SsangYong: Różnice pomiędzy wersjami
M (Wycofano ostatnie edycje autorstwa 89.64.44.179; przywrócono ostatnią wersję autorstwa 46.151.23.101.) Znacznik: rewert |
|||
(Nie pokazano 50 wersji utworzonych przez 37 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{cytat|Samochód dla [[Batman]]a to fikcja. Samochód dla Frankensteina to rzeczywistość. '''SsangYong''' przebił Hollywood.|Pewne czasopismo motoryzacyjne o niewątpliwej urodzie tych cudów techniki}} |
|||
{{redakcja}} |
|||
[[Plik:SsangYong Rodius RD400.jpg|thumb|250px|Jeden z ładniejszych modeli]] |
|||
'''SsangYong''' |
'''SsangYong''' – koreańska marka [[samochód|samochodów]], która myśli, że jak puści reklamę na Discovery i wykaże się byciem ''cool'' przez zamianę nazwy ''Action'' na ''Actyon'', to ktoś kupi jej samochody. Firma specjalizuje się w produkcji kiepskich wyników sprzedaży. |
||
== Wyniki finansowe == |
|||
⚫ | |||
[[Plik:SsangYong Actyon IMG002.jpg|thumb|Jeszcze ładniejszy SsangYong]] |
|||
⚫ | |||
⚫ | |||
Firma specjalizuje się w produkcji kiepskich wyników sprzedaży, samochodów jeszcze bardziej lipnych niż mózg obecnie rządzących i ShFiEtNyCh ReQLaM na Discovery Channel (spotykamy także pojedyńcze reklamy w [[TVN]], ale to mniejszość etniczna). |
|||
⚫ | |||
=== Rok 2006 === |
|||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
===== 2006 ===== |
|||
Wielki sukces firmy. Oprócz normy wynoszącej dokładnie trzy samochody sprzedano jeszcze jakiś [[silnik]] i trochę karoserii. |
Wielki sukces firmy. Oprócz normy wynoszącej dokładnie trzy samochody sprzedano jeszcze jakiś [[silnik]] i trochę karoserii. |
||
{{stub|mot}} |
|||
==== Ogólnie ==== |
|||
{{Motoryzacja}} |
|||
Ogólnie cały ten SsangYong to lipa i nie warto z nim trzymać. |
|||
[[Kategoria: |
[[Kategoria:Marki samochodów]] |
Aktualna wersja na dzień 22:11, 1 gru 2023
Samochód dla Batmana to fikcja. Samochód dla Frankensteina to rzeczywistość. SsangYong przebił Hollywood.
- Pewne czasopismo motoryzacyjne o niewątpliwej urodzie tych cudów techniki
SsangYong – koreańska marka samochodów, która myśli, że jak puści reklamę na Discovery i wykaże się byciem cool przez zamianę nazwy Action na Actyon, to ktoś kupi jej samochody. Firma specjalizuje się w produkcji kiepskich wyników sprzedaży.
Wyniki finansowe[edytuj • edytuj kod]
Rok 2004[edytuj • edytuj kod]
Nawet, nawet. Kreacjoniści twierdzą, że marka jest nieprzystosowana do warunków środowiska polskiego.
Rok 2005[edytuj • edytuj kod]
Gorzej. Ewolucja stwierdziła, że SsangYong niedługo wymrze jako gatunek źle przystosowany i będziemy musieli go ożywiać.
Rok 2006[edytuj • edytuj kod]
Wielki sukces firmy. Oprócz normy wynoszącej dokładnie trzy samochody sprzedano jeszcze jakiś silnik i trochę karoserii.
To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny motoryzacji. Jeśli przejechałeś dziś kogoś – rozbuduj to hasło.