Serce i Rozum: Różnice pomiędzy wersjami
(zapchajdziura) |
|||
(Nie pokazano 50 wersji utworzonych przez 34 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
[[Plik:Serce i Rozum.jpg|thumb |
[[Plik:Serce i Rozum.jpg|thumb|250px|Serce i Rozum we <del>własnej osobie</del> własnym narządzie]] |
||
{{Cytat|Mam [[ |
{{Cytat|Mam [[Pilot (urządzenie)|piloto]], mam [[laptop]]o…|Z piosenki o Funpacku HD}} |
||
{{Cytat|W jakości HD nic nie da się ukryć!|'''Serce i Rozum''' udają [[Sherlock Holmes|Sherlocka Holmesa]]}} |
{{Cytat|W jakości HD nic nie da się ukryć!|'''Serce i Rozum''' udają [[Sherlock Holmes|Sherlocka Holmesa]]}} |
||
{{cytat|Do domu… Żona rodzi… Dom się pali…|To nie '''my''' przekroczyliśmy prędkość jadąc na myszy}} |
|||
⚫ | |||
{{Cytat|Coś ty, utopiłeś netbooka!|Rozum do Serca}} |
{{Cytat|Coś ty, utopiłeś netbooka!|Rozum do Serca}} |
||
{{Cytat|Przecież kosztował tylko złotówkę, WiFi nie ruszałem, suchutki jak pieprz.|Odpowiedź}} |
{{Cytat|Przecież kosztował tylko złotówkę, WiFi nie ruszałem, suchutki jak pieprz.|Odpowiedź}} |
||
⚫ | '''Serce i Rozum''' – dwójka narządów-przyjaciół występująca w reklamach epickich <del>[[Telekomunikacja Polska|Telekomunikacji Polskiej]]</del> [[Orange]] reklamując ich główny towary eksportowe – [[Neostrada|Neostradę]] bez i z telewizją. Ostatnio wróciła Baśka. Para ta niejednokrotnie zrobiła coś głupiego. |
||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
Ogólnie (prawdopodobnie) ludzkie flaki. |
|||
⚫ | |||
{{stubrek}} |
|||
* '''Renia''' – występuje gościnnie zwykle w reklamach świątecznych. |
|||
{{Reklamy}} |
|||
* '''Pieszczoch''' – biały piesek Serca. Wygląda trochę jak <del>bałwan</del> mop<ref>Albo jak cokolwiek innego, np. [[ekspres do kawy|to]] lub [[żul|to]]</ref>. Jest nieznanej płci i rasy. |
|||
* '''Oczy''' – koledzy Serca i Rozumu. Mają usta, ale nie mają nosa. |
|||
== Teoria spiskowa == |
|||
Istnieją pogłoski, jakoby Serce i Rozum byli tak naprawdę przebranymi [[Pinky i Mózg|Pinkym i Mózgiem]], którzy wzięli angaż w reklamach TP i Orange, aby przy pomocy [[Manipulacja|narzędzi marketingowych]] przejąć władzę nad światem. Dowodem tego ma być uderzające podobieństwo obu par. Z drugiej strony – stanowi to również pewien argument przeciwko teorii, ponieważ myszy z pewnością byłyby w stanie przewidzieć, że ktoś dostrzeże tę paralelę i zacznie się zastanawiać nad wyżej wymienioną możliwością. |
|||
Ale… być może właśnie o to chodzi? Że nikt nie będzie ich podejrzewał o tak naiwną sztuczkę? Na wszelki wypadek lepiej przygotować sobie [[Serial|trochę więcej popcornu]]. |
|||
Ostatnio bohaterowie upodobnili się do [[Pogromcy mitów|pogromców mitów]] i utworzyli własny show o nazwie ''Pogromcy liMitów'', w którym reklamują oryginalny program sprawdzając liMity takie jak ''Czy Serce może być z kamienia?'' lub ''Czy można dostać małpiego Rozumu?'' |
|||
{{przypisy}} |
|||
{{reklamy}} |
|||
[[Kategoria:Kreacje reklamowe]] |
[[Kategoria:Kreacje reklamowe]] |
Aktualna wersja na dzień 14:32, 26 lip 2021
- Z piosenki o Funpacku HD
W jakości HD nic nie da się ukryć!
- Serce i Rozum udają Sherlocka Holmesa
Do domu… Żona rodzi… Dom się pali…
- To nie my przekroczyliśmy prędkość jadąc na myszy
Coś ty, utopiłeś netbooka!
- Rozum do Serca
Przecież kosztował tylko złotówkę, WiFi nie ruszałem, suchutki jak pieprz.
- Odpowiedź
Serce i Rozum – dwójka narządów-przyjaciół występująca w reklamach epickich Telekomunikacji Polskiej Orange reklamując ich główny towary eksportowe – Neostradę bez i z telewizją. Ostatnio wróciła Baśka. Para ta niejednokrotnie zrobiła coś głupiego.
Bohaterowie[edytuj • edytuj kod]
- Serce – czerwony, gadający narząd z zamkiem i szwami na głowie. Zwykle robi coś głupiego i epickiego. Zwykle dostaje zrypki od Rozumu.
- Rozum – różowy, także gadający narząd, prawdopodobnie ludzki. Ponoć myśli trochę więcej od Serca, ale nie jest to udowodnione.[1]
- Renia – występuje gościnnie zwykle w reklamach świątecznych.
- Pieszczoch – biały piesek Serca. Wygląda trochę jak
bałwanmop[2]. Jest nieznanej płci i rasy. - Oczy – koledzy Serca i Rozumu. Mają usta, ale nie mają nosa.
Teoria spiskowa[edytuj • edytuj kod]
Istnieją pogłoski, jakoby Serce i Rozum byli tak naprawdę przebranymi Pinkym i Mózgiem, którzy wzięli angaż w reklamach TP i Orange, aby przy pomocy narzędzi marketingowych przejąć władzę nad światem. Dowodem tego ma być uderzające podobieństwo obu par. Z drugiej strony – stanowi to również pewien argument przeciwko teorii, ponieważ myszy z pewnością byłyby w stanie przewidzieć, że ktoś dostrzeże tę paralelę i zacznie się zastanawiać nad wyżej wymienioną możliwością.
Ale… być może właśnie o to chodzi? Że nikt nie będzie ich podejrzewał o tak naiwną sztuczkę? Na wszelki wypadek lepiej przygotować sobie trochę więcej popcornu.
Ostatnio bohaterowie upodobnili się do pogromców mitów i utworzyli własny show o nazwie Pogromcy liMitów, w którym reklamują oryginalny program sprawdzając liMity takie jak Czy Serce może być z kamienia? lub Czy można dostać małpiego Rozumu?
Przypisy
- ↑ Choć Amerykańscy naukowcy już nad tym pracują.
- ↑ Albo jak cokolwiek innego, np. to lub to