mająca na celu utrudnianie życia wszystkiemu co się porusza się po drogach publicznych, od [[ślimak]]ów, dżdżownic i innych [[robak]]ów zaczynając, a na konwojach wojskowych bądź prezydenckich kończąc. [[Urzędnik|Urzędnicy]] tam pracujący nie przepadają za sytuacją, kiedy [[tramwaj]] lub [[autobus]] jest średnio zaludniony, zdecydowanie chętniej oglądają pojazdy , w których [[pasażer]]owie ściskają się ze sobą serdecznie, bądź te, które wożą powietrze. Toteż jak ZDiTM widzi, że jeśli autobusem, który może pomieścić 180 osób przemieszcza się średnio 70, to częstotliwość linii, którą on obsługuje należy znacznie zwiększyć, bądź – co częściej – zmniejszyć.
[[Plik:Najczęściej kursującalinia.jpg|250px|thumb|Często kursujące autobusy to podstawa]]
[[Plik:Tablica_Wiosenna.jpg|250px|thumb|Informacja pasażerska też nie zawodzi]]
ZDiTM od zawsze kultywuje zasadę ''czas to pieniądz'', toteż robi wszystko, aby [[komunikacja miejska]] przyjeżdżała zawsze zgodnie z [[rozkład jazdy|rozkładem jazdy]]. Do fachowych kroków ZDiTM-u należą:
* Odbieranie premii kierowcom, którzy spóźnili się ze swoim kursem, bo [[radiowóz]] Nadzoru Ruchu zajechał im drogę.
* Organizowanie kursów nocnych linii dziennych, gdyż w nocy nie ma korków, a to zwiększa punktualność autobusów. Stosowane głównie w dniach organizacji imprez miejskich.
* Regularne usuwanie dziur w drogach, czasem w godzinach szczytu.
* Likwidacja miejsc parkingowych celem likwidacji korków.


== Kontrolerzy biletów ==
==Działalność==
Na usługach ZDiTM pracują zawsze bardzo mili [[kontroler biletów|kontrolerzy biletowi]], przez co pasażer podczas kontroli czuje się jak w siódmym niebie. Zazwyczaj po usłyszeniu magicznej formułki ''Bileciki do kontroli!'' każdy pasażer poczuwa się, jakby takowego nie posiadał. Kontrolerzy biletowi są sympatyczni dla wszystkich pasażerów, zwłaszcza dla [[dresiarz]]y, [[skinhead|skinów]] i [[kibol]]i. Do jedynej grupy nielubianej przez kontrolerów należą [[student|studenci]] i emeryci, a ostatnimi czasy także [[NonNews:W Szczecinie spisują badających potoki|osoby liczące potoki pasażerskie]]. W uzasadnionych przypadkach kontrolerzy mogą odstąpić od wypisania mandatów i zastosować [[wpierdol|alternatywne środki]].
ZDiTM od zawsze kultywuje zasadę <i>Czas to pieniądz</i>, toteż robi wszystko, aby [[komunikacja miejska]] przyjeżdżała zawsze zgodnie z [[Rozkład jazdy|rozkładem jazdy]]. Do fachowych kroków ZDiTM- u należą:
*Odbieranie premii kierowcom, którzy spóźnili się ze swoim kursem, bo [[radiowóz]] Nadzoru Ruchu zajechał im drogę;
*Organizowanie kursów nocnych linii dziennych, gdyż w nocy nie ma korków, a to zwiększa punktualność autobusów;
*Regularne usuwanie dziur w drogach, zazwyczaj w godzinach szczytu;
*Likwidacja miejsc parkingowych celem likwidacji korków;


== Zasługi ==
==Kontrolerzy biletów==
Na usługach ZDiTM pracują zawsze bardzo mili [[kanar|kontrolerzy biletowi]], przez co pasażer podczas kontroli czuje się jak w siódmym niebie. Zazwyczaj po usłyszeniu magicznej formułki <i>Bileciki do kontroli</i> każdy pasażer poczuwa się, jakby takowego nie posiadał. Kontrolerzy biletowi są sympatyczni dla wszystkich pasażerów, zwłaszcza dla [[dresiarz]]y, [[skinhead|skinów]] i [[kibol]]i. Do jedynej grupy nielubianej przez kontrolerów należą [[student|studenci]] i emeryci, a ostatnimi czasy także [[NonNews:W Szczecinie spisują badających potoki|osoby liczące potoki pasażerskie]]. W uzasadnionych przypadkach, kontrolerzy mogą odstąpić od wypisania mandatów i zastosować [[wpierdol|alternatywne środki]].

==Zasługi==
ZDiTM posiada na swoim koncie wiele zasług dla infrastruktury drogowej w Szczecinie. Swoim postępowaniem zbliża ją do standardów krajów zachodnioeuropejskich, ponieważ:
ZDiTM posiada na swoim koncie wiele zasług dla infrastruktury drogowej w Szczecinie. Swoim postępowaniem zbliża ją do standardów krajów zachodnioeuropejskich, ponieważ:
*Drogi wyglądają jak ser szwajcarski;
* drogi wyglądają jak ser [[Szwajcaria|szwajcarski]];
* rozpływają się w upale jak [[Belgia|belgijska]] czekolada;
*Leży na nich prawie wszystko, toteż z wyglądu przypominają szwedzki stół;
* nierówności w chodnikach są dopracowane z [[Niemcy|niemiecką]] precyzją;
*Rozpływają się w upale jak belgijska czekolada;
* chodniki przypominają [[Szwecja|szwedzki]] stół.
*Nierówności w chodnikach są dopracowane z niemiecką precyzją;

== Zobacz też ==
* [[Komunikacja Miejska Szczecin|KOMIS]]
* [[Karny kutas]]
* [[Szczecin]]
* [[Autobusy w Szczecinie]]
* [[Tramwaje w Szczecinie]]


{{Komunikacja Szczecin}}
[[Kategoria:Transport]]
[[Kategoria:Szczecin]]
[[Kategoria:Komunikacja miejska w Szczecinie]]

Aktualna wersja na dzień 23:40, 26 lip 2023

Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinieszczecińska instytucja mająca na celu organizowanie ruchu wszystkiego, co się porusza się po drogach publicznych, od ślimaków, dżdżownic i innych robaków zaczynając, a na konwojach wojskowych bądź prezydenckich kończąc.

Działalność[edytuj • edytuj kod]

Często kursujące autobusy to podstawa
Informacja pasażerska też nie zawodzi

ZDiTM od zawsze kultywuje zasadę czas to pieniądz, toteż robi wszystko, aby komunikacja miejska przyjeżdżała zawsze zgodnie z rozkładem jazdy. Do fachowych kroków ZDiTM-u należą:

  • Odbieranie premii kierowcom, którzy spóźnili się ze swoim kursem, bo radiowóz Nadzoru Ruchu zajechał im drogę.
  • Organizowanie kursów nocnych linii dziennych, gdyż w nocy nie ma korków, a to zwiększa punktualność autobusów. Stosowane głównie w dniach organizacji imprez miejskich.
  • Regularne usuwanie dziur w drogach, czasem w godzinach szczytu.
  • Likwidacja miejsc parkingowych celem likwidacji korków.

Kontrolerzy biletów[edytuj • edytuj kod]

Na usługach ZDiTM pracują zawsze bardzo mili kontrolerzy biletowi, przez co pasażer podczas kontroli czuje się jak w siódmym niebie. Zazwyczaj po usłyszeniu magicznej formułki Bileciki do kontroli! każdy pasażer poczuwa się, jakby takowego nie posiadał. Kontrolerzy biletowi są sympatyczni dla wszystkich pasażerów, zwłaszcza dla dresiarzy, skinów i kiboli. Do jedynej grupy nielubianej przez kontrolerów należą studenci i emeryci, a ostatnimi czasy także osoby liczące potoki pasażerskie. W uzasadnionych przypadkach kontrolerzy mogą odstąpić od wypisania mandatów i zastosować alternatywne środki.

Zasługi[edytuj • edytuj kod]

ZDiTM posiada na swoim koncie wiele zasług dla infrastruktury drogowej w Szczecinie. Swoim postępowaniem zbliża ją do standardów krajów zachodnioeuropejskich, ponieważ:

  • drogi wyglądają jak ser szwajcarski;
  • rozpływają się w upale jak belgijska czekolada;
  • nierówności w chodnikach są dopracowane z niemiecką precyzją;
  • chodniki przypominają szwedzki stół.

Zobacz też[edytuj • edytuj kod]