Jakubskie Przedmieście (Toruń): Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Linia 3: Linia 3:
== Most ==
== Most ==
W grudniu 2013 r. oddany został do użytku nowy most, o budowę którego wnioskowali jeszcze Niemcy w 1939 roku. Jako że inwestycję przemyślano iście po polskiemu, co popołudnie na dojazdach z prawobrzeżnej strony Torunia robią się korki porównywalne z tymi, które przedtem dotyczyły starego mostu. Z tym wyjątkiem, że na samym nowym moście zazwyczaj jest pustawo – sygnalizacja świetlna dozuje samochody w sposób niezwykle gospodarski, trzymając kierowców w czułych objęciach tej strony Wisły tak długo, jak to możliwe.
W grudniu 2013 r. oddany został do użytku nowy most, o budowę którego wnioskowali jeszcze Niemcy w 1939 roku. Jako że inwestycję przemyślano iście po polskiemu, co popołudnie na dojazdach z prawobrzeżnej strony Torunia robią się korki porównywalne z tymi, które przedtem dotyczyły starego mostu. Z tym wyjątkiem, że na samym nowym moście zazwyczaj jest pustawo – sygnalizacja świetlna dozuje samochody w sposób niezwykle gospodarski, trzymając kierowców w czułych objęciach tej strony Wisły tak długo, jak to możliwe.

== Zobacz też ==
* [[Bydgoskie Przedmieście (Toruń)|Bydgoskie Przedmieście]]
* [[Chełmińskie Przedmieście (Toruń)|Chełmińskie Przedmieście]]
* [[Koniuchy (Toruń)|Koniuchy]]
* [[Rubinkowo (Toruń)|Rubinkowo]]


{{stub|mia}}
{{stub|mia}}

Wersja z 16:24, 26 maj 2020

Jakubskie Przedmieścietoruńskie osiedle. Jest tam fabryka pierników, fabryka wodomierzy, fabryka podpasek i fabryka płatków śniadaniowych oraz fabryka bezrobotnych nazywana potocznie technikum.

Most

W grudniu 2013 r. oddany został do użytku nowy most, o budowę którego wnioskowali jeszcze Niemcy w 1939 roku. Jako że inwestycję przemyślano iście po polskiemu, co popołudnie na dojazdach z prawobrzeżnej strony Torunia robią się korki porównywalne z tymi, które przedtem dotyczyły starego mostu. Z tym wyjątkiem, że na samym nowym moście zazwyczaj jest pustawo – sygnalizacja świetlna dozuje samochody w sposób niezwykle gospodarski, trzymając kierowców w czułych objęciach tej strony Wisły tak długo, jak to możliwe.

Zobacz też


Koniec autostrady.jpg Ten artykuł dotyczy jakiejś pipidówy, sądząc po jego rozmiarze. Jeśli sprzeciwiasz się zaniżaniu znaczenia tej metropolii – rozbuduj go.