Pij mleko, będziesz wielki: Różnice pomiędzy wersjami
(dr.) |
M (<br clear="all">) |
||
Linia 19: | Linia 19: | ||
[[grafika:Mlekosław.jpg|thumb|left|230px|<center>Nabiał wzmocni twoje kości i poczucie godności, a pracownicy naszych hurtowni nie będą musieli wąchać zepsutego mleka.</center>]] |
[[grafika:Mlekosław.jpg|thumb|left|230px|<center>Nabiał wzmocni twoje kości i poczucie godności, a pracownicy naszych hurtowni nie będą musieli wąchać zepsutego mleka.</center>]] |
||
<br clear="all"> |
|||
{{reklamy}} |
{{reklamy}} |
||
Wersja z 17:14, 17 lis 2006
Pij mleko, będziesz wielki – ogólnopolska akcja medialna, prowadzona od września 2002 roku, kierowana do dzieci i ich przeczulonych rodziców. Jej celem – wbrew zapewnieniom reklamodawców, Bogusława Lindy i Kayah – nie jest podniesienie poziomu wapnia w organizmie społecznym, a wyprzedaż nadwyżek skupu mleka, które zalega w państwowych magazynach. Akcja trwa cały czas i jest także reklamą, o ironio, agencji reklamowej, poprawiającej własny wizerunek przez pogorszenie stanu zdrowia tych, o których deklaruje, że dba. Jest inicjatywą godną ogromnego szacunku, ponieważ jej zamiarem jest pozbycie się raz na zawsze polskich kompleksów narodowych (nabiał wzmocni twoje kości i poczucie godności).
W nowej wersji reklamy występuje Shrek, stąd nowa wersja hasła: Pij mleko, będziesz wielki i zielony. W ostatnich tygodniach pojawiła się kolejna reklama z serii. Możemy w niej zobaczyć niejakego Supermana, a jej hasło to Pij mleko, będziesz wielki i z Kryptonu.
Zobacz też:
Linki zewnętrzne