Toyota: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(interwiki)
(czyszczenie)
 
(Nie pokazano 66 wersji utworzonych przez 49 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
[[Grafika:Toyota_corolla_wreck.JPG|right|thumb|200px|Toyota Corolla]]
[[Plik:Toyota Hilux crash 2.jpg|thumb|200px|Toyota Hilux]]
[[Plik:Toi-Toyota.jpg|thumb|200px|Nowe logo Toyoty]]
'''Toyota''' – [[Japonia|japońska]] marka samochodów, znanych ze swojej [[bezawaryjność|bezawaryjności]]. Istnieją potwierdzone przypadki samochodów marki Toyota, które nie psuły się nawet po zezłomowaniu. Do historii przeszedł model [[Toyota AE86|AE86]], którym nie dało się jeździć inaczej niż bokiem, lub tyłem.
{{cytat|Jedzie Toyota, za kółkiem idiota.|Inni kierowcy o kierowcach '''Toyoty'''.}}
<br clear="all">
{{cytat|To jo tym przyjechoł...|Kierowca o '''Toyocie'''.}}
{{marki}}
{{cytat|Toyota przepiękna aż strach.|[[Felicjan Andrzejczak]] o '''Toyocie'''.}}
{{stubmot}}
'''Toyota''' – [[Japonia|japońska]] marka samochodów, produkująca je od [[1936]] roku. Samochody te są znane ze swojej [[bezawaryjność|bezawaryjności]]. Istnieją potwierdzone przypadki samochodów marki Toyota, które nie psuły się nawet po zezłomowaniu. Do historii przeszedł model [[Toyota AE86|AE86]], którym nie dało się jeździć inaczej niż [[Drifting|bokiem lub tyłem]]. Istnieją też inne Toyoty, np. Avensis, który był tak porywający stylistycznie, że służył za wzór kołysanek czy Aygo, która była tak paskudna, że wszyscy, którzy na nią spojrzeli leczą się z kompleksu, że ich auto jest brzydkie.


== Dane techniczne ==
* '''silnik''' – od elektrycznego LEGO do 1,8 HWDP (model półradiowóz);
* '''prędkość max.''' – z górki na popych osiąga 20 cm/rok, ale tylko przy optymalnym wietrze;
* '''opony''' – można przełożyć od roweru marki „Składak”;
* '''ilość drzwi''' – zależy ile się zwinie od mechanika;
* '''przeznaczenie''' – auta przeznaczone dla osób niedowidzących, niedorozwiniętych, odrzuconych przez społeczeństwo i a'la Maciuś z „Klanu”, a także dla wybitnych antyestetów z poczuciem smaku takim, jak łysy bez języka;
* '''części zamienne''' – dostępne w każdym kiosku Ruchu;
* '''montaż''' – auto sprzedawane w kartonach do samodzielnego montażu;

== Cena ==
Części ok. 20 tys. zł, naprawy przez ok. 2 miesiące 50 tys. zł; przy kupnie dostajemy odszkodowanie od PCK i Opieki społecznej za tak „trafny” wybór „auta” w wysokości 100 tys. zł.

Podsumowując: ostatecznie przy kupnie auta marki Toyota dostajemy 30 tys. zł „rabatu” (bo przecież nie powiedzą ''dajemy wam te 30 tysięcy tylko po to, żebyśmy nie musieli już na to patrzeć'') tylko żebyśmy zabrali tego złoma z salonu.

Gratis dostajemy także dwumiesięczny pobyt w nowoczesnych pawilonach w Stroniu Śląskim.

== Sukcesy ==
* Firma wyprodukowała najlepiej sprzedający się złom świata – Toyotę Corollę, sprzedano prawie 60 mln ton tego ścierwa.
* W [[Kwiecień|kwietniu]] [[2007]] roku firma stała się największym koncernem trującym środowisko świata prześcigając [[General Motors]].
* Chuck Norris oficjalnie oświadczył, że plastiki w wnętrzach Toyot to twardziele tacy sami jak on.

{{Motoryzacja}}
[[Kategoria:Marki samochodów]]
[[Kategoria:Marki samochodów]]
{{stub|mot}}


[[el:Toyota]]
[[en:Toyota]]
[[en:Toyota]]
[[fi:Toyota]]
[[it:Toyota]]
[[ja:トヨタ自動車]]
[[no:Toyota]]
[[zh:丰田汽车]]

Aktualna wersja na dzień 19:36, 5 cze 2023

Toyota Hilux
Nowe logo Toyoty

Jedzie Toyota, za kółkiem idiota.

Inni kierowcy o kierowcach Toyoty.

To jo tym przyjechoł...

Kierowca o Toyocie.

Toyota przepiękna aż strach.

Felicjan Andrzejczak o Toyocie.

Toyotajapońska marka samochodów, produkująca je od 1936 roku. Samochody te są znane ze swojej bezawaryjności. Istnieją potwierdzone przypadki samochodów marki Toyota, które nie psuły się nawet po zezłomowaniu. Do historii przeszedł model AE86, którym nie dało się jeździć inaczej niż bokiem lub tyłem. Istnieją też inne Toyoty, np. Avensis, który był tak porywający stylistycznie, że służył za wzór kołysanek czy Aygo, która była tak paskudna, że wszyscy, którzy na nią spojrzeli leczą się z kompleksu, że ich auto jest brzydkie.

Dane techniczne[edytuj • edytuj kod]

  • silnik – od elektrycznego LEGO do 1,8 HWDP (model półradiowóz);
  • prędkość max. – z górki na popych osiąga 20 cm/rok, ale tylko przy optymalnym wietrze;
  • opony – można przełożyć od roweru marki „Składak”;
  • ilość drzwi – zależy ile się zwinie od mechanika;
  • przeznaczenie – auta przeznaczone dla osób niedowidzących, niedorozwiniętych, odrzuconych przez społeczeństwo i a'la Maciuś z „Klanu”, a także dla wybitnych antyestetów z poczuciem smaku takim, jak łysy bez języka;
  • części zamienne – dostępne w każdym kiosku Ruchu;
  • montaż – auto sprzedawane w kartonach do samodzielnego montażu;

Cena[edytuj • edytuj kod]

Części ok. 20 tys. zł, naprawy przez ok. 2 miesiące 50 tys. zł; przy kupnie dostajemy odszkodowanie od PCK i Opieki społecznej za tak „trafny” wybór „auta” w wysokości 100 tys. zł.

Podsumowując: ostatecznie przy kupnie auta marki Toyota dostajemy 30 tys. zł „rabatu” (bo przecież nie powiedzą dajemy wam te 30 tysięcy tylko po to, żebyśmy nie musieli już na to patrzeć) tylko żebyśmy zabrali tego złoma z salonu.

Gratis dostajemy także dwumiesięczny pobyt w nowoczesnych pawilonach w Stroniu Śląskim.

Sukcesy[edytuj • edytuj kod]

  • Firma wyprodukowała najlepiej sprzedający się złom świata – Toyotę Corollę, sprzedano prawie 60 mln ton tego ścierwa.
  • W kwietniu 2007 roku firma stała się największym koncernem trującym środowisko świata prześcigając General Motors.
  • Chuck Norris oficjalnie oświadczył, że plastiki w wnętrzach Toyot to twardziele tacy sami jak on.

Car with Driver-Silhouette.svg To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny motoryzacji. Jeśli przejechałeś dziś kogoś – rozbuduj to hasło.