SsangYong: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M
Linia 23: Linia 23:
Wielki sukces firmy. Oprócz normy wynoszącej dokładnie trzy samochody sprzedano jeszcze jakiś [[silnik]] i trochę karoserii.
Wielki sukces firmy. Oprócz normy wynoszącej dokładnie trzy samochody sprzedano jeszcze jakiś [[silnik]] i trochę karoserii.


{{stubmot}}
{{stub|mot}}
{{Motoryzacja}}
{{Motoryzacja}}
[[Kategoria:Marki samochodów]]
[[Kategoria:Marki samochodów]]

Wersja z 00:54, 30 wrz 2012

SsangYong – koreańska marka samochodów, która myśli, że jak puści reklamę na Discovery i wykaże się YsHcHe PoKHeMoNoWyM xD ShTyLeM przez zamianę nazwy Action na Actyon to ktoś kupi jej samochody.

Produkcja

Firma specjalizuje się w produkcji kiepskich wyników sprzedaży, samochodów jeszcze bardziej lipnych niż mózg obecnie rządzących i ShFiEtNyCh ReQLaM na Discovery Channel (spotykamy także pojedyncze reklamy w TVN, ale to mniejszość etniczna).

Modele dostępne w Polsce

Wyniki finansowe

Rok 2004

Nawet, nawet. Kreacjoniści twierdzą, że marka jest nieprzystosowana do warunków środowiska polskiego.

Rok 2005

Gorzej. Ewolucja stwierdziła, że SsangYong niedługo wymrze jako gatunek źle przystosowany i będziemy musieli go ożywiać.

Rok 2006

Wielki sukces firmy. Oprócz normy wynoszącej dokładnie trzy samochody sprzedano jeszcze jakiś silnik i trochę karoserii.


Car with Driver-Silhouette.svg To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny motoryzacji. Jeśli przejechałeś dziś kogoś – rozbuduj to hasło.