Steam: Różnice pomiędzy wersjami
(chuja prawda, nie skończyłem – przy okazji dziękuję Paradichlorobenzenowi za dopisanie sekcji) |
M (dobra, dalej mi się nie chce) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
[[Plik:Steam logo.svg|right|200px|thumb|Od 2003 roku wszyscy się zastanawiają, co to do cholery jest]] |
<!-- [[Plik:Steam logo.svg|right|200px|thumb|Od 2003 roku wszyscy się zastanawiają, co to do cholery jest]] |
||
{{t|Steam}}drugi (po [[Microsoft Windows|Window$ie]]) najpowszechniejszy [[wirus komputerowy]], stworzony przez geniusza zła [[Gabe Newell|Gabe'a Newella]] i jego pomagierów z [[Valve Software]]. Jego głównym zadaniem jest permanentna i nieodwracalna inwigilacja nieświadomego użytkownika i wysyłanie impulsów elektromagnetycznych do jego mózgu w celu przekonania go, że jedyną słuszną firmą jest Valve, a [[Electronic Arts|EA]], [[Treyarch]] i [[Infinity Ward]] są sługami [[Szatan]]a. |
{{t|Steam}} drugi (po [[Microsoft Windows|Window$ie]]) najpowszechniejszy [[wirus komputerowy]], stworzony przez geniusza zła [[Gabe Newell|Gabe'a Newella]] i jego pomagierów z [[Valve Software]]. Jego głównym zadaniem jest permanentna i nieodwracalna inwigilacja nieświadomego użytkownika i wysyłanie impulsów elektromagnetycznych do jego mózgu w celu przekonania go, że jedyną słuszną firmą jest Valve, a [[Electronic Arts|EA]], [[Treyarch]] i [[Infinity Ward]] są sługami [[Szatan]]a. |
||
== Historia == |
== Historia == |
||
Linia 87: | Linia 87: | ||
{{przypisy}} |
{{przypisy}} |
||
{{Valve}} |
{{Valve}} --> |
||
= = |
|||
{{t|Mazda 323F}} japoński samochód osobowy produkowany w latach [[1994]]-[[1998]], przeznaczony do przewozu maksymalnie pięciu osób<ref>Oczywiście, [[Japonia|Japończyków]], pięciu [[Europa|Europejczyków]] w żaden sposób się nie zmieści do tego auta</ref> z kilkoma workami z [[ziemniak]]ami w bagażniku. Swoją drugą młodość przeżyło w latach [[2011]]-[[2013]], gdy starszym [[Polak]]om znudziło się ściąganie do kraju zdezelowanych [[audi]]c, [[BMW|beemek]] i [[Mercedes-Benz|meroli]], a młodsi odkryli, że japońskie auta znacznie lepiej znoszą „''pizdowanie''” niż rodzime [[Polonez|cuda]] [[Fiat 126p|techniki]]. |
|||
== Opis konstrukcji == |
|||
=== Nadwozie === |
|||
=== Podwozie === |
|||
Nietypowo dla Mazdy, w aucie są tylko normalne silniki benzynowe, a nie jakieś wybryki natury z trójkątnymi tłokami. Do dyspozycji na rynku mamy silniki o pojemności 1.3, 1.5, 1.8 i dwulitrowe V6, jednak pod uwagę należy brać tylko ten pierwszy i ewentualnie ten drugi, gdyż pojemność silnika jest wprost proporcjonalna do ilości pieniędzy, jakie trzeba będzie <s>[[łapówka|dać w łapę]] diagnoście</s> włożyć w auto, żeby w ogóle dojechało do stacji kontroli pojazdów po pieczątkę. Spowodowane jest to faktem, że większość aut była w rękach 20-letnich gówniarzy, którzy za cel swojego życia obierali sobie sprawdzenie, jak głęboko w podłogę da się wcisnąć gaz i w którym miejscu czerwonego pola zatrzyma się wskazówka obrotomierza. Sprzyja temu wyjątkowo krótkie przełożenie skrzyni biegów, dzięki któremu sprawna 323F z łatwością odjeżdża na światłach [[Opel Calibra|innym]] [[Volkswagen Golf|typowo]] [[Škoda Felicia|wyścigowym]] samochodom, a także dość sztywne i niskie zawieszenie, dzięki czemu Mazda nie dachuje przy wjeżdżaniu w zakręt z prędkościami znacznie przekraczającymi dopuszczalne i jednocześnie jest w stanie przejechać po [[Polskie autostrady|polskiej autostradzie]] bez przerwania się na pół na jakiejś dziurze. |
|||
== Użytkowość == |
|||
== Niezawodność == |
|||
{{przypisy}} |
|||
{{Motoryzacja}} |
Wersja z 22:36, 26 lut 2014
Szablon:T japoński samochód osobowy produkowany w latach 1994-1998, przeznaczony do przewozu maksymalnie pięciu osób[1] z kilkoma workami z ziemniakami w bagażniku. Swoją drugą młodość przeżyło w latach 2011-2013, gdy starszym Polakom znudziło się ściąganie do kraju zdezelowanych audic, beemek i meroli, a młodsi odkryli, że japońskie auta znacznie lepiej znoszą „pizdowanie” niż rodzime cuda techniki.
Opis konstrukcji
Nadwozie
Podwozie
Nietypowo dla Mazdy, w aucie są tylko normalne silniki benzynowe, a nie jakieś wybryki natury z trójkątnymi tłokami. Do dyspozycji na rynku mamy silniki o pojemności 1.3, 1.5, 1.8 i dwulitrowe V6, jednak pod uwagę należy brać tylko ten pierwszy i ewentualnie ten drugi, gdyż pojemność silnika jest wprost proporcjonalna do ilości pieniędzy, jakie trzeba będzie dać w łapę diagnoście włożyć w auto, żeby w ogóle dojechało do stacji kontroli pojazdów po pieczątkę. Spowodowane jest to faktem, że większość aut była w rękach 20-letnich gówniarzy, którzy za cel swojego życia obierali sobie sprawdzenie, jak głęboko w podłogę da się wcisnąć gaz i w którym miejscu czerwonego pola zatrzyma się wskazówka obrotomierza. Sprzyja temu wyjątkowo krótkie przełożenie skrzyni biegów, dzięki któremu sprawna 323F z łatwością odjeżdża na światłach innym typowo wyścigowym samochodom, a także dość sztywne i niskie zawieszenie, dzięki czemu Mazda nie dachuje przy wjeżdżaniu w zakręt z prędkościami znacznie przekraczającymi dopuszczalne i jednocześnie jest w stanie przejechać po polskiej autostradzie bez przerwania się na pół na jakiejś dziurze.
Użytkowość
Niezawodność
Przypisy
- ↑ Oczywiście, Japończyków, pięciu Europejczyków w żaden sposób się nie zmieści do tego auta