Moderus Beta: Różnice pomiędzy wersjami
M (→Wrocław i jego Bety: podmianka, replaced: {{ciężarówki}} → {{Komunikacja miejska}}) |
Ostrzyciel (dyskusja • edycje) M (kat) |
||
Linia 34: | Linia 34: | ||
{{Komunikacja miejska}} |
{{Komunikacja miejska}} |
||
[[Kategoria:Tramwaje]] |
[[Kategoria:Tramwaje]] |
||
[[Kategoria:Transport]] |
Wersja z 14:55, 15 sty 2018
Pierdut-bum-trr-trr-ta-ta-tam
- owy tramwaj o tym artykule
Moderus Bieda Beta („Frankensztajn”, „Parówa”, dla kujonów: Moderus Beta MF02AC) – wyrób tramwajopodobny produkowany na bazie nieśmiertelnej stopiątki przez Modertrans Poznań. Biedami Betami w postaci zmodernizowanych szrotów z Niemiec jeżdżą gdańszczanie i elblążanie. Jako nowy ten szajs trafił do Wrocławia, do hanysów, do Pyrlandii, do Szczecina, a nawet za granicę!
Przybliżony skład
- Złom metalowy;
- Kabanos;
- Resztki czegoś;
- Części polskiej dumy.
Zrób to sam
- Wypatrosz stopiątkę;
- Wytnij i wklej środek czegoś jeszcze;
- Ozdób to co wyszło częściami Polskiego
FiutaFiata i kebabem.
Wrażenia z jazdy
Jazda tym cudem techniki daje niesamowite wrażenia dzielą się one na:
- Dźwięki
Razem ze stopiątką wydaje niesamowite dźwięki. Od okrzyku bojowego moherów aż po słynne trzaski. Jazda z otwartymi szybami skutkuje niesamowitymi doznaniami zastępującymi LSD, co czyni go jedynym znanym ludzkości przecinakiem, który daje wpierdol dźwiękiem.
Elektrowstrząsy
Przy jeździe po rozjazdach i zakrętach torach „Parówa” trzęsie się jak galareta co usposabia pasażerów do ponownego przyjrzenia się swemu posiłkowi.
Wrocław i jego Bety
W smarem i błotem płynącej stolicy Dolnego Śląska Bieda Beta nie ma łatwego życia. Ciągle ktoś bezpodstawnie na niego psioczy, Wredny Autobus z Wrocławia co parę dni ciśnie z niego bekę, to samo z największym Moderkowym wrogiem – Pesą Twist, która uzurpuje sobie prawo do bycia niby najlepszym wrocławskim tramwajem[1]. Ponadto – Wredna Pesa z Bydgoszczy fałszuje wyniki ankiet w internetach, tak, by to Twisty (tfu!) w nich wygrywały. Wrocławianie kochają wchodzić po schodach Moderusa i właśnie tych 75% niskiej wysokiej podłogi umożliwia dodatkowe atrakcje, niedoceniane przez mieszkańców – wcześniejsze wysiadki pomiędzy przystankami, bo drzwi się zjeały i ludzie wypadają.
Przypisy
To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny transportu. Rozbuduj go – nie przejedziesz się na tym.