Gingers: Różnice pomiędzy wersjami
Ponury bot (dyskusja • edycje) M (Robot wykonał kosmetyczne poprawki) |
GriegorBOT (dyskusja • edycje) M (removed Category:Piwa; added Category:Polskie piwa using HotCat) |
||
(Nie pokazano 6 wersji utworzonych przez 5 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
[[Plik:Laska z piwem.jpg|thumb |
[[Plik:Laska z piwem.jpg|thumb|200px|Dopiero w takim zestawieniu Gingers zaczyna podchodzić mężczyznom]] |
||
{{cytat|Rimbir, rimbir, rimbir, rimbir...|Reklama '''Gingers'''}} |
{{cytat|Rimbir, rimbir, rimbir, rimbir...|Reklama '''Gingers'''}} |
||
{{cytat|Bimbir, bimbir, bimbir, bimbir...|Reklama słyszana po normalnym piwie}} |
{{cytat|Bimbir, bimbir, bimbir, bimbir...|Reklama słyszana po normalnym piwie}} |
||
'''Gingers''' – [[piwo]] smakowe, którego żaden szanujący się mężczyzna nie tknie, nawet pod groźbą śmierci. Spożywa się go głównie na domówkach u koleżanek oraz na schadzkach [[gimnazjum|gimnazjalistów]], którzy tłumaczą się starym, że jedli imbirowe ciasteczka. |
|||
== Historia == |
== Historia == |
||
W [[Polsce]] Gingers po raz pierwszy zawitał w 2003 roku i dzięki głośnej kampanii głoszącej ''„DAJ IM [[piwo|BEERU]]”'' został dość prędko zauważony przez telewizyjnych pochłaniaczy. Nieważne, że nikt wówczas nie rozumiał co to znaczy po [[język angielski|angielsku]]. Hasło brzmiało fajnie, a natchnione dzieciaki ganiały po kuchni krzycząc do matek ''„DAJ IMBIRU”''. Matki ten [[imbir]] dawały, dzieciaki rzygały, ale nie o to się tu rozchodzi. Kampania się udała, piwo było dość tanie i smakowało laikom, tak więc zyski kwitły, a prezesi szczerzyli się do wykresów. |
W [[Polska|Polsce]] Gingers po raz pierwszy zawitał w 2003 roku i dzięki głośnej kampanii głoszącej ''„DAJ IM [[piwo|BEERU]]”'' został dość prędko zauważony przez telewizyjnych pochłaniaczy. Nieważne, że nikt wówczas nie rozumiał co to znaczy po [[język angielski|angielsku]]. Hasło brzmiało fajnie, a natchnione dzieciaki ganiały po kuchni krzycząc do matek ''„DAJ IMBIRU”''. Matki ten [[imbir]] dawały, dzieciaki rzygały, ale nie o to się tu rozchodzi. Kampania się udała, piwo było dość tanie i smakowało laikom, tak więc zyski kwitły, a prezesi szczerzyli się do wykresów. |
||
W związku z komercyjnym sukcesem, z czasem na rynek wprowadzono nowe smaki – [[cynamon]]owy i [[limonka|limonkowy]], oba dla tej samej grupy konsumentów. Jak na każde piwo przystało, jest ono wszędzie wśród nas, ale nikt się nad nim nie rozczula. Tym bardziej, że piją go wyłącznie szczyle i [[kobieta|kobiety]]. One nie czują tego czegoś i poematów mu pisać nie będą... |
W związku z komercyjnym sukcesem, z czasem na rynek wprowadzono nowe smaki – [[cynamon]]owy i [[limonka|limonkowy]], oba dla tej samej grupy konsumentów. Jak na każde piwo przystało, jest ono wszędzie wśród nas, ale nikt się nad nim nie rozczula. Tym bardziej, że piją go wyłącznie szczyle i [[kobieta|kobiety]]. One nie czują tego czegoś i poematów mu pisać nie będą... |
||
== Obecnie == |
== Obecnie == |
||
Jego obecna cena wynosi przystępne [[ |
Jego obecna cena wynosi przystępne [[1 złoty|3 złote]] netto, więc można go sobie kupić za okrągłą sumkę odłożonych zaskórniaków. Jest tańszy od [[Redd's]]a, tak więc bierze się go na pierwszy [[ogień]], gdy chce się napić czegoś z [[Napój alkoholowy|alkoholem]], a nie ma się jaj na [[wódka|wódkę]] lub co najmniej prawdziwe piwo. |
||
{{Napoje}} |
|||
⚫ | |||
⚫ |
Aktualna wersja na dzień 13:49, 10 maj 2021
Rimbir, rimbir, rimbir, rimbir...
- Reklama Gingers
Bimbir, bimbir, bimbir, bimbir...
- Reklama słyszana po normalnym piwie
Gingers – piwo smakowe, którego żaden szanujący się mężczyzna nie tknie, nawet pod groźbą śmierci. Spożywa się go głównie na domówkach u koleżanek oraz na schadzkach gimnazjalistów, którzy tłumaczą się starym, że jedli imbirowe ciasteczka.
Historia[edytuj • edytuj kod]
W Polsce Gingers po raz pierwszy zawitał w 2003 roku i dzięki głośnej kampanii głoszącej „DAJ IM BEERU” został dość prędko zauważony przez telewizyjnych pochłaniaczy. Nieważne, że nikt wówczas nie rozumiał co to znaczy po angielsku. Hasło brzmiało fajnie, a natchnione dzieciaki ganiały po kuchni krzycząc do matek „DAJ IMBIRU”. Matki ten imbir dawały, dzieciaki rzygały, ale nie o to się tu rozchodzi. Kampania się udała, piwo było dość tanie i smakowało laikom, tak więc zyski kwitły, a prezesi szczerzyli się do wykresów.
W związku z komercyjnym sukcesem, z czasem na rynek wprowadzono nowe smaki – cynamonowy i limonkowy, oba dla tej samej grupy konsumentów. Jak na każde piwo przystało, jest ono wszędzie wśród nas, ale nikt się nad nim nie rozczula. Tym bardziej, że piją go wyłącznie szczyle i kobiety. One nie czują tego czegoś i poematów mu pisać nie będą...
Obecnie[edytuj • edytuj kod]
Jego obecna cena wynosi przystępne 3 złote netto, więc można go sobie kupić za okrągłą sumkę odłożonych zaskórniaków. Jest tańszy od Redd'sa, tak więc bierze się go na pierwszy ogień, gdy chce się napić czegoś z alkoholem, a nie ma się jaj na wódkę lub co najmniej prawdziwe piwo.