SsangYong: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Wycofano ostatnie edycje autorstwa Super Hiper; przywrócono ostatnią wersję autorstwa DasBott.)
Linia 1: Linia 1:
{{cytat|Samochód dla [[Batman]]a to fikcja. Samochód dla Frankensteina to rzeczywistość. '''SsangYong''' Przebił Hollywood.|Pewne czasopismo motoryzacyjne o niewątpliwej urodzie tych cudów techniki}}
{{cytat|Samochód dla [[Batman]]a to fikcja. Samochód dla Frankensteina to rzeczywistość. '''SsangYong''' Przebił Hollywood.|Pewne czasopismo motoryzacyjne o niewątpliwej urodzie tych cudów techniki}}

{{cytat|Ssał ją|Zboczeniec}}
'''SsangYong''' – koreańska marka [[samochód|samochodów]], która myśli, że jak puści reklamę na Discovery i wykaże się [[Pokemoniaste pismo|YsHcHe PoKHeMoNoWyM xD ShTyLeM]] przez zamianę nazwy ''Action'' na ''Actyon'' to ktoś kupi jej samochody.
'''SsangYong''' – koreańska marka [[samochód|samochodów]], która myśli, że jak puści reklamę na Discovery i wykaże się [[Pokemoniaste pismo|YsHcHe PoKHeMoNoWyM xD ShTyLeM]] przez zamianę nazwy ''Action'' na ''Actyon'' to ktoś kupi jej samochody.


== Produkcja ==
== Produkcja ==
Linia 26: Linia 26:


{{stub|mot}}
{{stub|mot}}

{{Motoryzacja}}
{{Motoryzacja}}

[[Kategoria:Marki samochodów]]
[[Kategoria:Marki samochodów]]

Wersja z 17:05, 4 mar 2019

Samochód dla Batmana to fikcja. Samochód dla Frankensteina to rzeczywistość. SsangYong Przebił Hollywood.

Pewne czasopismo motoryzacyjne o niewątpliwej urodzie tych cudów techniki

SsangYong – koreańska marka samochodów, która myśli, że jak puści reklamę na Discovery i wykaże się YsHcHe PoKHeMoNoWyM xD ShTyLeM przez zamianę nazwy Action na Actyon to ktoś kupi jej samochody.

Produkcja

Firma specjalizuje się w produkcji kiepskich wyników sprzedaży, samochodów jeszcze bardziej lipnych niż mózg obecnie rządzących i ShFiEtNyCh ReQLaM na Discovery Channel (spotykamy także pojedyncze reklamy w TVN, ale to mniejszość etniczna). Szacuje się, że ich liczba w Polsce wynosi 4,5E−46.

Modele dostępne w Polsce

Wyniki finansowe

Rok 2004

Nawet, nawet. Kreacjoniści twierdzą, że marka jest nieprzystosowana do warunków środowiska polskiego.

Rok 2005

Gorzej. Ewolucja stwierdziła, że SsangYong niedługo wymrze jako gatunek źle przystosowany i będziemy musieli go ożywiać.

Rok 2006

Wielki sukces firmy. Oprócz normy wynoszącej dokładnie trzy samochody sprzedano jeszcze jakiś silnik i trochę karoserii.


Car with Driver-Silhouette.svg To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny motoryzacji. Jeśli przejechałeś dziś kogoś – rozbuduj to hasło.