SsangYong: Różnice pomiędzy wersjami
Znacznik: edytor wizualny |
M (Wycofano ostatnie edycje autorstwa 89.64.44.179; przywrócono ostatnią wersję autorstwa 46.151.23.101.) Znacznik: rewert |
||
(Nie pokazano 2 wersji utworzonych przez 2 użytkowników) | |||
Linia 5: | Linia 5: | ||
== Wyniki finansowe == |
== Wyniki finansowe == |
||
=== Rok 2004 === |
=== Rok 2004 === |
||
[[Plik:SsangYong Actyon IMG002.jpg|thumb|Jeszcze ładniejszy SsangYong]] |
|||
Nawet, nawet. Kreacjoniści twierdzą, że marka jest nieprzystosowana do warunków środowiska polskiego. |
Nawet, nawet. Kreacjoniści twierdzą, że marka jest nieprzystosowana do warunków środowiska polskiego. |
||
Aktualna wersja na dzień 22:11, 1 gru 2023
Samochód dla Batmana to fikcja. Samochód dla Frankensteina to rzeczywistość. SsangYong przebił Hollywood.
- Pewne czasopismo motoryzacyjne o niewątpliwej urodzie tych cudów techniki
SsangYong – koreańska marka samochodów, która myśli, że jak puści reklamę na Discovery i wykaże się byciem cool przez zamianę nazwy Action na Actyon, to ktoś kupi jej samochody. Firma specjalizuje się w produkcji kiepskich wyników sprzedaży.
Wyniki finansowe[edytuj • edytuj kod]
Rok 2004[edytuj • edytuj kod]
Nawet, nawet. Kreacjoniści twierdzą, że marka jest nieprzystosowana do warunków środowiska polskiego.
Rok 2005[edytuj • edytuj kod]
Gorzej. Ewolucja stwierdziła, że SsangYong niedługo wymrze jako gatunek źle przystosowany i będziemy musieli go ożywiać.
Rok 2006[edytuj • edytuj kod]
Wielki sukces firmy. Oprócz normy wynoszącej dokładnie trzy samochody sprzedano jeszcze jakiś silnik i trochę karoserii.
To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny motoryzacji. Jeśli przejechałeś dziś kogoś – rozbuduj to hasło.