SsangYong: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Wycofano ostatnie edycje autorstwa 5.173.23.37; przywrócono ostatnią wersję autorstwa Meddle.)
Znacznik: rewert
M (Wycofano ostatnie edycje autorstwa 89.64.44.179; przywrócono ostatnią wersję autorstwa 46.151.23.101.)
Znacznik: rewert
 
(Nie pokazano 7 wersji utworzonych przez 6 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
{{cytat|Samochód dla [[Batman]]a to fikcja. Samochód dla Frankensteina to rzeczywistość. '''SsangYong''' przebił Hollywood.|Pewne czasopismo motoryzacyjne o niewątpliwej urodzie tych cudów techniki}}
{{cytat|Samochód dla [[Batman]]a to fikcja. Samochód dla Frankensteina to rzeczywistość. '''SsangYong''' przebił Hollywood.|Pewne czasopismo motoryzacyjne o niewątpliwej urodzie tych cudów techniki}}
[[Plik:SsangYong Rodius RD400.jpg|thumb|250px|Jeden z ładniejszych modeli]]
'''SsangYong''' – koreańska marka [[samochód|samochodów]], która myśli, że jak puści reklamę na Discovery i wykaże się byciem ''cool'' przez zamianę nazwy ''Action'' na ''Actyon'', to ktoś kupi jej samochody. Firma specjalizuje się w produkcji kiepskich wyników sprzedaży.
'''SsangYong''' – koreańska marka [[samochód|samochodów]], która myśli, że jak puści reklamę na Discovery i wykaże się byciem ''cool'' przez zamianę nazwy ''Action'' na ''Actyon'', to ktoś kupi jej samochody. Firma specjalizuje się w produkcji kiepskich wyników sprzedaży.


== Wyniki finansowe ==
== Wyniki finansowe ==
=== Rok 2004 ===
=== Rok 2004 ===
[[Plik:SsangYong Actyon IMG002.jpg|thumb|Jeszcze ładniejszy SsangYong]]
Nawet, nawet. Kreacjoniści twierdzą, że marka jest nieprzystosowana do warunków środowiska polskiego.
Nawet, nawet. Kreacjoniści twierdzą, że marka jest nieprzystosowana do warunków środowiska polskiego.



Aktualna wersja na dzień 22:11, 1 gru 2023

Samochód dla Batmana to fikcja. Samochód dla Frankensteina to rzeczywistość. SsangYong przebił Hollywood.

Pewne czasopismo motoryzacyjne o niewątpliwej urodzie tych cudów techniki
Jeden z ładniejszych modeli

SsangYong – koreańska marka samochodów, która myśli, że jak puści reklamę na Discovery i wykaże się byciem cool przez zamianę nazwy Action na Actyon, to ktoś kupi jej samochody. Firma specjalizuje się w produkcji kiepskich wyników sprzedaży.

Wyniki finansowe[edytuj • edytuj kod]

Rok 2004[edytuj • edytuj kod]

Jeszcze ładniejszy SsangYong

Nawet, nawet. Kreacjoniści twierdzą, że marka jest nieprzystosowana do warunków środowiska polskiego.

Rok 2005[edytuj • edytuj kod]

Gorzej. Ewolucja stwierdziła, że SsangYong niedługo wymrze jako gatunek źle przystosowany i będziemy musieli go ożywiać.

Rok 2006[edytuj • edytuj kod]

Wielki sukces firmy. Oprócz normy wynoszącej dokładnie trzy samochody sprzedano jeszcze jakiś silnik i trochę karoserii.


Car with Driver-Silhouette.svg To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny motoryzacji. Jeśli przejechałeś dziś kogoś – rozbuduj to hasło.