SsangYong: Różnice pomiędzy wersjami
Grzeeesiek (dyskusja • edycje) M (Wycofano ostatnie edycje autorstwa Super Hiper; przywrócono ostatnią wersję autorstwa DasBott.) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{cytat|Samochód dla [[Batman]]a to fikcja. Samochód dla Frankensteina to rzeczywistość. '''SsangYong''' Przebił Hollywood.|Pewne czasopismo motoryzacyjne o niewątpliwej urodzie tych cudów techniki}} |
{{cytat|Samochód dla [[Batman]]a to fikcja. Samochód dla Frankensteina to rzeczywistość. '''SsangYong''' Przebił Hollywood.|Pewne czasopismo motoryzacyjne o niewątpliwej urodzie tych cudów techniki}} |
||
{{cytat|Ssał ją|Zboczeniec}} |
|||
'''SsangYong''' – koreańska marka [[samochód|samochodów]], która myśli, że jak puści reklamę na Discovery i wykaże się [[Pokemoniaste pismo|YsHcHe PoKHeMoNoWyM xD ShTyLeM]] przez zamianę nazwy ''Action'' na ''Actyon'' to ktoś kupi jej samochody. |
'''SsangYong''' – koreańska marka [[samochód|samochodów]], która myśli, że jak puści reklamę na Discovery i wykaże się [[Pokemoniaste pismo|YsHcHe PoKHeMoNoWyM xD ShTyLeM]] przez zamianę nazwy ''Action'' na ''Actyon'' to ktoś kupi jej samochody. |
||
== Produkcja == |
== Produkcja == |
||
Linia 26: | Linia 26: | ||
{{stub|mot}} |
{{stub|mot}} |
||
{{Motoryzacja}} |
{{Motoryzacja}} |
||
[[Kategoria:Marki samochodów]] |
[[Kategoria:Marki samochodów]] |
Wersja z 16:05, 4 mar 2019
Samochód dla Batmana to fikcja. Samochód dla Frankensteina to rzeczywistość. SsangYong Przebił Hollywood.
- Pewne czasopismo motoryzacyjne o niewątpliwej urodzie tych cudów techniki
SsangYong – koreańska marka samochodów, która myśli, że jak puści reklamę na Discovery i wykaże się YsHcHe PoKHeMoNoWyM xD ShTyLeM przez zamianę nazwy Action na Actyon to ktoś kupi jej samochody.
Produkcja
Firma specjalizuje się w produkcji kiepskich wyników sprzedaży, samochodów jeszcze bardziej lipnych niż mózg obecnie rządzących i ShFiEtNyCh ReQLaM na Discovery Channel (spotykamy także pojedyncze reklamy w TVN, ale to mniejszość etniczna). Szacuje się, że ich liczba w Polsce wynosi 4,5E−46.
Modele dostępne w Polsce
Wyniki finansowe
Rok 2004
Nawet, nawet. Kreacjoniści twierdzą, że marka jest nieprzystosowana do warunków środowiska polskiego.
Rok 2005
Gorzej. Ewolucja stwierdziła, że SsangYong niedługo wymrze jako gatunek źle przystosowany i będziemy musieli go ożywiać.
Rok 2006
Wielki sukces firmy. Oprócz normy wynoszącej dokładnie trzy samochody sprzedano jeszcze jakiś silnik i trochę karoserii.
To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny motoryzacji. Jeśli przejechałeś dziś kogoś – rozbuduj to hasło.