Toyota: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(czyszczenie)
 
(Nie pokazano 14 wersji utworzonych przez 12 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
[[Plik:Toyota_corolla_wreck.JPG|right|thumb|200px|Toyota Corolla]]
[[Plik:Toyota Hilux crash 2.jpg|thumb|200px|Toyota Hilux]]
[[Plik:Toi-Toyota.jpg|right|thumb|200px|Nowe logo Toyoty]]
[[Plik:Toi-Toyota.jpg|thumb|200px|Nowe logo Toyoty]]
{{cytat|Jedzie Toyota, za kółkiem idiota.|Inni kierowcy o kierowcach '''Toyoty'''.}}
{{cytat|Jedzie Toyota, za kółkiem idiota.|Inni kierowcy o kierowcach '''Toyoty'''.}}
{{cytat|To jo tym przyjechoł...|Kierowca o '''Toyocie'''.}}
{{cytat|To jo tym przyjechoł...|Kierowca o '''Toyocie'''.}}
{{cytat|Toyota przepiękna aż strach.|[[Felicjan Andrzejczak]] o '''Toyocie'''.}}
{{cytat|Toyota przepiękna aż strach.|[[Felicjan Andrzejczak]] o '''Toyocie'''.}}
{{t}} [[Japonia|japońska]] marka samochodów, produkująca je od [[1936]] roku. Samochody te są znane ze swojej [[bezawaryjność|bezawaryjności]]. Istnieją potwierdzone przypadki samochodów marki Toyota, które nie psuły się nawet po zezłomowaniu. Do historii przeszedł model [[Toyota AE86|AE86]], którym nie dało się jeździć inaczej niż [[Drifting|bokiem lub tyłem]]. Istnieją też inne Toyoty, np. Avensis, który był tak porywający stylistycznie, że służył za wzór kołysanek czy Aygo, która była tak paskudna, że wszyscy, którzy na nią spojrzeli leczą się z kompleksu, że ich auto jest brzydkie.
'''Toyota''' – [[Japonia|japońska]] marka samochodów, produkująca je od [[1936]] roku. Samochody te są znane ze swojej [[bezawaryjność|bezawaryjności]]. Istnieją potwierdzone przypadki samochodów marki Toyota, które nie psuły się nawet po zezłomowaniu. Do historii przeszedł model [[Toyota AE86|AE86]], którym nie dało się jeździć inaczej niż [[Drifting|bokiem lub tyłem]]. Istnieją też inne Toyoty, np. Avensis, który był tak porywający stylistycznie, że służył za wzór kołysanek czy Aygo, która była tak paskudna, że wszyscy, którzy na nią spojrzeli leczą się z kompleksu, że ich auto jest brzydkie.


== Dane techniczne ==
== Dane techniczne ==
* {{t|silnik}} od elektrycznego LEGO do 1,8 HWDP (model półradiowóz);
* '''silnik''' – od elektrycznego LEGO do 1,8 HWDP (model półradiowóz);
* {{t|prędkość max.}} z górki na popych osiąga 20 cm/rok, ale tylko przy optymalnym wietrze;
* '''prędkość max.''' – z górki na popych osiąga 20 cm/rok, ale tylko przy optymalnym wietrze;
* {{t|opony}} można przełożyć od roweru marki „Składak”;
* '''opony''' – można przełożyć od roweru marki „Składak”;
* {{t|ilość drzwi}} zależy ile się zwinie od mechanika;
* '''ilość drzwi''' – zależy ile się zwinie od mechanika;
* {{t|przeznaczenie}} auta przeznaczone dla osób niedowidzących, niedorozwiniętych, odrzuconych przez społeczeństwo i a'la Maciuś z „Klanu”, a także dla wybitnych antyestetów z poczuciem smaku takim, jak łysy bez języka;
* '''przeznaczenie''' – auta przeznaczone dla osób niedowidzących, niedorozwiniętych, odrzuconych przez społeczeństwo i a'la Maciuś z „Klanu”, a także dla wybitnych antyestetów z poczuciem smaku takim, jak łysy bez języka;
* {{t|części zamienne}} dostępne w każdym kiosku Ruchu;
* '''części zamienne''' – dostępne w każdym kiosku Ruchu;
* {{t|montaż}} auto sprzedawane w kartonach do samodzielnego montażu;
* '''montaż''' – auto sprzedawane w kartonach do samodzielnego montażu;


=== Użytkownicy ===

----


'''Użytkownik Toyoty''' (niezależnie od modelu) zazwyczaj ma na imię Andrzej. Wykształcenie podstawowe - niepełne, braki w uzębieniu. Posiadanie samochodu tej marki gwarantuje bezpłatne miejsce parkingowe pod klubem [["Błękitna Ostryga"]] - mimo to, kierowcy Toyoty dementują pogłoski o swojej odmiennej orientacji seksualnej - twierdzą, że to tylko jeden z "gratisów" oferowanych przez markę przy zakupie.

'''Wiek użytkownika''' jest zwykle trudny do ustalenia - z uwagi na wspomniane braki w uzębieniu i ogólny, niechlujny wygląd. Podobnie jest z ustaleniem wieku samochodu, ponieważ jego konstrukcja już podczas prezentacji nowego modelu jest przestarzała, a nadwozie koroduje już na podeście salonu sprzedaży. Natomiast wiek umysłowy użytkownika Toyoty jest łatwo określić, ponieważ zwykle nie przekracza on 12 lat - wynika to m. in. z przeznaczenia pojazdu (patrz "dane techniczne").


=== Cena ===

----


== Cena ==
Części ok. 20 tys. zł, naprawy przez ok. 2 miesiące 50 tys. zł; przy kupnie dostajemy odszkodowanie od PCK i Opieki społecznej za tak „trafny” wybór „auta” w wysokości 100 tys. zł.
Części ok. 20 tys. zł, naprawy przez ok. 2 miesiące 50 tys. zł; przy kupnie dostajemy odszkodowanie od PCK i Opieki społecznej za tak „trafny” wybór „auta” w wysokości 100 tys. zł.


Linia 44: Linia 29:
{{Motoryzacja}}
{{Motoryzacja}}
[[Kategoria:Marki samochodów]]
[[Kategoria:Marki samochodów]]
{{stub|mot}}


[[el:Toyota]]
[[el:Toyota]]

Aktualna wersja na dzień 20:36, 5 cze 2023

Toyota Hilux
Nowe logo Toyoty

Jedzie Toyota, za kółkiem idiota.

Inni kierowcy o kierowcach Toyoty.

To jo tym przyjechoł...

Kierowca o Toyocie.

Toyota przepiękna aż strach.

Felicjan Andrzejczak o Toyocie.

Toyotajapońska marka samochodów, produkująca je od 1936 roku. Samochody te są znane ze swojej bezawaryjności. Istnieją potwierdzone przypadki samochodów marki Toyota, które nie psuły się nawet po zezłomowaniu. Do historii przeszedł model AE86, którym nie dało się jeździć inaczej niż bokiem lub tyłem. Istnieją też inne Toyoty, np. Avensis, który był tak porywający stylistycznie, że służył za wzór kołysanek czy Aygo, która była tak paskudna, że wszyscy, którzy na nią spojrzeli leczą się z kompleksu, że ich auto jest brzydkie.

Dane techniczne[edytuj • edytuj kod]

  • silnik – od elektrycznego LEGO do 1,8 HWDP (model półradiowóz);
  • prędkość max. – z górki na popych osiąga 20 cm/rok, ale tylko przy optymalnym wietrze;
  • opony – można przełożyć od roweru marki „Składak”;
  • ilość drzwi – zależy ile się zwinie od mechanika;
  • przeznaczenie – auta przeznaczone dla osób niedowidzących, niedorozwiniętych, odrzuconych przez społeczeństwo i a'la Maciuś z „Klanu”, a także dla wybitnych antyestetów z poczuciem smaku takim, jak łysy bez języka;
  • części zamienne – dostępne w każdym kiosku Ruchu;
  • montaż – auto sprzedawane w kartonach do samodzielnego montażu;

Cena[edytuj • edytuj kod]

Części ok. 20 tys. zł, naprawy przez ok. 2 miesiące 50 tys. zł; przy kupnie dostajemy odszkodowanie od PCK i Opieki społecznej za tak „trafny” wybór „auta” w wysokości 100 tys. zł.

Podsumowując: ostatecznie przy kupnie auta marki Toyota dostajemy 30 tys. zł „rabatu” (bo przecież nie powiedzą dajemy wam te 30 tysięcy tylko po to, żebyśmy nie musieli już na to patrzeć) tylko żebyśmy zabrali tego złoma z salonu.

Gratis dostajemy także dwumiesięczny pobyt w nowoczesnych pawilonach w Stroniu Śląskim.

Sukcesy[edytuj • edytuj kod]

  • Firma wyprodukowała najlepiej sprzedający się złom świata – Toyotę Corollę, sprzedano prawie 60 mln ton tego ścierwa.
  • W kwietniu 2007 roku firma stała się największym koncernem trującym środowisko świata prześcigając General Motors.
  • Chuck Norris oficjalnie oświadczył, że plastiki w wnętrzach Toyot to twardziele tacy sami jak on.

Car with Driver-Silhouette.svg To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny motoryzacji. Jeśli przejechałeś dziś kogoś – rozbuduj to hasło.