Jelcz M101I: Różnice pomiędzy wersjami
(dr.) |
M (→Charakterystyka: podmianka, replaced: {{Ciężarówki}} → {{Komunikacja miejska}}) |
||
(Nie pokazano 9 wersji utworzonych przez 9 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
[[Plik:Jelcz M101I.jpg |
[[Plik:Jelcz M101I.jpg|250px|thumb|Mielecki Salus…]] |
||
[[Plik:Jelcz |
[[Plik:Zmks Stalowa Wola Jelcz 016.jpg|250px|thumb|…i [[Stalowa Wola|stalowowolski]]]] |
||
'''Jelcz M101I Salus''' – mały autobus (wy)eksploatowany m.in. w [[Jelenia Góra|Jeleniej Górze]], [[Mielec|Mielcu]] i [[Wrocław]]iu. |
|||
==Charakterystyka== |
== Charakterystyka == |
||
⚫ | Autobus niskopodłogowy, przez co [[rodzaje babć autobusowych|babcie autobusowe]] łatwo mogą się do niego dostać. Ze względu na wielkość puszczany na najbardziej oblegane linie w mieście. Ręczna skrzynia biegów oraz silnik Iveco pozwalają jeleniogórskim Salusom stać miesiącami w warsztacie. Wrocławskie z automatyczną ślimaczą skrzynią Voith nie mają szans. Silnik jest za dobry dla tego wozu i w rezultacie często się sypie. Z czterech (wy)eksploatowanych w [[MPK Wrocław]] Salusów jeździ tylko jeden, jeden trafił do pobliskiego Dzierżoniowa gdzie sieje terror wśród użytkowników miejskich dróg za pomocą niewiarygodnych ilości czarnego dymu (w podobne uzbrojenie wyposażona jest zresztą większość miejskich autobusów w Dzierżoniowie w ramach tajnego planu wytrucia wszystkich kierowców, pieszych i psów dzięki czemu miasto zaoszczędzi na remontach dróg i chodników). W [[MZK Jelenia Góra]] na chodzie jest wszystkich sześć. Jedyny „uśmiechnięty” autobus. |
||
{{Komunikacja miejska}} |
|||
⚫ | Autobus niskopodłogowy, przez co [[ |
||
{{KWW}} |
{{KWW}} |
||
[[Kategoria:Autobusy Jelcz]] |
[[Kategoria:Autobusy Jelcz]] |
Aktualna wersja na dzień 14:46, 18 gru 2017
Jelcz M101I Salus – mały autobus (wy)eksploatowany m.in. w Jeleniej Górze, Mielcu i Wrocławiu.
Charakterystyka[edytuj • edytuj kod]
Autobus niskopodłogowy, przez co babcie autobusowe łatwo mogą się do niego dostać. Ze względu na wielkość puszczany na najbardziej oblegane linie w mieście. Ręczna skrzynia biegów oraz silnik Iveco pozwalają jeleniogórskim Salusom stać miesiącami w warsztacie. Wrocławskie z automatyczną ślimaczą skrzynią Voith nie mają szans. Silnik jest za dobry dla tego wozu i w rezultacie często się sypie. Z czterech (wy)eksploatowanych w MPK Wrocław Salusów jeździ tylko jeden, jeden trafił do pobliskiego Dzierżoniowa gdzie sieje terror wśród użytkowników miejskich dróg za pomocą niewiarygodnych ilości czarnego dymu (w podobne uzbrojenie wyposażona jest zresztą większość miejskich autobusów w Dzierżoniowie w ramach tajnego planu wytrucia wszystkich kierowców, pieszych i psów dzięki czemu miasto zaoszczędzi na remontach dróg i chodników). W MZK Jelenia Góra na chodzie jest wszystkich sześć. Jedyny „uśmiechnięty” autobus.