SsangYong: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Wycofano ostatnie edycje autorstwa 89.64.44.179; przywrócono ostatnią wersję autorstwa 46.151.23.101.)
Znacznik: rewert
 
(Nie pokazano 28 wersji utworzonych przez 24 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
{{cytat|Samochód dla [[Batman]]a to fikcja. Samochód dla Frankensteina to rzeczywistość. '''SsangYong''' przebił Hollywood.|Pewne czasopismo motoryzacyjne o niewątpliwej urodzie tych cudów techniki}}
'''SsangYong''' – koreańska marka [[samochód|samochodó]]w, która myśli, że jak puści reklamę na Discovery i wykaże się [[Pokemoniaste pismo|YsHcHe PoKHeMoNoWyM xD ShTyLeM]] przez zamianę nazwy ''Action'' na ''Actyon'' to ktoś kupi jej samochody.
[[Plik:SsangYong Rodius RD400.jpg|thumb|250px|Jeden z ładniejszych modeli]]
'''SsangYong''' – koreańska marka [[samochód|samochodów]], która myśli, że jak puści reklamę na Discovery i wykaże się byciem ''cool'' przez zamianę nazwy ''Action'' na ''Actyon'', to ktoś kupi jej samochody. Firma specjalizuje się w produkcji kiepskich wyników sprzedaży.


== Produkcja ==
== Wyniki finansowe ==
=== Rok 2004 ===

[[Plik:SsangYong Actyon IMG002.jpg|thumb|Jeszcze ładniejszy SsangYong]]
Firma specjalizuje się w produkcji kiepskich wyników sprzedaży, samochodów jeszcze bardziej lipnych niż mózg obecnie rządzących i ShFiEtNyCh ReQLaM na Discovery Channel (spotykamy także pojedyncze reklamy w [[TVN]], ale to mniejszość etniczna).

== Modele dostępne w Polsce ==

* [[Rodius]]
* [[Rexton]]
* [[Kyron]]
* [[Actyon]]

==Wyniki finansowe==

===Rok 2004===
Nawet, nawet. Kreacjoniści twierdzą, że marka jest nieprzystosowana do warunków środowiska polskiego.
Nawet, nawet. Kreacjoniści twierdzą, że marka jest nieprzystosowana do warunków środowiska polskiego.


===Rok 2005===
=== Rok 2005 ===
Gorzej. Ewolucja stwierdziła, że SsangYong niedługo wymrze jako gatunek źle przystosowany i będziemy musieli go ożywiać.
Gorzej. Ewolucja stwierdziła, że SsangYong niedługo wymrze jako gatunek źle przystosowany i będziemy musieli go ożywiać.


===Rok 2006===
=== Rok 2006 ===
Wielki sukces firmy. Oprócz normy wynoszącej dokładnie trzy samochody sprzedano jeszcze jakiś [[silnik]] i trochę karoserii.
Wielki sukces firmy. Oprócz normy wynoszącej dokładnie trzy samochody sprzedano jeszcze jakiś [[silnik]] i trochę karoserii.


{{stubmot}}
{{stub|mot}}
{{Motoryzacja}}

[[Kategoria:Marki samochodów]]
[[Kategoria:Marki samochodów]]



Tak, w PL zakorzeniło się właściwie wszystko niemieckie. I to pomimo Brzezinki, którą podobno to my zbudowaliśmy Żydom. Ale nawet angielskie jest do bani, bo ta kierownica, cale, daleko, oszukali nas przed wojną, i w ogóle. Ponadto wszyscy rozmawiamy po niemiecku wirklich sehr gut. Aaaaa... Niemcy jesze dali naszemu Kubicy pojeździć BMW-icą - marzeniem każdego polskiego Cygana.
Ale PL dalej jest the best. "My ze szwagrem po pijaku nie takie rzeczy robili" - mawiają Polacy, patrząc na piramidy.
A naprawdę? Eeee, może innym razem...

Aktualna wersja na dzień 22:11, 1 gru 2023

Samochód dla Batmana to fikcja. Samochód dla Frankensteina to rzeczywistość. SsangYong przebił Hollywood.

Pewne czasopismo motoryzacyjne o niewątpliwej urodzie tych cudów techniki
Jeden z ładniejszych modeli

SsangYong – koreańska marka samochodów, która myśli, że jak puści reklamę na Discovery i wykaże się byciem cool przez zamianę nazwy Action na Actyon, to ktoś kupi jej samochody. Firma specjalizuje się w produkcji kiepskich wyników sprzedaży.

Wyniki finansowe[edytuj • edytuj kod]

Rok 2004[edytuj • edytuj kod]

Jeszcze ładniejszy SsangYong

Nawet, nawet. Kreacjoniści twierdzą, że marka jest nieprzystosowana do warunków środowiska polskiego.

Rok 2005[edytuj • edytuj kod]

Gorzej. Ewolucja stwierdziła, że SsangYong niedługo wymrze jako gatunek źle przystosowany i będziemy musieli go ożywiać.

Rok 2006[edytuj • edytuj kod]

Wielki sukces firmy. Oprócz normy wynoszącej dokładnie trzy samochody sprzedano jeszcze jakiś silnik i trochę karoserii.


Car with Driver-Silhouette.svg To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny motoryzacji. Jeśli przejechałeś dziś kogoś – rozbuduj to hasło.