Syrena (samochód): Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Anulowano wersję użytkownika 89.64.64.35 Dubel poprzedniego, który się nawet nie wyświetla) Znacznik: anulowanie |
M (Trzeba było wybrać coś jedną: "right" albo "left") |
||
(Nie pokazano 1 wersji utworzonej przez jednego użytkownika) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{sur|polskiego samochodu|inne|Syrena}} |
{{sur|polskiego samochodu|inne|Syrena}} |
||
[[Plik:Syrena_Sport_-_FSO.jpg|right |
[[Plik:Syrena_Sport_-_FSO.jpg|right|200px|thumb|Wypasiona sportowa wersja]] |
||
{{cytat|Na piechotę szybciej.|Przeciętny człowiek o '''Syrenie'''}} |
{{cytat|Na piechotę szybciej.|Przeciętny człowiek o '''Syrenie'''}} |
||
'''Syrena''' (także znana jako '''skarpeta''' lub '''kurołapka''') – polski <del>[[dresowóz]]</del> [[samochód]] produkowany w latach [[1957]]–[[1972]] w Fabryce Samochodów Osobowych w Warszawie oraz w [[1972]]–[[1983]] w Fabryce Samochodów Małolitrażowych w Bielsku Białej. |
'''Syrena''' (także znana jako '''skarpeta''' lub '''kurołapka''') – polski <del>[[dresowóz]]</del> [[samochód]] produkowany w latach [[1957]]–[[1972]] w Fabryce Samochodów Osobowych w Warszawie oraz w [[1972]]–[[1983]] w Fabryce Samochodów Małolitrażowych w Bielsku Białej. |
||
Linia 10: | Linia 10: | ||
== Wyposażenie dodatkowe == |
== Wyposażenie dodatkowe == |
||
[[Plik:Syrena |
[[Plik:FSM Syrena Bosto -sł.jpg|thumb|200px|Bosto jak zwykle wymiata]] |
||
Po dopłacie można dostać wiele przydatnych rzeczy, na przykład: |
Po dopłacie można dostać wiele przydatnych rzeczy, na przykład: |
||
* Silnik dwusuwowy, który, aby nie obrazić swego majestatu, nie przyjmował zwykłego paliwa; |
* Silnik dwusuwowy, który, aby nie obrazić swego majestatu, nie przyjmował zwykłego paliwa; |
Aktualna wersja na dzień 15:19, 30 mar 2023
Ten artykuł dotyczy polskiego samochodu. Zobacz też inne znaczenia tego słowa. |
Na piechotę szybciej.
- Przeciętny człowiek o Syrenie
Syrena (także znana jako skarpeta lub kurołapka) – polski dresowóz samochód produkowany w latach 1957–1972 w Fabryce Samochodów Osobowych w Warszawie oraz w 1972–1983 w Fabryce Samochodów Małolitrażowych w Bielsku Białej.
Dane techniczne[edytuj • edytuj kod]
- Prędkość maksymalna – 80 km/h[1];
- Moc silnika – 10 KM;
- Przyspieszenie 0–100 – 10 min (tylko z górki).
Wyposażenie dodatkowe[edytuj • edytuj kod]
Po dopłacie można dostać wiele przydatnych rzeczy, na przykład:
- Silnik dwusuwowy, który, aby nie obrazić swego majestatu, nie przyjmował zwykłego paliwa;
- Kota w worku;
- Klatkę na teściową;
- Zgrzewkę czystej;
- Jeszcze pół litra;
- Piwo;
- Mleko;
- Jeszcze jedną flaszkę;
- Lodówkę – a tam kolejne dwie flaszki;
- Dwa kieliszki (przecież nie będziesz pił sam i z gwinta – NIE JESTEŚ CHAMEM!);
- Czarno-biały telewizor;
- Koło od składaka;
- Nawigację po wsi;
- Znaczek z BMW.
Wersje[edytuj • edytuj kod]
- Sport – wypasiona i w ogóle…
- 4-drzwiowa – dwa razy więcej drzwi i kłopotów;
- Pikap – konkurent Dodża Rama;
- Bosto - czyli coś z pojemnym bagażnikiem;
- Mikrobus - wymarzona wersja do przewozów liniami PKS-u.
Zobacz też[edytuj • edytuj kod]
Przypisy
- ↑ Z górki przy mocnym wietrze
To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny motoryzacji. Jeśli przejechałeś dziś kogoś – rozbuduj to hasło.