Pij mleko, będziesz wielki: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(dr.)
M (<br clear="all">)
Linia 19: Linia 19:


[[grafika:Mlekosław.jpg|thumb|left|230px|<center>Nabiał wzmocni twoje kości i poczucie godności, a pracownicy naszych hurtowni nie będą musieli wąchać zepsutego mleka.</center>]]
[[grafika:Mlekosław.jpg|thumb|left|230px|<center>Nabiał wzmocni twoje kości i poczucie godności, a pracownicy naszych hurtowni nie będą musieli wąchać zepsutego mleka.</center>]]
<br clear="all">

{{reklamy}}
{{reklamy}}



Wersja z 17:14, 17 lis 2006

Pij, Lindzie się nie odmawia
Pij mleko, bo się nie przejedziesz
Akcja doczekała się parodii

Pij mleko, będziesz wielki – ogólnopolska akcja medialna, prowadzona od września 2002 roku, kierowana do dzieci i ich przeczulonych rodziców. Jej celem – wbrew zapewnieniom reklamodawców, Bogusława Lindy i Kayah – nie jest podniesienie poziomu wapnia w organizmie społecznym, a wyprzedaż nadwyżek skupu mleka, które zalega w państwowych magazynach. Akcja trwa cały czas i jest także reklamą, o ironio, agencji reklamowej, poprawiającej własny wizerunek przez pogorszenie stanu zdrowia tych, o których deklaruje, że dba. Jest inicjatywą godną ogromnego szacunku, ponieważ jej zamiarem jest pozbycie się raz na zawsze polskich kompleksów narodowych (nabiał wzmocni twoje kości i poczucie godności).

W nowej wersji reklamy występuje Shrek, stąd nowa wersja hasła: Pij mleko, będziesz wielki i zielony. W ostatnich tygodniach pojawiła się kolejna reklama z serii. Możemy w niej zobaczyć niejakego Supermana, a jej hasło to Pij mleko, będziesz wielki i z Kryptonu.

Zobacz też:

Linki zewnętrzne

Nabiał wzmocni twoje kości i poczucie godności, a pracownicy naszych hurtowni nie będą musieli wąchać zepsutego mleka.