Toyota: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to ZelDelet. Autor wycofanej wersji to 77.252.248.0.)
Linia 14: Linia 14:
* {{t|części zamienne}} dostępne w każdym kiosku Ruchu;
* {{t|części zamienne}} dostępne w każdym kiosku Ruchu;
* {{t|montaż}} auto sprzedawane w kartonach do samodzielnego montażu;
* {{t|montaż}} auto sprzedawane w kartonach do samodzielnego montażu;


=== Użytkownicy ===

----


'''Użytkownik Toyoty''' (niezależnie od modelu) zazwyczaj ma na imię Andrzej. Wykształcenie podstawowe - niepełne, braki w uzębieniu. Posiadanie samochodu tej marki gwarantuje bezpłatne miejsce parkingowe pod klubem [["Błękitna Ostryga"]] - mimo to, kierowcy Toyoty dementują pogłoski o swojej odmiennej orientacji seksualnej - twierdzą, że to tylko jeden z "gratisów" oferowanych przez markę przy zakupie.

'''Wiek użytkownika''' jest zwykle trudny do ustalenia - z uwagi na wspomniane braki w uzębieniu i ogólny, niechlujny wygląd. Podobnie jest z ustaleniem wieku samochodu, ponieważ jego konstrukcja już podczas prezentacji nowego modelu jest przestarzała, a nadwozie koroduje już na podeście salonu sprzedaży. Natomiast wiek umysłowy użytkownika Toyoty jest łatwo określić, ponieważ zwykle nie przekracza on 12 lat - wynika to m. in. z przeznaczenia pojazdu (patrz "dane techniczne").



=== Cena ===
=== Cena ===

----

Części ok. 20 tys. zł, naprawy przez ok. 2 miesiące 50 tys. zł; przy kupnie dostajemy odszkodowanie od PCK i Opieki społecznej za tak „trafny” wybór „auta” w wysokości 100 tys. zł.
Części ok. 20 tys. zł, naprawy przez ok. 2 miesiące 50 tys. zł; przy kupnie dostajemy odszkodowanie od PCK i Opieki społecznej za tak „trafny” wybór „auta” w wysokości 100 tys. zł.



Wersja z 14:35, 3 kwi 2014

Nowe logo Toyoty

Jedzie Toyota, za kółkiem idiota.

Inni kierowcy o kierowcach Toyoty.

To jo tym przyjechoł...

Kierowca o Toyocie.

Toyota przepiękna aż strach.

Felicjan Andrzejczak o Toyocie.

Szablon:T japońska marka samochodów, produkująca je od 1936 roku. Samochody te są znane ze swojej bezawaryjności. Istnieją potwierdzone przypadki samochodów marki Toyota, które nie psuły się nawet po zezłomowaniu. Do historii przeszedł model AE86, którym nie dało się jeździć inaczej niż bokiem lub tyłem. Istnieją też inne Toyoty, np. Avensis, który był tak porywający stylistycznie, że służył za wzór kołysanek czy Aygo, która była tak paskudna, że wszyscy, którzy na nią spojrzeli leczą się z kompleksu, że ich auto jest brzydkie.

Dane techniczne

  • Szablon:T od elektrycznego LEGO do 1,8 HWDP (model półradiowóz);
  • Szablon:T z górki na popych osiąga 20 cm/rok, ale tylko przy optymalnym wietrze;
  • Szablon:T można przełożyć od roweru marki „Składak”;
  • Szablon:T zależy ile się zwinie od mechanika;
  • Szablon:T auta przeznaczone dla osób niedowidzących, niedorozwiniętych, odrzuconych przez społeczeństwo i a'la Maciuś z „Klanu”, a także dla wybitnych antyestetów z poczuciem smaku takim, jak łysy bez języka;
  • Szablon:T dostępne w każdym kiosku Ruchu;
  • Szablon:T auto sprzedawane w kartonach do samodzielnego montażu;

Cena

Części ok. 20 tys. zł, naprawy przez ok. 2 miesiące 50 tys. zł; przy kupnie dostajemy odszkodowanie od PCK i Opieki społecznej za tak „trafny” wybór „auta” w wysokości 100 tys. zł.

Podsumowując: ostatecznie przy kupnie auta marki Toyota dostajemy 30 tys. zł „rabatu” (bo przecież nie powiedzą dajemy wam te 30 tysięcy tylko po to, żebyśmy nie musieli już na to patrzeć) tylko żebyśmy zabrali tego złoma z salonu.

Gratis dostajemy także dwumiesięczny pobyt w nowoczesnych pawilonach w Stroniu Śląskim.

Sukcesy

  • Firma wyprodukowała najlepiej sprzedający się złom świata – Toyotę Corollę, sprzedano prawie 60 mln ton tego ścierwa.
  • W kwietniu 2007 roku firma stała się największym koncernem trującym środowisko świata prześcigając General Motors.
  • Chuck Norris oficjalnie oświadczył, że plastiki w wnętrzach Toyot to twardziele tacy sami jak on.