Kumitsu: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Znacznik: edytor źródłowy
Znacznik: edytor źródłowy
Linia 29: Linia 29:
* '''Mistyczny Wojownik''' – Niewiele o nim wiadomo. Prawdopodobnie posiada ośrodek szkoleniowy. Jego głównym atutem jest cios nogą – technika rzadko spotykana w Kumitsu. Podobno jego ruchy są tak szybkie, że potrafi odbijać strzały.
* '''Mistyczny Wojownik''' – Niewiele o nim wiadomo. Prawdopodobnie posiada ośrodek szkoleniowy. Jego głównym atutem jest cios nogą – technika rzadko spotykana w Kumitsu. Podobno jego ruchy są tak szybkie, że potrafi odbijać strzały.
* '''Marek''' – Nieprawidłowo uważa się go za Największego z Mistrzów. Jest najmłodszym mistrzem. Stworzył on wiele nowych technik, które powstały podczas Wielkich Mistrzostw Pijanego Ringu. Są one połączeniem mistycznego Stylu Żmii i Pijanej Pięści. Plotki głoszą, że Mistyczny Wojownik i Mistrz Marek są związani tajemniczą klątwą, która sprawia, że w ich organizmie znajduje się nieprzerwanie 7‰ alkoholu pochodzącego ze szlachetnych źródeł oddalonych o tysiące kilometrów. Nigdy nie uderza w prawo.
* '''Marek''' – Nieprawidłowo uważa się go za Największego z Mistrzów. Jest najmłodszym mistrzem. Stworzył on wiele nowych technik, które powstały podczas Wielkich Mistrzostw Pijanego Ringu. Są one połączeniem mistycznego Stylu Żmii i Pijanej Pięści. Plotki głoszą, że Mistyczny Wojownik i Mistrz Marek są związani tajemniczą klątwą, która sprawia, że w ich organizmie znajduje się nieprzerwanie 7‰ alkoholu pochodzącego ze szlachetnych źródeł oddalonych o tysiące kilometrów. Nigdy nie uderza w prawo.
* '''Klakier''' – Prawdopodobnie były mistrz pokonany na Mistrzostwach Pijanego Ringu. Gdy stracił szacunek i majątek, postanowił popełnić ''[[kumikiri]]'', lecz Mistrz Marek ustrzegł go od tego, od tamtej pory są nierozłącznymi przyjaciółmi, choć ich przyjaźń zastała już chwilę zwątpienia.
* '''Klakier''' – Były mistrz pokonany na Mistrzostwach Pijanego Ringu. Gdy stracił szacunek i majątek, postanowił popełnić ''[[kumikiri]]'', lecz Mistrz Marek ustrzegł go od tego, od tamtej pory są nierozłącznymi przyjaciółmi, choć ich przyjaźń zastała już chwilę zwątpienia.
{{memy}}
{{memy}}



Wersja z 14:02, 10 sie 2015

Plik:Kumitsu
Wielki Mistrz Marek wraz ze swoim uczniem (Klakier) demonstruje podstawowe chwyty Kumitsu

Kumitsu (jap. くみつ) – styl walki wschodu, który wymaga wielkiej mocy i siły w lewej ręce. Jest on dość nowy, powstał 11 lutego 2010, mimo to szybko zdobył popularność. Jednakże niewielu na świecie jest mistrzów tej sztuki walki. Kumitsu opiera się na stylu żmii.

Zasady Wojownika Kumitsu

  • Kumitsu Mistrz nigdy nie uderza z prawej.
  • Wojownicy Kumitsu muszą być honorowi.
  • Muszą darzyć szacunkiem swojego Mistrza-Żmiję.
  • Głównym strojem Wojowników Kumitsu jest zielona koszulka i szary dresik.
  • Mistrz Kumitsu musi być wytrzeźwiały.
  • Wojownik Kumitsu zawsze daj szanse przeciwnikowi na poddanie.
  • Mistrz walczy tylko na twardym.
  • Wojownik Kumitsu musi być dobry w stójce i w parterze.
  • Prawdziwi Mistrzowie Kumitsu posiadają własny pojazd zwany „Kumibusem”.
  • Wojownik musi uświadomić przeciwnika, że już przegrał.

Główne ataki wojownika kumitsu

  • Szybkość czasu – najsilniejszy atak mogący być wykorzystywany tylko przez Wielkich Mistrzów Kumitsu. Polega na zmyleniu przeciwnika poprzez wymachiwanie przed nim rękami oraz ataku lewą ręką.
  • Grom Króla węży - drugi najpotężniejszy atak wykorzystywany w tym stylu walki. Po wykonaniu Żmii zabijającej nieboszczyka(patrz kolejny punkt), atakujący podnosi prawą rękę i z niewobrażalną mocą uderza w czaszkę przeciwnika wydając przy tym okrzyk bojowy- "Paaaa" (jap.ヒープ) .
  • Żmija zabija nieboszczyka – atak polegający na uciśnięciu krtani leżącego wroga lewą ręką. Rodzaj duszenia.
  • Powalenie żmii – podstawowy atak młodego adepta kumitsu. Atakujący, używając mocy żmii, uchyla się nad przeciwnikiem i powala go na ziemię.
  • Pchnięcie żmii – atak polegający na równoczesnym uderzeniu obiema rękami (lewą mocniej, prawą tylko symbolicznie) w klatkę piersiową przeciwnika. Jest to atak obronny.
  • Żmija zmyla węża – tryb obronny polegający na zmyleniu przeciwnika poprzez udawanie kopnięcia w twarz lewą nogą i szybka zmiana pozycji oraz ustawienie gardy.
  • Kopnięcie węża – kopnięcie przeciwnika, szybki obrót na drugiej nodze i ustawienie gardy.


Wykrzyknięcie „Kumitsu!” przed wykonaniem ataku zwiększa siłę, skuteczność i szybkość ataku. Wykrzykując to stanowimy jedność ze żmiją.

Wielcy Mistrzowie Kumitsu

  • Mistyczny Wojownik – Niewiele o nim wiadomo. Prawdopodobnie posiada ośrodek szkoleniowy. Jego głównym atutem jest cios nogą – technika rzadko spotykana w Kumitsu. Podobno jego ruchy są tak szybkie, że potrafi odbijać strzały.
  • Marek – Nieprawidłowo uważa się go za Największego z Mistrzów. Jest najmłodszym mistrzem. Stworzył on wiele nowych technik, które powstały podczas Wielkich Mistrzostw Pijanego Ringu. Są one połączeniem mistycznego Stylu Żmii i Pijanej Pięści. Plotki głoszą, że Mistyczny Wojownik i Mistrz Marek są związani tajemniczą klątwą, która sprawia, że w ich organizmie znajduje się nieprzerwanie 7‰ alkoholu pochodzącego ze szlachetnych źródeł oddalonych o tysiące kilometrów. Nigdy nie uderza w prawo.
  • Klakier – Były mistrz pokonany na Mistrzostwach Pijanego Ringu. Gdy stracił szacunek i majątek, postanowił popełnić kumikiri, lecz Mistrz Marek ustrzegł go od tego, od tamtej pory są nierozłącznymi przyjaciółmi, choć ich przyjaźń zastała już chwilę zwątpienia.