SsangYong: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Wycofano ostatnie edycje autorstwa 89.64.44.179; przywrócono ostatnią wersję autorstwa 46.151.23.101.)
Znacznik: rewert
M (Wycofano ostatnie edycje autorstwa 89.64.44.179; przywrócono ostatnią wersję autorstwa 46.151.23.101.)
Znacznik: rewert
 
(Brak różnic)

Aktualna wersja na dzień 23:11, 1 gru 2023

Samochód dla Batmana to fikcja. Samochód dla Frankensteina to rzeczywistość. SsangYong przebił Hollywood.

Pewne czasopismo motoryzacyjne o niewątpliwej urodzie tych cudów techniki
Jeden z ładniejszych modeli

SsangYong – koreańska marka samochodów, która myśli, że jak puści reklamę na Discovery i wykaże się byciem cool przez zamianę nazwy Action na Actyon, to ktoś kupi jej samochody. Firma specjalizuje się w produkcji kiepskich wyników sprzedaży.

Wyniki finansowe[edytuj • edytuj kod]

Rok 2004[edytuj • edytuj kod]

Jeszcze ładniejszy SsangYong

Nawet, nawet. Kreacjoniści twierdzą, że marka jest nieprzystosowana do warunków środowiska polskiego.

Rok 2005[edytuj • edytuj kod]

Gorzej. Ewolucja stwierdziła, że SsangYong niedługo wymrze jako gatunek źle przystosowany i będziemy musieli go ożywiać.

Rok 2006[edytuj • edytuj kod]

Wielki sukces firmy. Oprócz normy wynoszącej dokładnie trzy samochody sprzedano jeszcze jakiś silnik i trochę karoserii.


Car with Driver-Silhouette.svg To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny motoryzacji. Jeśli przejechałeś dziś kogoś – rozbuduj to hasło.