Renault Mégane

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru

Ich weiß nicht. Ich kaufe immer Deutschwagen.

Stare niemieckie przysłowie o innych samochodach niż Volkswagen.

Ten samochód to kolejny zamach PO na wolność i bezpieczeństwo Polski

Jarosław Kaczyński o Renault Mégane II

Gdzie jest krzyż!!!

Moher podczas wojny o krzyż pytany o wygląd Renault Megane II

Wszyscy jesteśmy Renault Mégane II

Obama o Renault Mégane II

Gdzie jest moje żelazko?

Główny konstruktor pracujący dla Renault S.A. o Renault Mégane II

Aaaaa... to pękło!!!!!!!!!!

Amerykanin opierający się o Renault Mégane II

Plastik wrzucamy do żółtego kontenera

Złomiarz o Renault Mégane II

Wolimy Fiata Multiplę - jak brzydactwo, to na maksa.

Top Gear o Renault Mégane II

Mamo, dlaczego nasz samochód zamienił się w ciapę?!

Afrykańskie dziecko o Renault Mégane II

Renault Mégane II – samochód marki Renault produkowany od 2002r. do 2008 r. Jego powstanie było zupełnie przypadkowe. Otóż konstruktor miał wysłać plany konstrukcyjne do koncernu Renault, jednak dzień wcześniej miał imieniny i w dniu przekazania wysyłki miał ok 3.5 promila we krwi. Zamiast planów konstrukcyjnych wysłał instrukcję obsługi żelazka. Wykonany z plastiku używanego w produkcji koszów na śmieci firmy Curver, przez co stał się przyrodnim bratem Trabanta. Właściciele tegoż wynalazku to w 70% kobiety. Jego konstruktorzy maczali również palce w konstruowaniu Fiata Multipli.

Zalety i właściwości

  • Odstrasza komary.
  • Odstrasza „plastikowe” dziewczyny, gdyż jak wiemy dwa bieguny jednoimienne się odpychają.
  • W razie stłuczki można użyć Super Glue.
  • Jego „twarz” przypomina wkurzonego Azjatę.
  • Można go przerobić na żelazko odpinając jedynie koła.
  • Jego główną zaletą jest to, że nie może być „klepany”, więc gdy go kupujesz od niepalącego dziadka z Niemiec, który jeździł nim tylko do kościoła, masz stuprocentową pewność, że nie ma szpachli.
  • Warczy jak jego brat Trabant.
  • Jest pakowny, a przy wyższych temperaturach plastik ma zdolność rozciągania się, dlatego też w lato przewieziesz nim więcej, niż w zimę.
  • Podobno jest bezpieczny.
  • O dziwo nie jest najbrzydszym autem tej marki, jest nim Renault Avantime.

Wady

  • Śmierdzi przy temperaturze 30 stopni Celsjusza.
  • W letnie upały jest plastyczny.
  • Niezdatny do jazdy w Afryce, ponieważ się topi.
  • Miewa humory jak stara tercjanka.
  • W 40 sekundzie jazdy wyraźnie słychać strzały.
  • Jest francuską zemstą za klęskę Napoleona.
  • Nie wolno siadać na masce, gdyż może pęknąć.


Car with Driver-Silhouette.svg To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny motoryzacji. Jeśli przejechałeś dziś kogoś – rozbuduj to hasło.