SsangYong: Różnice pomiędzy wersjami
M |
Znacznik: edytor źródłowy |
||
Linia 5: | Linia 5: | ||
== Produkcja == |
== Produkcja == |
||
Firma specjalizuje się w produkcji kiepskich wyników sprzedaży, samochodów jeszcze bardziej lipnych niż mózg obecnie rządzących i ShFiEtNyCh ReQLaM na [[Discovery Channel]] (spotykamy także pojedyncze reklamy w [[TVN]], ale to mniejszość etniczna). |
Firma specjalizuje się w produkcji kiepskich wyników sprzedaży, samochodów jeszcze bardziej lipnych niż mózg obecnie rządzących i ShFiEtNyCh ReQLaM na [[Discovery Channel]] (spotykamy także pojedyncze reklamy w [[TVN]], ale to mniejszość etniczna). Szacuje się, że ich liczba w [[Polska|Polsce]] wynosi 4,5E−46. |
||
== Modele dostępne w Polsce == |
== Modele dostępne w Polsce == |
Wersja z 23:33, 29 paź 2016
Samochód dla Batmana to fikcja. Samochód dla Frankensteina to rzeczywistość. SsangYong Przebił Hollywood.
- Pewne czasopismo motoryzacyjne o niewątpliwej urodzie tych cudów techniki
Szablon:T koreańska marka samochodów, która myśli, że jak puści reklamę na Discovery i wykaże się YsHcHe PoKHeMoNoWyM xD ShTyLeM przez zamianę nazwy Action na Actyon to ktoś kupi jej samochody.
Produkcja
Firma specjalizuje się w produkcji kiepskich wyników sprzedaży, samochodów jeszcze bardziej lipnych niż mózg obecnie rządzących i ShFiEtNyCh ReQLaM na Discovery Channel (spotykamy także pojedyncze reklamy w TVN, ale to mniejszość etniczna). Szacuje się, że ich liczba w Polsce wynosi 4,5E−46.
Modele dostępne w Polsce
Wyniki finansowe
Rok 2004
Nawet, nawet. Kreacjoniści twierdzą, że marka jest nieprzystosowana do warunków środowiska polskiego.
Rok 2005
Gorzej. Ewolucja stwierdziła, że SsangYong niedługo wymrze jako gatunek źle przystosowany i będziemy musieli go ożywiać.
Rok 2006
Wielki sukces firmy. Oprócz normy wynoszącej dokładnie trzy samochody sprzedano jeszcze jakiś silnik i trochę karoserii.
To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny motoryzacji. Jeśli przejechałeś dziś kogoś – rozbuduj to hasło.